KatrineT

gaveoppakker????

30 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres svar.

Beslutningen er klar - vi vil f..... selv pakke vores gaver op, og så får vi en veninde tillige at putte klistermærker på gaverne.

Var lige til min kusines bryllup, og der foregik det pådenne måde og det gik bare SÅ fint,på trods af 100 gæster, no problem, så det kan jo sagtens lade sig gøre....

De pakkede op i ro og mag mens der var kaffe og kage og folk sad og hyggede. Så kunne folk gå lidt til og fra og alle hyggede sig fortrinligt.

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De pakkede op i ro og mag mens der var kaffe og kage og folk sad og hyggede. Så kunne folk gå lidt til og fra og alle hyggede sig fortrinligt.

:blush:

Det kræver så at der er egentlig tid til kaffe og kage. Dvs. at middagen ikke varer lige til kl. 24 hvor der senest skal danses brudevals. Så kan man gøre det efter, men de fleste gæster syntes ikke det er så sjovt hvis brudeparret står og pakker gaver op mens gæsterne danser. Alle vil jo danse med dem, selvom man måske ikke helt holder "danserækkefølgen". Men ellers er det en god mulighed for parret til lige at få et pusterum, for som du selv siger går folk lidt til og fra. Dvs. der står typisk ikke 90 gæster på tæerne af hinanden for at se parret pakke op.

Jeg syntes at kunne fornemme at der er sket en udvikling. For bare 1-2 år siden oplevede man tit at middagene trak ud til 24 men efterhånden syntes jeg det er sjældent at man oplever middage der strækker sig udover kl. 23. Det skyldes også at folk generelt er begyndt at starte middagen tidligere, og det tror jeg er en god ide.

0

Del dette indlæg

jeg ville også gerne selv have pakket vores gaver op til brylluppet men da vi kom fra fotograf var de alle pakket op af min svigermor så fik ingen gang lov til at se alle gaverne i det flotte papir de var pakket ind i.

vi havde ikke aftalt det med hende , men gjort var jo gjort http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif

Hold da op. Godt jeg ikke har nogen svigermor. Hun er død for mange år siden, men jeg tror hun var et pragtfuld menneske med den dejlige søn hun har givet mig. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til mange forskellige bryllupper, og har aldrig oplevet at andre end brudeparret åbner gaverne. Jeg VIL også selv!!!! Jeg synes (sorry) at det er lidt upersonligt ikke selv at gøre det. Jeg gør selv meget ud af både kort og gaveindpakningen til alle de gaver jeg gir væk. Ærligt talt ville det gøre mig så ked af det hvis ikke folk selv åbnede pakkerne -specielt når jeg har gjort så meget ud af det. (Forstil jeg så hvordan jeg er ved juletid (jeg er på gave med 33 personer) og alle gaver SKAL jeg bare selv pakke ind og lave kort til) :lol2:

Mvh.

Stin

:lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer