Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Uhh søde Josefin vil gerne hjælpe os med at lave billederne store nok til i kan se dem! Skønt! Aner ikke, hvorfor vi ikke kan få dem større i denne omgang...:rolleyes:

Hvis nogen har et tip, bring it on!

-Sophie, som jo har 65 billeder fra Stjernestudiet hun gerne vil vise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh søde Josefin vil gerne hjælpe os med at lave billederne store nok til i kan se dem! Skønt! Aner ikke, hvorfor vi ikke kan få dem større i denne omgang...:cheerleader3:

Hvis nogen har et tip, bring it on!

-Sophie, som jo har 65 billeder fra Stjernestudiet hun gerne vil vise

Ja, nu må I altså snart få gjort noget ved det :cheerleader3: , for jeg glæder mig helt vildt til at se jeres billeder fra Stjernestudiet. Anna skal nemlig også tage vores billeder om 14 dage. :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhh søde Josefin vil gerne hjælpe os med at lave billederne store nok til i kan se dem! Skønt! Aner ikke, hvorfor vi ikke kan få dem større i denne omgang...:cheerleader3:

Hvis nogen har et tip, bring it on!

-Sophie, som jo har 65 billeder fra Stjernestudiet hun gerne vil vise

Ja, nu må I altså snart få gjort noget ved det :cheerleader3: , for jeg glæder mig helt vildt til at se jeres billeder fra Stjernestudiet. Anna skal nemlig også tage vores billeder om 14 dage. :iloveyou:

Det skal vi nok!

I er meget priviligerede, at Anna skal tage jeres billeder. Hun er fantastisk dygtig!

Vil i love os at hilse hende tusind gange fra os?

Hvilken pakke har i bestilt?

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nååårrrrr...Hungrende Zillaer....er i spændte på at se billederne :iloveyou:

Hmmm...

Ja, vi er spændte på at se dem i en større størrelse :cheerleader3:

Tusind tak for hjælpen søde Josefin...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhh søde Josefin vil gerne hjælpe os med at lave billederne store nok til i kan se dem! Skønt! Aner ikke, hvorfor vi ikke kan få dem større i denne omgang...:cheerleader3:

Hvis nogen har et tip, bring it on!

-Sophie, som jo har 65 billeder fra Stjernestudiet hun gerne vil vise

Ja, nu må I altså snart få gjort noget ved det :cheerleader3: , for jeg glæder mig helt vildt til at se jeres billeder fra Stjernestudiet. Anna skal nemlig også tage vores billeder om 14 dage. :iloveyou:

Det skal vi nok!

I er meget priviligerede, at Anna skal tage jeres billeder. Hun er fantastisk dygtig!

Vil i love os at hilse hende tusind gange fra os?

Hvilken pakke har i bestilt?

-Sophie

Ja, jeg skal nok hilse fra jer. Satser jo også på, at vi måske kan bruge nogle af jeres billeder som inspiration. :cheerleader3:

Vi har valgt "I do" pakken, dvs. billeder i og udenfor kirken både før, under og efter vielsen, samt de traditionelle billeder bagefter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
nååårrrrr...Hungrende Zillaer....er i spændte på at se billederne :cheerleader3:

Hmmm...

Ja, vi er spændte på at se dem i en større størrelse :cheerleader3:

Tusind tak for hjælpen søde Josefin...

Det var nu mere de andre zillaer jeg mente... de kan helt sikkert ikke vente. De er så gode.. :iloveyou:

Skal jeg smide dem her eller lave en bryllupsmappe til jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
nååårrrrr...Hungrende Zillaer....er i spændte på at se billederne :cheerleader3:

Hmmm...

Ja, vi er spændte på at se dem i en større størrelse :cheerleader3:

Tusind tak for hjælpen søde Josefin...

Det var nu mere de andre zillaer jeg mente... de kan helt sikkert ikke vente. De er så gode.. :iloveyou:

Skal jeg smide dem her eller lave en bryllupsmappe til jer?

Du må gerne smide dem her i tråden :cheerleader3:

Tusind tak for hjælpen...

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor bliver de billeder af?????????????? Kan da snart ikke vente længere........

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

De ser bare SÅ gode ud, men har altså noget svært ved at se dem SÅ små....... -Måske er det alderen der tynger mine øjne :cheerleader3::cheerleader3:

Ha' en helt vidunderlig søndag ....

OG KOM SÅ MED DE BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!

:iloveyou::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind mange gange tillykke med dagen, og velkommen i rækken af nygifte (hmmm vist ét år siden for mit vedkommende :cheerleader3: ) brudepar på lyserøde skyer. :cheerleader3:

Glæder mig såå meget til at høre resten af jeres beretning (hvordan kunne i standse mit i det hele suuuk), lyder som en fantastisk dag.

Håber I får rigtig mange lykkelige år sammen, - det er lykken at være gift! :iloveyou:

Vil vente spændt på de næste etaper af beretningen... (sidder spændt på stolekanten, mon de er igang med at skrive?)

Millioner af :cheerleader3: Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind mange gange tillykke med dagen, og velkommen i rækken af nygifte (hmmm vist ét år siden for mit vedkommende :cheerleader3: ) brudepar på lyserøde skyer. :cheerleader3:

Glæder mig såå meget til at høre resten af jeres beretning (hvordan kunne i standse mit i det hele suuuk), lyder som en fantastisk dag.

Håber I får rigtig mange lykkelige år sammen, - det er lykken at være gift! :iloveyou:

Vil vente spændt på de næste etaper af beretningen... (sidder spændt på stolekanten, mon de er igang med at skrive?)

Millioner af :cheerleader3: Louise

Tak skal du have for den søde besked :cheerleader3:

Vi har i dag siddet og nørklet med takkekort, men Lisette siger hun fortsætter med beretningen i morgen :cheerleader3:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo beholdt mit mellemnavn og taget Sophies efternavn. Vi var lidt spændt på at se, om det nu var registreret efter at have en hørt en masse skrækhistorier om folk, der troede, de hed noget, men egentlig hed noget andet :cheerleader3:

Men i dag kom så det endegyldige bevis. Jeg fik nemlig brev med mit nye navn - endda stavet rigitgt :iloveyou::cheerleader3::cheerleader3:

Så i dag skal vi ud at købe nyt dørskilt :cheerleader3:

Knus

Lisette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har jo beholdt mit mellemnavn og taget Sophies efternavn. Vi var lidt spændt på at se, om det nu var registreret efter at have en hørt en masse skrækhistorier om folk, der troede, de hed noget, men egentlig hed noget andet :cheerleader3:

Men i dag kom så det endegyldige bevis. Jeg fik nemlig brev med mit nye navn - endda stavet rigitgt :iloveyou::cheerleader3::cheerleader3:

Så i dag skal vi ud at købe nyt dørskilt :cheerleader3:

Knus

Lisette

Hvor er det sødt og romantisk! Held og lykke med at finde et flot dørskilt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld den lange pause, men har kastet mig over takkekortene, så jeg kom lidt væk fra beretningen. Men nu er jeg klar med lidt mere om vores helt eventyrlige bryllup.

....fortsat

Det varede ikke mange minutter før Lisette og hendes far ankom til kirkens parkeringsplads. Der var proppet med biler alle vegne, og det gav et sus i maven på Lisette.

Tænk engang, alle de mennesker sidder inde i kirken og venter på os - kun os.

Lisettes far træder ud af bilen for at hilse på Sophies far, som går rundt at tager billeder af gæsterne og af kirken. Lisette bliver siddende og spejder efter limousinen med Sophie i.

Pludselig begynder det at drypp, og Lisette springer ud - faktisk ret utroligt med den store kjole - og løber op til våbenhuset for at komme i tørvejr. Sophies far kalder på et billede, og modvilligt bliver Lisette fotograferet midt i regnen.

Da Lisette træder ind i våbenhuset står Sophies ene bror Jesper og hans kone med deres to små børn, som skulle være Sophies brudebørn. Lisette bliver noget befippet over at de står der, men hilser naturligvis pænt. Døren indtil kirken står åben, men graveren får den hurtig lukket, så nysgerrige blikke ikke ser bruden før tid.

Lisette giver de to børn deres brystbuket og deres blomst.

Lisettes søster og to kusiner Fie og Signe, som alle skulle være Lisettes brudepiger står også i våbenhuset. Fie er meget rørt og har næsten tårer i øjnene. Det er meget svært for Lisette ikke at blive berørt af det.

Kusinerne står og deler kirketelegrammer og risposer ud til de ankomne gæster. Kun to gæster ankom mens Lisette stod i våbenhuset.

Graverens kone tilbyder Lisette og hendes far et kirketelegram som hun har taget bunke af - men bruden siger meget bestem nej tak på begges vegne. Hvad havde hun dog forestillet sig? At gå ned af kirkegulvet med et kirketelegram i hånden :iloveyou:

Præsten kommer ud i våbenhuset og smiler stort. Hun giver Lisette et kæmpekram og en masse søde ord. Hun forsikrer bruden om at regnen vil ophøre, når vi træder ud af kirken igen.

Her er Lisettes smukke brudepiger i færd med at dele programmer og risposer ud kort før bruden Lisette ankommer:

post-21592-1183976849.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores meget smukke kirkepynt.

post-21592-1183977116.jpg

Billederne er taget af Sophies forædres genbo, som var helt i stykker over, at fotograferne ikke var kommet (på det tidspunkt kendte han ikke grunden), så han sørgede for at få alle detaljer med!!!

Det er vi så glade for, at han ville gøre for os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud af vinduet ser Lisette limousinen ankomme, og den smukkeste brud træder ud af bilen. Hun er tydeligvis stresset - og forsinket. Kort før Sophie træder ind i våbenhuset begynder musikken at spille, og Lisettes far fører sin førstfødte datter op ad kirkegulvet.

HOLD OP HVOR FYLDER 100 mennesker meget. Det er meget overvældende for Lisette – hvilket billedet tydelig viser (tak Louise :iloveyou:)

post-21592-1183977528.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og hvis I lover at se bort fra brudens ansigt, kan I lige se et billede af Lisettes vidunderlige far. Jakkesæt og skjorte er købt dagen før i dyre domme - han havde endda købt sokker i samme mærke (SAND) :iloveyou::cheerleader3: Og så tog han vist alligevel et kirketelegram :cheerleader3:

post-21592-1183977972.jpg

Billedet er heldigvis taget før det andet, så det er ikke hele kirken, der får "fornøjelsen" af at se dette udtryk. Ansigtet kommer heldigvis i rette folder, da Lisette runder hjørnet - og ser de mange mennesker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Turen opad kirkegulvet føltes lang for Lisette selvom kirken er ganske lille.

Hendes blik var fæsnet ved hendes side af familien, og den første hun fik øje på, var ironisk nok hendes tante Ella, som er en af familiens allerlaveste - hvis ikke den laveste :iloveyou:

Hurtigt så hun flere af hendes familiemedlemmer med store smil på læberne og nogle tårer i øjnene. Det var skønt at alle øjne kiggede på bruden. Alle med et lykkeligt glimt i øjet og med rørte tårer over den første af børnene, der skulle giftes.

Og en stolthed over at de to unge kvinder havde valgt hinanden til trods for modgang og hårde tider.

Lisette og hendes far når endelig op til alteret, hvor Lisette er ved at tage plads. Præsten fortæller, at det ikke er nødvendigt, da alle jo også skal rejse sig for den næste brud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der går ikke lang tid før det er Sophies tur til at gå ned af kirkegulvet med hendes far.

Her er hun ved at gøre sig klar, mens hun tjekker at brudepiger og brudesvende er klar på deres pladser. Det er endnu ikke gået op for hende, hendes far eller søster, at hun mangler brudebuketten!!

post-21592-1183978639.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer