Guest missan

Hjælp! - festlokaler/forsamlingshus i København??

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde nok valgt Huset i Magstræde, hvis ikke det var for, man ikke selv måtte medbringe øl. Det er et fedt sted, som ligger ganske godt i byen...

Dette emne har været oppe flere gange for nylig, så prøv at søg på København og festlokaler, feststeder eller lign. her på forummet, så finder du en masse muligheder :heart: Der er mange kulturhuse mv. i byen, som man kan leje for ganske rimelige penge.

Håber i finder ud af det :bearhug:

- Louise

0

Del dette indlæg

Huset i Magstræde har ikke plads til 100 gæster...

Det er faktisk ret svært at finde lokaler med plads til så mange gæster i Københavns-området - been there!! Vi skal holde festen i Dansk Vincenters lokaler i Avedøre Landsby - det var det tætteste på København, vi kunne finde, som vi havde råd til. Ellers er der Brøndsalen i Fredriksberg Have - masser af plads og virkeligt smukt sted, men det er ret dyrt (i 2004 kostede det 12.000 + leje af service mv.)

Jer er lige for doven til at linke, men begge steder kan du finde mere info om på nettet... :heart:

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg også sige. Der kan nok max. være et selskab på 70 personer i Salon K (huset i Magstræde).

Der burde til gengæld kunne være 100 personer i Cirkelordenen som jeg nævner. Jeg skal ihvert spille firmafest for 120 personer derinde i december :heart:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det vil jeg også sige. Der kan nok max. være et selskab på 70 personer i Salon K (huset i Magstræde).

Der burde til gengæld kunne være 100 personer i Cirkelordenen som jeg nævner. Jeg skal ihvert spille firmafest for 120 personer derinde i december :bearhug:

Tak for alle gode idéer. :heart: Cirkelordenen lyder riktig godt men jeg har kikket efter det på nettet og de gule sider uden resultat. Har de en hjemme side eller hvor kan man få fadt på dem?

Er der nogen som har erfaring med Odd Fellow på Bredgade, og Lysthuset på Islands brygge?

0

Del dette indlæg

Det morsomme er jo hvad der kommer frem når man prøver at lave en Google søgning på eks. Cirkel Ordenens selskabslokaler :heart:

Jeg kan dog også se at jeg ikke har fået link på vores referenceliste (som søgningen refererer til). Det råder jeg lige bod på (linket var lidt længere nede på Google).

Done.

Jeg har ikke selv spillet i Odd Fellow i Bredgade, men i adskillige andre Odd Fellow palæer, og det har altid været tip top. Det er også kun de tilbagemeldinger jeg har fået vedr. Bredgade, da jeg havde en mand inde og spille derinde.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det morsomme er jo hvad der kommer frem når man prøver at lave en Google søgning på eks. Cirkel Ordenens selskabslokaler :bearhug:

Jeg kan dog også se at jeg ikke har fået link på vores referenceliste (som søgningen refererer til). Det råder jeg lige bod på (linket var lidt længere nede på Google).

Done.

Jeg har ikke selv spillet i Odd Fellow i Bredgade, men i adskillige andre Odd Fellow palæer, og det har altid været tip top. Det er også kun de tilbagemeldinger jeg har fået vedr. Bredgade, da jeg havde en mand inde og spille derinde.

det gjorde jeg da.... eller måske ikke?! hmmm... Tak! for hjelpen :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der burde til gengæld kunne være 100 personer i Cirkelordenen som jeg nævner. Jeg skal ihvert spille firmafest for 120 personer derinde i december :bearhug:

Tak for alle gode idéer. :respekt: Cirkelordenen lyder riktig godt men jeg har kikket efter det på nettet og de gule sider uden resultat. Har de en hjemme side eller hvor kan man få fadt på dem?

Er der nogen som har erfaring med Odd Fellow på Bredgade, og Lysthuset på Islands brygge?

Skal selv holde fest i lysthuset på Islands brygge. Erfaringen er at det er booket riiiiiigtig lang tid frem, så skynd dig at ringe. Det er et fint lokale med god udsigt, men et lille køkken og selve rummet er heller ikke superstort. Er max plads til 80 siddende gæster (det er også det antal stole, der er....). Held og lykke med at finde noget - been there. Mit bedste råd. Vær ude i RIGTIG god tid....

0

Del dette indlæg

Der burde til gengæld kunne være 100 personer i Cirkelordenen som jeg nævner. Jeg skal ihvert spille firmafest for 120 personer derinde i december

Vi spillede et bryllup for ca. 93 personer i august og der var stort set ikke noget plads til os eller gæsterne. Derfor tror jeg desværre ikke i kan være 100 personer (siddende)i deres lokale på 1 sal.

Deruden er jeg næsten sikker på at mad og drikke ikke må medbringes, men skal købes på stedet.

Jeg vil også anbefale brøndsalen på Frederiksberg.

0

Del dette indlæg

Brøndsalen er et fantastiskt lokale, men man må først komme ind kl 8 samme morgen, og der er: intet! - hverken bord, stole, servise eller ordentligt køkken. Det bliver meget at skulle ordne selv, på alt for kort tid, og det er for dyrt at leje i to døgn syntes vi. Cirkelordenen har vi også opgivet. Faktiskt har vi opgivet København/Frederiksberg, og flyttet det hele udenfor byn...

men TAK alligevel for hjælp og gode idéer!! :respekt:

0

Del dette indlæg

Nu er der jo festlokaler både i stuen og på 1. sal. Du har formentlig spillet i stuen Martin. Lokalet på 1. sal er lidt større og der kan godt være 90 personer uden problemer. Vær dog opmærksom på at der ikke er elevator. Det er dog mest musikeren/dj'en det går ud over :respekt:

Det er korrekt at man skal købe mad og drikkevarer på stedet men priserne er såvidt jeg ved ret rimelige og maden var perfekt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der jo festlokaler både i stuen og på 1. sal. Du har formentlig spillet i stuen Martin. Lokalet på 1. sal er lidt større og der kan godt være 90 personer uden problemer. Vær dog opmærksom på at der ikke er elevator. Det er dog mest musikeren/dj'en det går ud over

Det er korrekt at man skal købe mad og drikkevarer på stedet men priserne er såvidt jeg ved ret rimelige og maden var perfekt.

Det har jeg skam bemærket efter som vi har afviklet utallige arrangementer på stedet. Det er netop derfor jeg udtaler mig i denne tråd. Det omtalte arrangement var på 1. sal. Stuen bliver mig bekendt ikke brugt til bryllups middag.

0

Del dette indlæg

Jeg har spillet bryllupsfester for mere end 90 mennesker i mindre lokaliteter men naturligvis er det da ikke sådan at der er mængder af plads når man propper 90 mennesker ind i sådan et lokale. Dog afhænger det jo meget af hvilken bordopstilling man vælger.

Vi har spillet bryllup før i stueetagen men det er efterhånden nogle år siden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer