Guest anne_hoejmark

Bryllup d. 28.07.07

72 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Min dejlige Jørn friede i Lørdags og vi har været så heldige at få både den restaurant (Ellegaarden) og den kirke (Frederikgborg Slotskirke), som vi ønskede og skal derfor giftes d. 28. juli 2007. :balloons::shooter:

Men puha, det lyder på jeres planer som om i næsten har alt færdigt nu. Er vi alt for sent på den?

Skal jeg skynde mig ud og se på en kjole?

Knus Mette

Hej Mette!

Tillykke med forlovelsen! Ih, dejligt med endnu en brud den 28. juli! :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes ikke du skal gå i panik, man kan sagtens nå at arrangere en fest på 5 mdr. (gisp, er der ikke længere til..?) - der har for ganske nylig været en bruger herinde der havde 14 dag til at arrangere sit bryllup og det blev en rigtig god dag!

Når det så er sagt, ville jeg personligt nok få sendt invitationer ud inden for en måneds tid, da det jo er i industriferien i/vi skal giftes... Mht. kjolen behøver du heller ikke at gå i panik, det skulle bestemt være muligt at nå at finde lige præcis din drømmekjole inden den store dag! :pokey:

Hvad har i ellers af idéer til festen?

Knus,

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle i 28.07.07 brude!

Nu har jeg endelig fundet vores tråd, så må jeg vel også helre melde mig på banen.

Vi har vist meget godt styr på alle de store ting.

kirke,

præst,

sted til reception,

feststed,

musik,

fotograf,

smoking og alt hvad han ellers skal ha på,

kjole (mangler stadig sko)

gave koordinator,

ønskeliste,

indbydelser er lavet og sendt afsted

Vi har valgt at sende indbydelser ud allerede nu, da vi havde holdt brylluppet hemeligt for alle andre end vores forældre, og da det jo er den helt store sommerferie-tid...

På fredag skal jeg ud og prøve kjolen for anden gang, så må jeg se om jeg kan huske kameraet denne gang, havde alt for meget andet at tænke på første gang.

På det tidspunkt vist end ikke vores forældre at vi skulle giftes. Så jeg jeg lavede en aftale med min mor og stedmor (svigermor bor desværre så langt væk at hun ikke kunne komme med) om at jeg kom og hentede dem og de anede ikke hvad vi skulle.... HVOR VAR DET EN KANON SKÆG KØRETUR(den varede næsten 1§ time) - de regnede den ikke ud før vi stod foran butikken og jeg sagde lad os gå ind og se hvad de har at byde på... Tillykke hvor blev de mundlamme.

Jeg håber i andre også får nogle sjove øjeblikke i jeres planlægning...

Pia

0

Del dette indlæg

Velkommen til piaogdan.

For et par dage siden bestilte vi en (overdaekket) kanalrundfartsbaad, saa vores gaester kan komme paa kanalrundfart mens vi faar taget billeder. Vi har en del fra udlandet og fra Jylland, saa vi taenkte, at det kunne vaere sjovt. Vielsen er allerede kl. 13:30 og vi regner med velkomstdrink kl. 17, saa vi sender dem paa kanalrundfart fra 15 til 16.

Jeg fik koebt kjole dagen foer nytaarsaften (noget af et drama).

Men ellers har vi stadig kun kirke, feststed, fotograf og dj paa plads. Vi er begyndt at blive lidt stressede mht. invitationerne. Har indset at vi ikke magter at lave dem selv, saa nu kigger vi efter steder, der kan trykke dem for os.

triatlonbrud

0

Del dette indlæg

WOO HOOOH! Kæresten og jeg har her i weekenden været i sommerhus og bare nydt hinanden. Det i sig selv er jo lækkert! :thumbsupsmileyanim: MEN, sørme om ikke der blev tid til at kigge lidt på bryllupsrejse..? Og sørme om ikke vi fik bestilt en bryllupsrejse.....?

Det er bare SÅ lækkert og jeg glæder mig HELT VILDT!!!!!!

Vi har booket en uge på Azorerne, på hotel med havudsigt og rejser 5 dage efter brylluppet. Vi ville gerne have været afsted længere tid, men hverken budgettet eller arbjedet tillod det... :)

Hvad siger i så tøser? Skal i ud at rejse?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi skal :thumbsupsmileyanim: (står også lidt længere oppe). det bliver 5 uger i Malaysia med rygsæk. Vi lander i Bangkok og dagen efter flyver vi til borneo. Der tager vi en rute gennem landet og starter med en lille tur op af et bjerg som skulle være fantastisk smukt. (og man skal starte med det hårde først). Derefter tager vi på en flod safari og et besøg på et orangutang "hospital". Derefter tager vi til sipidan som er en bitte ø med fantastisk dykning. Og herefter er det ren afslapnng, dyk, dyk og mere dyk. Håber der sniger sig lidt luksus ind også. Efter 2-3 uger tager vi så til hovedlandet igen og så har vi ikke helt planlagt resten. Men vi glæder os HELT vildt :)

Er der andre der vil dele deres planer med oz andre??

0

Del dette indlæg

WOO HOOOH! Kæresten og jeg har her i weekenden været i sommerhus og bare nydt hinanden. Det i sig selv er jo lækkert! :thumbsupsmileyanim: MEN, sørme om ikke der blev tid til at kigge lidt på bryllupsrejse..? Og sørme om ikke vi fik bestilt en bryllupsrejse.....?

Det er bare SÅ lækkert og jeg glæder mig HELT VILDT!!!!!!

Vi har booket en uge på Azorerne, på hotel med havudsigt og rejser 5 dage efter brylluppet. Vi ville gerne have været afsted længere tid, men hverken budgettet eller arbjedet tillod det... :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i så tøser? Skal i ud at rejse?

Hvor lyder det fantastisk. :thumbsupsmileyanim:

Vi skal til New York og regner med at rejse et par dage efter brylluppet. Jeg skal nemlig starte nyt job 3. september (er lige blevet færdig på jurastudiet) og så vil det være dejlig med en reje inden da.

Vi elsker begge museer og kunst og bylivet. Så vi skal rigtig se det hele, gå tur i Central Park, og alle kliché tingene. Men det bliver vildt fedt. Og min forlovede er helt vild med Armani, så kan kan se den store New York butik (og alt det vi ikke har råd til ;o)).

Evt. tager vi et smut til Las Vegas, bare for at blive gift af Elvis (gerne begge to klædt ud som elvis), men det kan være vi venter med det til om et par år, nu har vi jo lige haft ét bryllup. ;o)

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået nogle søde ørestikker af min forlovede til jul, en flot kulturperle, men en diamant ovenpå, har ikke lige et billede. Dem skal jeg have på.

Vil evt. låne en perlekæde af min mor eller svigermor - men ved ikke om det bliver for meget, jeg vil gerne have det simpelt for ikke at overskygge kjolen og mig ;o)

HVilken stil havde du ellers tænkt dig?

KNus Mette

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det længe siden jeg har været inde på denne tråd!!!!! Puha!! Men VELKOMMEN TIL ALLE I NYE!!!

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde...Men tillykke med eksamen, med forlovelser, jeres forældres og svigerforældres tilskud og jeres spændende bryllupsrejser!!!

Mht. hvilke smykker jeg skal have på, så låner jeg en perle-halskæde af min kommendes kusine....jeg låner også et skørt af min fætters kone og et par perleøreringe af min veninde, så jeg er dækket ind under det lånte!!!

Mht. bryllupsrejse, så skal vi til Hawaii, men først den 1. september 2007 - Det bliver HELT fantastisk - Der skal vi bl.a. være vidner til at 2 af vores rigtig gode venner bliver gift!!! Jubiii... Vi skal være der i 14 dage... Først lander vi i New York, hvor vi har besluttet at bruge 2 dage på shopping, sightseeing - You name it - ikke så lang tid og derefter flyver vi ca. 11 timer mod Hawaii, hvor vi skal rundt på de forskellige øer!!! En uoverskuelig flyvetur, men det bliver endnu værre på tilbagevejen (det tager mere end 24 timer i alt fordi der ikke er direkte fly! :denmarkflag: )

I forbindelse med vi skulle bestille rejsen, har vi bestemt os for at skifte efternavn med det samme!!! Og vi fik det nye navn bekræftet allerede i sidste uge...Vi føler lidt vi har snydt :cheerleader3:

Jeg mangler stadigvæk, sløret, evt. en taske (jeg overvejer at få syet en i samme slags stof som kjolen) og sko.

Min Kenneth mangler stadigvæk alt tøj, sko mv....Men vi har da fastsat en dato til at få styr på ham!!!

Jeg er glad for at tråden ikke er forsvundet og glæder mig til at følge med i jeres planlægning!!! :)

0

Del dette indlæg

Vi har ringet rundt til de fleste og sagt de skulle reservere dagen - det er jo ferie højsæson og Jørn friedde først i februar, så vi har ikke haft så lang tid.

Jeg er ved at lave invitationerne nu - regner med at du kommer ud i næste uge. Det tager lidt tid at få dem lavet, men jeg er meget tilfreds med designet :lol:)

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Så er vi også på banen med bryllup den 28/7-07! -Vi har først lige fået aftalt datoen men præsten og jeg har i dag været forbi vores lokale catering firma som godt kunne levere maden! -Vi holder det hjemme i haven! -I løbet af næste uge regner vi med at få telt, borde, stole service m.m. på plads og så er der jo "bare lige" resten..... :lol:

Den 21/4 skal jeg ud og finde kjole sammen med min dejlige svigermor ..... Er vi alt for sent ude !?!?

Invitationerne har vi ideen til, skal bare ha' taget nogle billeder og så fabrikeret dem! -Regnede med at sende dem ud sådan i midten af april, er det ikke tidst nok?

Dejligt at der er flere 28/7 brude her inde!!

Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning!!

Juli-bruden

0

Del dette indlæg

Jubiiii. I går ringede de fra guldsmeden - vores ringe var allerede færdige trods vi først skulle have haft dem 1/5. Vi drønede derind og prøvede dem. Herreringen var bare rigtig flot og passede perfek. Min ring var desværre for lille men puha hvor var den bare endnu smukkere end jeg havde forventet. Fik helt sug i maven. De ville lave den hurtigst mulig så jeg glæder mig helt vildt :cheerleader3: Mon man kan vente med at tage dem i brug :bearhug:

Vi fik også snakket med smykkesmeden ang. halssmykke til mig. Jeg har ikke rigtig kunne finde noget - men hun ville lige prøve at lave lidt som jeg kunne se. ikke en service! Vi er så glad for vi købte der :blush:

0

Del dette indlæg

Godt nok har vi tilsyneladende været lidt sent ude i forhold til mange af jer andre, men nu er følgende da på plads: :boohoo:

Kirken og præsten er ok, skal bare holde møde med ham senere!

Maden er bestilt

Telt, borde, stole og service er på plads (det har mine dejlige svigerforældre sørget for!)

Invitationerne er lavet og skal bare pakkes og sendes (Det haster vel ikke eller!?!?!?)

Har bestilt tid til at komme ind og kigge på kjole den 21/4 (er det tidst nok??)

Så er der jo "bare lige" alt det andet..... :cheerleader3: Men mon ikke vi når det! -Det bliver et kl 11 bryllup og så med reception her hjemme i haven fra ca 12.30 til 17!

Hvor langt er I andre??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif Fire måneder.... Det må da være din spøg!?!? På så lang tid kan man jo nærmest nå at sy noget selv.... men den går jo ikke ifølge traditionerne :boohoo:

Nå, jeg satser så bare på at de har noget jeg kan passe og samtidig se nogenlunde hæderlig ud i... :cheerleader3:

Jeg er mest sådan en cowboybukse- og gummistøvle pige og samtidig er jeg kun 160 cm lav og har pga alvorlige benproblemer ikke mulighed for at have hæl på..... Skal være glad hvis jeg kan klare mig det meste af en dag uden skinner på begge ben og krykker.. :thanks: ...Sååå... eehhh... Om det overhovedet kan lade sig gøre at finde noget til lille mig, ja det er jeg da spændt på at se!

Ellers laver vi et toga-party ud af det, og et lagen der passer i størrelsen kan jeg da få http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hmm... Nå jeg håber det bedste og krydser fingre!

I dag vil jeg se at få printet og pakket de sidste invitationer og så må vi også hellere se at åf sendt dem ud sådan her engang inden påske!

Hvad siger I er vi alt for sent på den??

0

Del dette indlæg

Vi har lige bestilt invitationer efter endeligt at have indset, at vi ikke magter at lave dem selv. Vi er rigtigt tilfredse med dem, de er superflotte, vi kunne umuligt have lavet dem bedre. Det tager et par uger foer de er faerdige, og saa skal de et par gange frem og tilbage over atlanterhavet, saa vi regner med, at gaesterne modtager dem i slutningen af april. Vi har nu for laenge siden fortalt datoen til alle, saa de kunne planlaegge ferie.

trialtonbrud

0

Del dette indlæg

Hej piger.

Kom lige til at se at jeg havde billeder af mig i min drømmekjole. :( Jeg skal have den rettet til den 20 april så jg glæder mig vildt meget til at have den på igen. I må meget gerne dele jeres meninger med mig? I må gerne være ærlige :cheerleader3:

Er der andre der har billeder at vise?

post-17349-1175102994.jpg

0

Del dette indlæg

Hej med jer Juli 2007 brude (og gomme)

Vi skal giftes d 21-7-07, har styr på følgende i planlægningen:

Præsten er bestilt til vielse i Hejnsvig kirke kl 10.00

Har styr på transporten til og fra kirke- min svigerfar har en gammel flot wv Boble

Far bestilt sted til vores frokost sammen med familie- på restaurant Mallehøje fra 11.30-16.00

Har arrangeret fotograf der fotogaferer os ude i parken, samtidig med at en veninde tager billeder af alle gæsterne (under velkomstdrikken)

Har arrangeret musik til vores lille hygge-arrangement- 2-much, som også sørger for at spille brudevalsen

Har arrangeret Limousine til at hente os og vores bedste ven og bedste veninde, for vi skal nemlig op og spise 10 retters menu på Gl vraa slot og derfter 2 overnatninger.

Har bestilt bryllupskage til ca 60 personer, som min svoger laver

Har bestilt frisør op til bryllupet- og bestilt til opsætning og make up til dagen

Har købt både brudekjole og brudepige kjoler samt jakkesæt til gommen

Diverse blomster er bestilt

Vielsesringe er bestilt

Invitationerne er ved at være klar til at blive sendt ud

Tror at det var det indtil nu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.

Kom lige til at se at jeg havde billeder af mig i min drømmekjole. :( Jeg skal have den rettet til den 20 april så jg glæder mig vildt meget til at have den på igen. I må meget gerne dele jeres meninger med mig? I må gerne være ærlige :cheerleader3:

Er der andre der har billeder at vise?

Jeg synes, den er rigtig flot, og du ser enormt godt ud i den. Den fremhæver, at du er åleslank.

triatlonbrud

0

Del dette indlæg

Så er det vist på tide at vi får gang i denne tråd igen - hvad siger i, tøser? ;)

Jeg har haft sindssygt travlt med studiet og arbejde, og har derfor ikke været ret aktiv på BK i lang tid... Men nu er der ved at være lidt luft igen - i hvert fald for en stund... Om små 14 dage begynder eksamensræset nemlig igen, og så bliver der nok ikke tid til den helt store bryllupsplanlægning i den periode! MEN, når de så er overstået har jeg hele 5 uger til bare at nusse om planlægningen, og DET glæder jeg mig vildt meget til! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Siden sidst er der da sket lidt... I sidste uge fik vi vores prøvelsesattest - og det kun 2 dage efter vi havde indleveret papirerne til kommunen! :rolleyes: service på Århus Rådhus!

Så har jeg fået købt sko også... Nogle rigtigt fine sølvfarvede sko, købt hos Deichmann til den nette sum af 199 kr. De er nok ikke i verdens bedste kvalitet, men det er lige meget, for de er rigtigt søde alligevel...

Jeg har ikke kunnet finde et billede af dem, men de ligner meget disse, bortset fra at hælen på mine er smallere og 1,5 cm "inde under skoen" (hvis i forstår) og at der er en lille sløjfe på:

post-22612-1178040596.jpg

Derudover kiggede manden og jeg på ringe i går, og vi har bestilt et sæt ringe til gennemsyn hos Chanti. Så nu går vi og venter spændt på pakkeposten! :cheerleader3:

Hvordan går det med jeres planlægning tøser?

Knus

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer