Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Cherine

Er der nogen der kender Kurtkok.dk?

27 posts in this topic

Det er jo helt vildt billigt, men hvad er han for en gut??

Jeanne

0

Annonce ♥

Aner det ikke, men måske er det en god idé, at kigge nærmere på hans hp, når den kommer op og køre.

Er dog gift, men har snart rund fødselsdag, så derfor kigger jeg lige med :cheerleader3: . Priserne er der jo intet at udsætte på.

-Lisbeth

0

:carrot: Kender ham heller ikke men kigger også lige med... for de penge er det ikke sikkert jeg gider at lave mad næste gang vi skal ha gæster :carrot:

0

Vi er 10 mennesker der har tænkt os at bestille det sammen for at prøve ham.

Det er jo billigt nok. 500,-.. Det kan man jo ikke selv klare det for. :cheerleader3:

Men vi gør det først omkring jul når vi alligevel skulle være samlet..

Så giver jeg feedback til den tid..

Jeanne

0

Annonce ♥

Wow - det er godt nok billigt! Det kunne være man skulle bestille mad hos ham næste gang i stedet for at bestille en burger + pommes frites og cola hos den lokale kinamand - samme pris! :cheerleader3:

-Kasper

:balloons: Ja det bliver da hurtigt 500 kr når vi bare inviterer et vennepar over. Og det er kun aftensmad, ikke noget med forret eller dessert.. Så måske man skulle bestille til 10 til trods for at vi kun ville være 4 (+2 børn)..

Jeanne

0

Hej.

Undrede mig bare lige over" hvor meget kvalitet får man lige for de penge.....................?" :cheerleader3:

Helene

0

:heart: Jeg har været ind og down loade deres brochure og den lave pris er blandt andeet pga. opstarts tilbud og umiddelbart lyder det og ser det lækkert ud så jeg er godt nok spændt på at nogen kommer med tilbage meldinger :bearhug:
0

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvor han er fra. Jeg kunne da godt tænke mig og bruge ham til mit bryllup.

:heart:

I hans brochure står der at han har afdelinger i hele landet. Der er et kørselsgebyr..

Jeanne

0

Hej.

Undrede mig bare lige over" hvor meget kvalitet får man lige for de penge.....................?" :heart:

Helene

Lige netop mine tanker... Men hvis han kan lave mad til 50 kr/pers og kvaliteten er i orden, så gider jeg da ikke kokkerere i køkkenet i dagligdagen længere ;)

0

Selvom det er meget billige priser, så er det jo et opstartstilbud, og så kan man vel nærmest sige at han ikke har råd til at levere noget der ikke er godt, for så ryger hans rygte fra starten :bearhug:

Men min kære kæreste blivre 30 her i januar, så vi havde faktisk tænkt os at bestille stegebuffeten og så evt. lige lave lidt ekstra tilbehør selv, til den pris gider jeg ikke at slave i køkkenet :heart:

0

Annonce ♥

Jeg har lige været til en familie fødselsdag hvor fødselaren havde bestilt derfra

Det var da ok, men overhovedet ikke noget jeg ville anbefale. Vi fik noget hønsesalat til forret, svinkam til hovedret og islagkage til dessert. Der havde været 2 menuer at vælge imellem.

0

Jeg har lige været til en familie fødselsdag hvor fødselaren havde bestilt derfra

Det var da ok, men overhovedet ikke noget jeg ville anbefale. Vi fik noget hønsesalat til forret, svinkam til hovedret og islagkage til dessert. Der havde været 2 menuer at vælge imellem.

Hvad var der galt siden du ikke vil anbefale det?

Jeanne

0

Jeg syntes det var for enkelt, hønsesalaten smagte som noget der var taget fra en dåse, det smagte ihvertfald ikke hjemmelavet, svinekammen var halv tør, islagkage var så enkel som den kunne være. Jeg syntes det var en kedelig menu og ikke en jeg ville anbefale til et bryllup, men måske de har andre menuer der er bedre.

0

Jeg syntes det var for enkelt, hønsesalaten smagte som noget der var taget fra en dåse, det smagte ihvertfald ikke hjemmelavet, svinekammen var halv tør, islagkage var så enkel som den kunne være. Jeg syntes det var en kedelig menu og ikke en jeg ville anbefale til et bryllup, men måske de har andre menuer der er bedre.

Kan du beskrive islagkagen..

Vi ville vælge tarteletterne til forret, oksestegen til hovedretten og så selvfølgelig islagkagen til dessert..

Jeanne

0

Annonce ♥

Ja, islagkagen var med vanilie og en form for lidt karamel i, denne kunne sagtens spise, lyder godt med de andre ting i har valgt

God fornøjelse

Lotte :heart:

0

Er det ikke lidt ligesom "kokken og jomfruen"- er det ikke det de hedder?

De har gennem meget lang tid haft et halvdårligt rygte - men folk bliver ved med at bestille bare fordi det er billigt?

0

Man kunne da håbe på, og også have en formodning om at det var bare en tand bedre. En af de ting man kan påpege vedr. Kokken & Jomfruen er at deres mad bliver masseproduceret og ikke er tilberedt individuelt fordi det er stordrift. Indiduel tilberedning oplever man i højere grad hos mindre lokale catering firmaer, og det mener jeg personligt skinner igennem når man ser og smager det færdige produkt.

Her kan det nævnte firma muligvis have en fordel.

Når vi taler om menuer i denne prisklasse er der nok også grænser for hvor højt man må sætte sine forventninger. Et er at Kokken & Jomfruen nok har/har haft et halvdårligt rygte, og at deres mad er blevet kritiseret af mange, men spørger man samme personer om det de har fået har været i orden, set i forhold til prisen er svaret nok mere nuanceret, hvis man ser bort fra deciderede fejlleveringer eller mangler.

0

Det lyder godt nok billigt, men jeg ville ihvertfald have en prøvesmagning inden mit bryllup... temmelig surt hvis man ikke er tilfreds....

Men det kunne da være at man skulle prøve ham...Eller hans mad altså... :respekt::bearhug:

0

Annonce ♥

Hej..

Jeg kan kun anbefale kurtkok.. :balloons:

Man får utrolig god mad for pengene, og rigtig god service..

De er slet ikke som kokken og jumfruen, deres mad er meget bedre og langt billigere...

Jeg har selv en veninde hvis mor blev gift i lørdags og de fik mad fra kurtkok og de var mere end tilfredes med maden, de havde bestilt stegebuffet...

Mvh C-J

0

Hejsa.

Jeg har kun hørt dårligt om Kurtkok, ihverttilfælde her på Sjælland, det skulle være rigtig skidt ligesom Kokken og jomfruen. Så ingen anbefalinger herfra. :balloons: Har I ikke set historierne i pressen om for sen levering osv?

MVH Pernille

Edited by Enigma28
0

Nu skal Søren holde 30 års fødselsdag i starten af februar, og vi har lige hørt lidt mere dårligt om den kære ***IKKE TILLADT***, det var noget med at han ikke var kommet til tiden, og det kan mit perfektionistiske væsen ikke lige klare, så jeg tager lige en tørn i køkkenet :biggrin:

Så nu står menuen på Risaffel, e indonesisk og en indisk udgave :balloons:

Det kan vi umiddelbart gøre billigere end de 50 kr pr person, så det går lige :bearhug:

0

Vi skal prøve hans julemenu på lørdag - så jeg er da lidt spændt på det når nu der er så meget dårlig kritik af ham...men det er fra i afdelingen i korsør - håber det bedste..... :balloons:

0

Jeg ahr lige stået for en kæmpe julefrokost hvor vi fik fra ham af...

og jeg er ovenud tilfreds... kan kun give mine varmeste anbefalinger herfra... han var der endda 15 min før aftalte tid...

skal lige siges at jeg altså er perfektionist itl finger spidserne og vil have alt til at være perfekt... han levede op til samtlige forventninger

0