Xzenia

2 vennerpar kredser om samme bryllupsdato

8 indlæg i dette emne

Hejsa

2 af vores vennepar skal giftes næste sommer. Jeg glæder mig som et lille barn til deres dag. Disse to vennepar kender ikke hinanden.

Nu har de begge meldt ud at de skal giftes enten den sidste uge i juli eller den første i august. Her sidder jeg så og krymper tæer og får næsten ondt i maven, for tænk hvis de vælger samme dato. Det må bare ikke ske vi skal, vil og må til begge bryllupper.

Min mand mener vi skal vente og se, for hvem ved det kan være at de vælger hver deres dato. Jeg er enig med ham, for jeg vil på ingen måde blande mig i deres dato.

Jeg vil bare til begge bryllupper. Det er ikke en god løsning at vi så deler os op, for vi bør begge deltage i begge bryllupper. Det ved vi ville glæde begge brudepar.

Skal vi vente og så eller bør vi sige noget!!!!

Knus Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

2 af vores vennepar skal giftes næste sommer. Jeg glæder mig som et lille barn til deres dag. Disse to vennepar kender ikke hinanden.

Nu har de begge meldt ud at de skal giftes enten den sidste uge i juli eller den første i august. Her sidder jeg så og krymper tæer og får næsten ondt i maven, for tænk hvis de vælger samme dato. Det må bare ikke ske vi skal, vil og må til begge bryllupper.

Min mand mener vi skal vente og se, for hvem ved det kan være at de vælger hver deres dato. Jeg er enig med ham, for jeg vil på ingen måde blande mig i deres dato.

Jeg vil bare til begge bryllupper. Det er ikke en god løsning at vi så deler os op, for vi bør begge deltage i begge bryllupper. Det ved vi ville glæde begge brudepar.

Skal vi vente og så eller bør vi sige noget!!!!

Knus Xzenia

Hej Xzenia

Da vi først fortalte at vi skulle giftes (dog uden dato) var der en som med det samme sagde "please ikke den el den weekend, der skal vi nemlig allerede til bryllup ;) Og det var der da ingen af os som synes var mærkeligt el uhøfligt, så synes da bare du skal sige det til dem begge. Så kan de også bedre tage en 100% "informeret" beslutning. :cheerleader3:

Krydser fingre for dig...

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg syndes godt man kan nævne det for dem. Syndes bestemt ikke i bliver stillet for et særlig sjovt valg... :cheerleader3:

Syndes godt man kan snakke lidt med dem om det. Men man skall nok overveje nøje hvordan man siger det.... hmmm....

Held og lykke

Kram

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg ville nævne det for dem, uden at presse dem til at vælge en dato ud fra jer...

Jeanne

Nemlig :balloons: Derudover ville dog vælge at komme til, det bryllup der inviterer os først, såfremt begge bryllupper bliver lagt den samme dag.

Jeg krydser dog fingre for jer, for at bryllupperne bliver lagt to forskellige dage :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Tusind tak for jeres svar. Jeg har talt med manden om det nogle gange, og hans holdning er at vi må vente og se. Men jeg tror ikke han har ret denne gang. når datoen er sat så er der nemlig intet at gøre. Lader vi et ord falde inden, så er der mulighed for at løse sig ud af det, hvis brudeparrene ønsker det. Ikke at de skal gøre det. Men muligheden er der, hvis vi altså bare siger noget.

Jeg tror jeg skal tale med manden i aften, om det.

Knus Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer