marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Ferie

I morgen smutter jeg to uger på ferie, glæder mig sååå meget :bestwishes:

Vi starter med en uge i Jylland på den store familie og venne rundtur, glæder mig, for vi har ikke set dem så meget det sidste halve år :bestwishes:

HOV... Vi gi'r gerne kaffe/the, hvis I er alligevel i nærheden... Og ellers så rigtig go' ferie! :bestwishes:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Gitte...

Nu har jeg endelig taget mig lidt tid til at være lidt (læs:meget) herinde i dag, i stedet for søstersiden, og så er du bare stukket af på ferie :bask:

Ej, jeg håber I får et par dejlige uger - og at I ikke drukner i mere regn....

Mine forældre passede jo Noah i den uge, hvor vi sad i 30-35 graders varme i Bulgarien - sagde godt, at det havde været helt vildt. Noah syntes vist bare det var fedt med alle de "vandpytter" :biggrin:

Jeg kommer jo altså stadig til globryllup, også selvom jeg ikke bruger så meget tid herinde - håber, at det bliver lidt bedre nu vi har ferie...

Ville egentlig bare lige sige, at jeg stadig tænker på dig, og så lige WAAAAAAAAAAAAUUUW til det hjerte - det er virkeligt smukt!

:griner:- Mia

0

Del dette indlæg

Mange tak for ferie hilsnerne, tøser :griner:-

Vi er på den helt store familietur og spiser hele tiden, jeg prøver at tage små portioner, men det er svært når bedsteforældrene disker op med alle mine livretter, jeg er så forkælet :sm:

Vi har det fantastisk og er vist nok kommet til at få en kat med hjem :lol: Det var ikke helt planen, men Sørens lillebrors kat havde fået killinger, og der var den flotteste sølv og sort stribet lille missekat, så jeg blev nødt til at eje den :hug:

Så nu skal vi lige have købt udstyr til den, og så kommer den med på camping, det er ikke en helt optimal start, men ellers kan vi først få den på vores bryllupsdag, og der går det slet ikke :hug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Mange tak for ferie hilsnerne, tøser :griner:-

Vi er på den helt store familietur og spiser hele tiden, jeg prøver at tage små portioner, men det er svært når bedsteforældrene disker op med alle mine livretter, jeg er så forkælet :sm:

Vi har det fantastisk og er vist nok kommet til at få en kat med hjem :lol: Det var ikke helt planen, men Sørens lillebrors kat havde fået killinger, og der var den flotteste sølv og sort stribet lille missekat, så jeg blev nødt til at eje den :hug:

Så nu skal vi lige have købt udstyr til den, og så kommer den med på camping, det er ikke en helt optimal start, men ellers kan vi først få den på vores bryllupsdag, og der går det slet ikke :fløjt:

:biggrin:

EN KAT! Hvor dejligt :hug: Tillykke med den :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte...

Nu har jeg endelig taget mig lidt tid til at være lidt (læs:meget) herinde i dag, i stedet for søstersiden, og så er du bare stukket af på ferie :bask:

Mine forældre passede jo Noah i den uge, hvor vi sad i 30-35 graders varme i Bulgarien - sagde godt, at det havde været helt vildt. Noah syntes vist bare det var fedt med alle de "vandpytter" :sm:

Jeg kommer jo altså stadig til globryllup, også selvom jeg ikke bruger så meget tid herinde - håber, at det bliver lidt bedre nu vi har ferie...

Ville egentlig bare lige sige, at jeg stadig tænker på dig, og så lige WAAAAAAAAAAAAUUUW til det hjerte - det er virkeligt smukt!

:griner:- Mia

Ja, jeg ved ikke hvad det ligner, men vi trængte altså sådan til lidt ferie :lol:

Du skal være hjerteligt velkommen til globryllup og reception bagefter i haven, jeg er godt nok begyndt at glæde mig nu :biggrin:

:hug: :hug: :hug:

0

Del dette indlæg

Jylland er et fantastisk sted :biggrin:

Vi har nemlig fået købt lidt af hvert til brylluppet :hug: I mandags var vi forbi et mjød-bryggeri, og til vores store overraskelse er mjød ikk øl, men nærmere en blanding mellem dessertvin og gammel dansk, men det smagte god, så vi købte to flasker Vikinge Blod til bryllupskagen, det er en af de mere søde mjød, så det skal vi have i stedet for dessertvin :sm:

Så var vi i Kvickly og der fandt jeg små sølv-sandaler til brudepigerne til 40 kr pr par, så jeg ringede lige til forældrene og fik deres størrelser og købte 3 par :lol:

Idag tager vi et smut til Tyskland og køber lidt øl, sodavand, Bailey og slik, og så er vi vist også ved at være klar til den store fest :hug:

Inden vi tog afsted, ja faktisk dagen inden, snakkede vi om at få taget vors billeder på Gjeddesdal Gods, så de, har vi skrevet til nu og afventer svar, men vi regner med at få lov, for der var ligefrem en kontaktperson hvis man ville have taget bryllupsbilleder på det private område ;)

Jeg lover at smide billeder ind når vi er kommet hjem igen :griner:-

0

Del dette indlæg

Jylland er et fantastisk sted :biggrin:

Vi har nemlig fået købt lidt af hvert til brylluppet :hug: I mandags var vi forbi et mjød-bryggeri, og til vores store overraskelse er mjød ikk øl, men nærmere en blanding mellem dessertvin og gammel dansk, men det smagte god, så vi købte to flasker Vikinge Blod til bryllupskagen, det er en af de mere søde mjød, så det skal vi have i stedet for dessertvin :sm:

Så var vi i Kvickly og der fandt jeg små sølv-sandaler til brudepigerne til 40 kr pr par, så jeg ringede lige til forældrene og fik deres størrelser og købte 3 par :lol:

Idag tager vi et smut til Tyskland og køber lidt øl, sodavand, Bailey og slik, og så er vi vist også ved at være klar til den store fest :hug:

Inden vi tog afsted, ja faktisk dagen inden, snakkede vi om at få taget vors billeder på Gjeddesdal Gods, så de, har vi skrevet til nu og afventer svar, men vi regner med at få lov, for der var ligefrem en kontaktperson hvis man ville have taget bryllupsbilleder på det private område ;)

Jeg lover at smide billeder ind når vi er kommet hjem igen :griner:-

Typisk! Send en zilla på ferie og hun får planlagt 17 nye ting til sit bryllup! :hug:

0

Del dette indlæg

Mange tak for ferie hilsnerne, tøser

Vi er på den helt store familietur og spiser hele tiden, jeg prøver at tage små portioner, men det er svært når bedsteforældrene disker op med alle mine livretter, jeg er så forkælet

Vi har det fantastisk og er vist nok kommet til at få en kat med hjem Det var ikke helt planen, men Sørens lillebrors kat havde fået killinger, og der var den flotteste sølv og sort stribet lille missekat, så jeg blev nødt til at eje den

Så nu skal vi lige have købt udstyr til den, og så kommer den med på camping, det er ikke en helt optimal start, men ellers kan vi først få den på vores bryllupsdag, og der går det slet ikke

ÅRH!!! en lille kat :lol: Hvor skønt!!! Tillykke med det lille nye familiemedlem. :biggrin: Hey hvor er billederne henne????????? :hug:
Jylland er et fantastisk sted

Vi har nemlig fået købt lidt af hvert til brylluppet I mandags var vi forbi et mjød-bryggeri, og til vores store overraskelse er mjød ikk øl, men nærmere en blanding mellem dessertvin og gammel dansk, men det smagte god, så vi købte to flasker Vikinge Blod til bryllupskagen, det er en af de mere søde mjød, så det skal vi have i stedet for dessertvin

Så var vi i Kvickly og der fandt jeg små sølv-sandaler til brudepigerne til 40 kr pr par, så jeg ringede lige til forældrene og fik deres størrelser og købte 3 par

Idag tager vi et smut til Tyskland og køber lidt øl, sodavand, Bailey og slik, og så er vi vist også ved at være klar til den store fest

Inden vi tog afsted, ja faktisk dagen inden, snakkede vi om at få taget vors billeder på Gjeddesdal Gods, så de, har vi skrevet til nu og afventer svar, men vi regner med at få lov, for der var ligefrem en kontaktperson hvis man ville have taget bryllupsbilleder på det private område

Jeg lover at smide billeder ind når vi er kommet hjem igen

Skønt at man hele tiden lige kan finde på nye ting at bruge penge på :sm:

Glæder os til de billeder!!! :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for ferie hilsnerne, tøser :thumbsupsmileyanim:

Vi er på den helt store familietur og spiser hele tiden, jeg prøver at tage små portioner, men det er svært når bedsteforældrene disker op med alle mine livretter, jeg er så forkælet :cheerleader3:

Vi har det fantastisk og er vist nok kommet til at få en kat med hjem :boohoo: Det var ikke helt planen, men Sørens lillebrors kat havde fået killinger, og der var den flotteste sølv og sort stribet lille missekat, så jeg blev nødt til at eje den :)

Så nu skal vi lige have købt udstyr til den, og så kommer den med på camping, det er ikke en helt optimal start, men ellers kan vi først få den på vores bryllupsdag, og der går det slet ikke :boohoo:

:thumbsupsmileyanim:

Jeg troede du ville have den der søde lille hund.... og at vi havde planlagt at Søren skulle have den i morgengave??? ;) Glæder mig til at se katten. Se evt. under smalltalk - der har Ghettognu oprettet en tråd med inspiration til kattenavne - de har 2 killinger undervejs.

0

Del dette indlæg

Har i lige set, at jeg nok ikke kan komme til globryllup - hverken hos dig eller Hønse :thumbsupsmileyanim: Jeg skal nemlig til nogle venners bryllup samme dag - godt nok på amager og først kl. 14.30.... men jeg skal jo også gerne nå det.... og selv om jeg er i bil - og selv om jeg er klædt om inden jeg ankommer til Greve.... så bliver det måske liiige i overkanten.... selvom min hjerne pt. arbejder på højtryk for at lave en god strategi, der giver mig mulighed for 3 bryllupper på én dag.... største udfordring bliver dog at overbevise manden om, at det er en knaldgod idé at jeg lige skal til 2 bryllupper i Greve inden vi skal til vennernes bryllup!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg troede du ville have den der søde lille hund.... og at vi havde planlagt at Søren skulle have den i morgengave??? ;) Glæder mig til at se katten. Se evt. under smalltalk - der har Ghettognu oprettet en tråd med inspiration til kattenavne - de har 2 killinger undervejs.

Det ville jeg også hellere, for den er bare for kær, men den koster jo kassen :boohoo:

Vi er dog blevet lovet en om et års tid, når vores venners hvalp er klar til at kunne blive parret, men der er jo laaang tid til, så en lille missekat kan underholde mig så længe ;)

Må vist hellere lige tjekke den tråd, vi er kun blevet enige om Pjevs indtil videre, men jeg har allerede haft en pjevs, så ville helst have et andet navn :thumbsupsmileyanim:

Har i lige set, at jeg nok ikke kan komme til globryllup - hverken hos dig eller Hønse :cheerleader3: Jeg skal nemlig til nogle venners bryllup samme dag - godt nok på amager og først kl. 14.30.... men jeg skal jo også gerne nå det.... og selv om jeg er i bil - og selv om jeg er klædt om inden jeg ankommer til Greve.... så bliver det måske liiige i overkanten.... selvom min hjerne pt. arbejder på højtryk for at lave en god strategi, der giver mig mulighed for 3 bryllupper på én dag.... største udfordring bliver dog at overbevise manden om, at det er en knaldgod idé at jeg lige skal til 2 bryllupper i Greve inden vi skal til vennernes bryllup!!! :boohoo:

Ja, jeg har luret det, eller jeg kunne huske at du skulle til bryllup den dag, synes godt nok at det er strengt at der er andre end mig der skal giftes den dag, kan godt lige dele den med Hønse, men så er det vist også det ;)

Kan godt se at det ville blive lidt stresset, og du skal jo heller ikke være helt bryllupsmættet inden deres bryllup, så løsningen er jo klar, du dropper bare deres vielsen og kommer til vores i stedet :)

0

Del dette indlæg

Har i lige set, at jeg nok ikke kan komme til globryllup - hverken hos dig eller Hønse :thumbsupsmileyanim: Jeg skal nemlig til nogle venners bryllup samme dag - godt nok på amager og først kl. 14.30.... men jeg skal jo også gerne nå det.... og selv om jeg er i bil - og selv om jeg er klædt om inden jeg ankommer til Greve.... så bliver det måske liiige i overkanten.... selvom min hjerne pt. arbejder på højtryk for at lave en god strategi, der giver mig mulighed for 3 bryllupper på én dag.... største udfordring bliver dog at overbevise manden om, at det er en knaldgod idé at jeg lige skal til 2 bryllupper i Greve inden vi skal til vennernes bryllup!!! :cheerleader3:

Ja, jeg har luret det, eller jeg kunne huske at du skulle til bryllup den dag, synes godt nok at det er strengt at der er andre end mig der skal giftes den dag, kan godt lige dele den med Hønse, men så er det vist også det ;)

Kan godt se at det ville blive lidt stresset, og du skal jo heller ikke være helt bryllupsmættet inden deres bryllup, så løsningen er jo klar, du dropper bare deres vielsen og kommer til vores i stedet :)

Jeps - jeg kommer til JERES vielse og DERES fest - så er sol og vand delt lige :boohoo: :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte...

Mine forældre passede jo Noah i den uge, hvor vi sad i 30-35 graders varme i Bulgarien - sagde godt, at det havde været helt vildt. Noah syntes vist bare det var fedt med alle de "vandpytter" :)

:cheerleader3: Mia

Ja, jeg ved ikke hvad det ligner, men vi trængte altså sådan til lidt ferie :boohoo:

Du skal være hjerteligt velkommen til globryllup og reception bagefter i haven, jeg er godt nok begyndt at glæde mig nu :boohoo:

:):denmarkflag::)

:thumbsupsmileyanim: JUBIIIIIII :thumbsupsmileyanim:

Men jeg skal jo også se Hønse og Claes blive viet - kan jeg nå det, hvis jeg er med til jeres reception?

Dejligt at I nyder ferien, glæder mig til at se billeder af misseren...

Hvad finder du så på af morgenoerraskelse til Søren i stedet?

Kan dælme godt forstå du glæder dig - det er jo lige om lidt, ikk helt til at forstå, vel?

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: JUBIIIIIII :thumbsupsmileyanim:

Men jeg skal jo også se Hønse og Claes blive viet - kan jeg nå det, hvis jeg er med til jeres reception?

Dejligt at I nyder ferien, glæder mig til at se billeder af misseren...

Hvad finder du så på af morgenoerraskelse til Søren i stedet?

Kan dælme godt forstå du glæder dig - det er jo lige om lidt, ikk helt til at forstå, vel?

Hønse og Claes skal giftes lige efter os, så du bliver bare siddende i kirken :boohoo:

Vores reception er fra kl 13-17, så du kan jo bare kigge forbi, jeg kunne forestille mig at hvis der kommer flere zilla'er at de bliver til begge vielser, når nu vi er lige efter hinanden ;)

Jeg har lige bestilt tid til at få taget budior billeder som en ekstra morgengave til Søren, det tror jeg også han bliver glad for :cheerleader3:

Men han er ligeså vild med at få katten hjem i øjeblikket, vi har været ude og købe kradsebræt, og hun skulle selvfølgelig have et i to etager så at sige, ikke bare et almindeligt et :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer