hesselbjerg

Helle og Peders bryllup

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm, har ikke lige haft energi til det store de sidste par dage. Har været små-sløj. Min svigermor har allerede spurgt om jeg var gravid, så træt jeg var, men NEJ, kære Åse. Selv om du har en dejlig søn, må han nøjes med to dejlige piger sammen med mig.

Historien om Peder og jeg er lidt atypisk. Jeg kan ikke med sikkerhed sige, hvornår vi traf hinanden den første gang, for vi har "kendt hinanden altid". Vi har leget sammen som små, han har rykket i mine fletninger, så jeg måtte trøstes af MOAR.

Vores familiestruktur er lidt indviklet, men jeg skal prøve at gøre det kort. Min fars storesøster og storebror er gift med et hold søskende. Deres storebror er min svigerfar. For at komplicere det hele yderligere, er min søster gift med Peders yngste bror!!!

Derfor er jeg kommet i deres hjem mange gange inden jeg kom som kæreste.

Vi startede med at kysse i 1994, så vi nærmer os "kobberbryllup".

I 2000 kom Helene og i 2003 kom Camilla. To skønne nisser.

Vi blev viet på rådhuset den 15. april, på Peders fødselsdag. Så er der en chance for at han ikke lige med det samme glemmer den dato :bask: :bask:

Jeg har ellers ikke haft den store trang til et stort kirkebryllup før vi i maj måned i år, var til en af Peders barndomsvenners bryllup. Men så var jeg også ramt.

Vi er enige om den 3. november. Vi har haft et forårsbryllup, så nu vil vi prøve et efterårsbryllup...

Kirken er bestilt, vi er ikke sikre på lokalerne endnu, men det kommer på plads forhåbentlig i denne uge.

:cheerleader3::cheerleader3::boohoo::bearhug::hug:

0

Del dette indlæg

Så er både kirke og forsamlingshus på plads.

Vores dejlige præst, som også har døbt begge børn, gav os lov til at få en til at komme og synge i kirken. Jeg ved lige hvilken sang hun skal synge. En sang der er som skrevet til os, omkring hvordan MIN verden så ud, da vi forelskede os i hinanden.

Jeg var egentlig på vej til USA som aupair sammen med en veninde, men sprang fra, da jeg ikke ønskede at have en kæreste mange tusinde kilometer væk, og desuden fik mulighed for at komme ind på en drømmeuddannelse. Og nej, jeg har ikke ét eneste sekund fortrudt at jeg ikke tog afsted.

Sangen, vil jeg gerne have vores kordegn synger, da hun har verdens smukkeste stemme.

Der er endnu ikke nogen der ved, at vi skal en tur omkring kirken. Det får de at vide omkring juletid...

Så er der bare fotografen, der skal bestiles, så er der ikke meget mere at gøre så tideligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I eftermiddag skal pigerne på ferie hos bedstemor og bedstefar, frem til på onsdag.

Så i morgen aften skal vi til forsamlingshuset, og snakke med værtsparret, omkring menuforslag osv.

Glæder mig til det.

Tror vi har menuen på olads.

Efter kirke skal vi have kaffe, bryllupskage (med champagne?), mors hjemmebagte kringle og svigermors småkager.

Til forret: Fiskelagkage. Butterdejs"kage" med kogt torsk, pyntet med rejer m.v.

Hovedret: Kalvesteg stegt som vildt med fuglereder med waldorfsalat og alt hvad der ellers hører til.

Dessert: Nøddekurve med frugt og soft ice

Natmad: enten aspargessuppe med hjertebrød eller hjemmebagte boller med pålæg.

0

Del dette indlæg

Friet ved jeg vil bliver kommenteret MANGE gange til vores bryllup.

Jeg kom til at gøre lige akurat det man bare IKKE skal i den situation. Og hvor her jeg hørt for det mange gange side. :heart:

Da vi fik vores ældste datter den 26. juni 2000, ville han fri aftenen efter, men en vaks sygeplejerske konstaterede, at hun var da vist lidt "slap i reflekserne". Det viste sig at hun havde pådraget sig en lungebetændelse. Så den stod på undersøgelser hele aftenen, og jeg var ikke selv for meget ovenpå, da hun blevet taget ved et akut kejsersnit efter to timers presseveer.

Så en lørdag morgen ville Peder køre efter rundstykker, og der gik næsten en time inden han kom hjem. Da jeg hører bilen i indkørslen, begynder jeg at dække bord, men kan fornemme at han gerne vil have mig væk fra vinduet ud mod indkørslen. Han nærmest krabber sig ind i bryggerset. I mellemtiden står jeg og leder efter osten i køleskabet. Da han åbner døres ind i køkkenet er der en del rumsteren, og da er jeg ikke længere i tvivl om, hvad han har gang i. Ganske rigtigt, da jeg lukker køleskabet, er han faldet ned på knæ med en KÆMPEbuket. En to meter høj mand på knæ, det var bare kun til at grine af. Ikke fordi han så dum eller sjov ud, men han så sgu så sød ud. Nærmest lidt hjælpeløs.

Selv om det er mere end 6 år siden, har han endnu ikke tilgivet mig. :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KJOLE, KJOLE, KJOLE

Jeg har allerede en kjole liggende, men jeg har lidt blandede følelser over for den.

DEt er en helkjole og er egentlig smuk nok. Og jeg kan egentlig ikke rigtig finde noget "men".

Jeg har lidt kig på Tinas kjole. Er ret vild med den.

Om det bliver den ene eller den anden må tiden vise...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det så endelig blevet officielt at vi skal velsignes til november næste år.

Det er egentlig lidt mærkeligt.

De sidste knap 1½ måned har vi planlagt i det skjulte, men det bliver fedt at kunne snakke med især min søster.

0

Del dette indlæg

Da jeg snakkede i telefonen, glemte jeg at spørge om, hvor mange salmer vi skulle finde eller om hun fandt dem i samarbejde med os.

Her er hvad hun skrev tilbage:

Jammen søde Helle!

Ja I skal da vælge salmer, hvilket du jo allerede har gjort, men der er

ikke noget der haster, - vi skal jo også ha´ en snak inden vi kommer så

vidt. Men det er forøvrigt et rigtig flot salmevalg du har gjort! Dem

holder du fast i!

Kh

Vi har i øvrigt valgt :

Den signede dag

O, kristelighed

I blev skabt som mand og kvinde

Det er så yndigt

Skøn præst.

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har budt på Tinas smukke kjole.

Jeg er vild med kjolen. Sikke en udskæring. Slæbet har en lige tilpas længde.

Håber det er OK med dig Tna.

Jow, jow -HAHA- Jeg har da ikke noget imod at blive vist frem -HAHA-

Jeg glæder mig til også at se dig i kjolen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har budt på Tinas smukke kjole.

Jeg er vild med kjolen. Sikke en udskæring. Slæbet har en lige tilpas længde.

Den er utrolig flot den kjole...

Glæder mig til at se dig i den!!!

Er der ikkke farvede blomster eller ligende i udskæringen? Kan ikke se farven, men håber da det passer til den fantastisk flotte smykkesæt du har valgt!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer