Guest ncd76

Neglebidning - HJÆLP

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhh jeg kender det der. Jeg skal giftes om en månedes tid :cheerleader3: Og har ikke bidt negle i over en måned - de bliver pænere og pænere :hug:

Det jeg har gjort er at købe noget negleforstærkende lak (kan ikke lige huske hvad det hedder) Sådan noget hvor man først putter et lag på med nogle små nylonfibre i og derefter et par lag gennemsigtig lak. Det gør at når jeg putter neglen i munden, så bliver jeg opmærksom på det fordi neglene er så tykke og bider dem derfor ikke.

Ved ikke om det kan hjælpe dig - for mig virker det perfekt :bearhug:

Mine negle er faktisk ved at være så lange at de generer mig lidt når jeg bruger mit tastatur (men jeg har jo heller ikke haft negle i maaaange år)..

Held og lykke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er egenligt meget enkelt, for opskriften er identisk med dem til vægttab, kvitte smøgerne og droppe sprutten... Det handler vel om motivation.

Du skal blot beslutte dig for at stoppe, og så skal du stå ved den beslutning! Og selvfølgelig kan du gøre det, for hvis du drømmer om de her smukke lange negle, og neglene vel at mærke er stærke nok til at vokse sig lange, så skal du blot give dem tiden til det.

Jo, det er måske en lidt direkte besked, men jeg tror på, at det er det eneste der virker

Al mulig held og lykke med det ! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er egenligt meget enkelt, for opskriften er identisk med dem til vægttab, kvitte smøgerne og droppe sprutten... Det handler vel om motivation.

Du skal blot beslutte dig for at stoppe, og så skal du stå ved den beslutning! Og selvfølgelig kan du gøre det, for hvis du drømmer om de her smukke lange negle, og neglene vel at mærke er stærke nok til at vokse sig lange, så skal du blot give dem tiden til det.

Jo, det er måske en lidt direkte besked, men jeg tror på, at det er det eneste der virker

Al mulig held og lykke med det ! :cheerleader3:

Thjaa, jeg ved hvad du taler om. For da jeg mødte min tilkommende som ikke bryder sig om tobaksrøg sagde han, at jeg skulle vælge: Ham eller smøgerne.

Hård besked at få, men som I kan regne ud, ja, så valgte jeg ham og fra det sekund lagde jeg smøgerne på hylden.

Det har holdt i 10 år og 3 dage den dag vi bliver gift :cheerleader3:

Så jeg skal sikkert bare være mere standhaftig. Men det er jo en vane (dårlig) som skal brydes.

Tror også det med lak vil kunne være med til at hjælpe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i samme båd som dig. Har bidt negle hele mit liv, og deer langt fra nogle smukke negle... :cheerleader3:

Skal giftes næste sommer. Så besluttede for 3 uger siden at stoppe, så de kunne nå at blive smukke. Jeg filer dem ofte, og ellers har det slet ikke været et problem at holde om. Jeg tror bare jeg er motiveret. Tænker faktisk sjældent på det, det er ligesom kommet af sig selv.

Mange gange held og lykke

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hehe... Jeg har også haft samme problem siden jeg var helt lille... Hvilket egentlig var en stor skam, for jeg er en af de heldige som har rigtig flotte hvide negle fra naturen af så... men så en dag så besluttede jeg mig for ikke at gøre det mere... hvilket bare resulterede i jeg begyndte at bide neglerødder istedet... suk... den ene afhægighed erstatter den anden... men så blev det også nok... så gjorde jeg ganske simpelt det at jeg !!ALTID!! sørger for at have en negleklipper og neglefil på mig eller i nærheden... så selv når neglen lige flækker lidt, eller der lige sidder en rod og driller, og jeg ellers ville blive mega fristet til lige at bide det af, så tager jeg bare saksen eller filen frem og ordner det.... hurtigst muligt... og nu, når jeg nu ellers ikke lige knækker dem, har jeg faktisk rigtig pæne negle :cheerleader3:

Håber det kunne bruge lidt...

0

Del dette indlæg

Det er jo lidt en nervøs vane. Jeg har slev bidt negle i mange år, men efter jeg sidste år fik påsat gelenegle til min venindes bryllup, gik det over. Jeg kunne simpelthen ikke bide med de negle på, og så var det ikke så svært ikke at starte igen bagefter...

Neglebåndene er værre. Min erfaring er, at hvis de er bløde og pæne (læs: brug masser af olie) så fristes man ikke så nemt :cheerleader3:

Mine negle har aldrig været pænere - men det kræver også lidt arbejde. Hvis de er smukke og velplejede, fristes man ikke så let :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg kender problemet.

En HAMREMDE dum vane.

Jeg holdt med at bide negle (var tit so nedbidte, at de blødte), da jeg gik på efterskole. Til den varme mad klokken 12, sad vi ved 6 mandsborde. Overfor mig sad en som var ligeså inkarneret negelbider som jeg.

Da jeg lagde mærke til, hvor "dum" han så ud, med fingrene i munden konstant, holdte jeg fra den ene dag til den anden.

Den metode er ikke lige så pokkers anvendelig for dig, Men prøv at stille dig foran spejlet næste gang fingeren ryger i munden. Tænk på at det er sådan alle andre ser dig.

Go negl, og hvad der ellers var på makedet for 15 år siden, hjalp ihvertfald heller ikke mig.

Ellers kan du jo altid "snyde", og få lavet kunstige negle. :cheerleader3:

Hilsen Helle

PS Skræl en gulerod næste gang du får lyst til negl...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ingen gode ideer..........men jeg tror på den med EKSTRA lakken, bløde neglerødder og en fil+ saks - ALTID i tasken....

Jeg bider selv neglerødder, men også hud omkring neglen...og der er bare SÅ grimt...!

Jeg håber du kan holde op....;)

Motivationsstøv************************************************

Herfra ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har bidt negler så længe jeg husker og kunne ikke stoppe uden fremmed hjælp selv om jeg stoppede at ryge fra en dag til den anden uden hjælp. Men jeg bider nu ikke negle mere i mere end et år. Det der har hjulpet mig var at får kunstige negle. Så har man hurtig en flot resultat, neglene er så hård man ikke kan bide dem og man vender sig allerede til ikke at bide negle og dine egne negle kan vokse pænt under de kunstig negle. Jeg fik acryl negler i en periode af tre måneder og siden det har jeg mine naturlige negle uden at bide.

Held og lykke (fra en der også har prøvet alt inden)

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres gode råd.

I er bare SUPER piger :cheerleader3:

Ekstra meget lak, bløde neglebånd m.m. og kunstige negle vil sikkert hjælpe mig.

Det er i hvertfald værd at prøve.

Er det en ide at købe negle fra Matas (som dækker hele neglen) eller er det bedste negle fra en negletekniker som dækker et lille stykke af neglen ??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså... det er jo altid billigst at gøre det selv... men så vil jeg foreslå du prøver det et par gange før selve bryllupet, for hvis du spørge mig så er det altså ikke frygteligt nemt at få til at se pænt ud... har selv prøvet et par gange i løbet af de sidste års tid, og er så småt ved at blive god til det, men det tager lidt øvelse... men jeg ville nu foreslå en professionel til bryllupet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså... det er jo altid billigst at gøre det selv... men så vil jeg foreslå du prøver det et par gange før selve bryllupet, for hvis du spørge mig så er det altså ikke frygteligt nemt at få til at se pænt ud... har selv prøvet et par gange i løbet af de sidste års tid, og er så småt ved at blive god til det, men det tager lidt øvelse... men jeg ville nu foreslå en professionel til bryllupet...

Har allerede bestilt en professionel til brylluppet.

0

Del dette indlæg

Thjaa, jeg ved hvad du taler om. For da jeg mødte min tilkommende som ikke bryder sig om tobaksrøg sagde han, at jeg skulle vælge: Ham eller smøgerne.

Kan man godt tillade sig det...?

Jeg kunne også tænke mig at vænne min kæreste af med at ryge - men hvis jeg sagde til hende, at hun ku' vælge mellem mig og smøgerne, tror jeg hun ville føle, at jeg trængte uberettiget ind i hendes privatliv og gjorde mig til "chef" over noget, der egentlig ikke rager mig.

Og så er der jo også lige det problem, at jeg elsker hende jo - med eller uden smøger - så truslen ville ikke være andet end varm luft...

0

Del dette indlæg

Kan man godt tillade sig det...?

Jeg kunne også tænke mig at vænne min kæreste af med at ryge - men hvis jeg sagde til hende, at hun ku' vælge mellem mig og smøgerne, tror jeg hun ville føle, at jeg trængte uberettiget ind i hendes privatliv og gjorde mig til "chef" over noget, der egentlig ikke rager mig.

Og så er der jo også lige det problem, at jeg elsker hende jo - med eller uden smøger - så truslen ville ikke være andet end varm luft...

Ved ikke om man kan tillade sig det, men vi havde jo lige mødt hinanden og jeg ville jo ikke risikere at miste ham.

Så jeg fik et valg og det er jeg glad for i dag :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hejsa :boohoo:

Jeg bed også negle da jeg var yngre, og det ser jo frygteligt ud, når en pige har nedbidte negle, så en dag sagde jeg til mig selv, at nu var det slut - og det har jeg så ikke gjort siden.

Jeg har nu flotte negle, egentligt utroligt, når jeg aldrig gør noget ved dem... (y)

Min kæreste er bider også negle, men jeg har efterhånden fået ham til at lade vær, ved at han bruge Heromes bye bite - den er virkelig god, så han har super flotte negle igen..fedt! :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har allerede bestilt en professionel til brylluppet.

Jeg er selv neglebider og har været det hele mit liv. Normalt når jeg skal i byen, sætter jeg selv acrylnegle på, og det giver egentligt et udemærket resultat, men de holder ikke så længe. Men til vores bryllup vil jeg også have en negletekniker til det, så de bliver meget pænere og mere naturlige. Der er knap 2 måneder til vi skal giftes nu, og jeg har allerede fået sat dem på nu. Jeg skal så ha fyldt dem op et par gange inden brylluppet. Jeg syntes nemlig først gelenegle bliver ordentlig pæne efter et par opfyldninger, når man er neglebider. Du skal regne med at den hvide tip begynder der hvor din egen negl stopper, for at der ikke kommer skygger. Det betyder, at den hvide del kommer til at "fylde for meget" hvis de skal være bare lidt lange til at starte med og hvis dine egne negle er bare lidt korte. Så med mindre du regner med at skulle ha dækket hele neglen, vil jeg foreslå, at du får dem sat på et lille stykke tid før jeres store dag, så dine egne negle kan nå at vokse lidt.

Anja

0

Del dette indlæg

Min kæreste var rigtig slem... -HAHA-

Vi fik fat i noget der hedder "STOP". Han prøvede 2 gange at bide, men smagen var så grim... HEHE HEHE

:cheerleader3::balloons::):angry:

Hvis han "glemmer" han er stoppet med at bide, smører han igen en dag eller to.

Det holder i flere dage og vaskes ikke væk.

Kan absolut heller ikke slikkes væk!!

Kan købes i Matas.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer