marina29

SU,

18 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger det hele :)

Vi har planlagt at sende vores indbyldelser ud i god tid feb-mar selvom brylluppet først er i august, og det er kun hvis jeg kan holde mig på måtten så længe, for det bliver så officielt når de først er sendt afsted ;)

Men hvor lang tid før skal man have su. på???

Hvad har I dejlige quinder gjort??

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) vi sender også vores ud i god tid, men det er mere fordi det er lige i sommerferien.

Vi regner med at vil vil have svar omkring maj,

pga at kroen godt vil vide hvor mange der kommer.

Men det er ikke fast lagt endnu. Det er kun mine tanker.

0

Del dette indlæg

Det kommer meget an på hvor lang tid i forvejen feststedet vil have besked, eller om i skal stå for alting selv..

Jeg ville nok selv have tidligere su hvis jeg skulle stå for alting selv, mht indkøb og sådan..

Vi holdte det selv ude, på Jørgensens Hotel, hvor de stod for det hele..

De skulle bare have nøjagtig antal 4 dage før, så det var ikke noget problem i forhold til dem, men for at vi selv havde lidt tid til bordplan mm., så havde vi su 14 dage før..

For os passede det fint

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi valgte 1½ måned i forvejen, det var passende for os. I realiteten har jeg den mening, at folk godt ved med det samme om de kan eller ej, så man kan sagtens gøre svarfristen kort. Dog kan børnefamilier have et problem med, at nå at skaffe en barnepige.

:)

0

Del dette indlæg

Vi sender nok indbydelser ud i starten af januar med svarfrist 20 dage senere.

Feststedet skal have svar 60 dage før festen - ellers koster det 500 kr. at melde en gæst fra.

20 dage er måske lidt kort frist - men på den anden side: Hvad skal folk bruge flere måneder til? De ved, at der er bryllup den og den dag - hvor lang tid kan det tage at finde ud af, om man vil med eller ej? Der kan lige være dén ubekendte med at finde en barnepige eller hvis nogen skal nedkomme - men ellers?

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 30.6.07, og sendte indbydelserne ud i september!!!

Vi vil gerne se så mange som muligt, og da festen ligger i sommerferien, er det godt at være i god tid. Der er mange der bestiller sommerferie i november-januar jo :blush::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg tror at vi sender indbydelser ud i løbet af marts og vi skal giftes d. 15. sep. 2007.

SU'en sætter vi til en gang i juni, så det er afklaret inden sommerferien.

Feststeder skal også vide hvis der skal bookes flere værelser end dem som vi har forhåndsreseveret. Så jo før jo bedre :)

Min fætter havde sat SU datoen, for sent i forhold til at der skulle laves bordplan m.m så det stressede de lidt over.......så jeg er blevet anbefalet at sætte SU dato i god tid.

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo lige blevet gift her i september.. Vi sendte invitationerne ud i april og havde su 2 mnd'er efter.. Det var ALT for lang tid for det gjorde at mange glemte at de skulle svare, så vi fik fra mange først svar på selve SU dagen og fra andre fik vi først svar efter SU dagen for de havde helt glemt det, så et godt råd er at sætet SU til senest 1 mnd efter I har sendt invitationerne ud, Man kan jo altid give dispensation tild em der evt skal finde børnepasning osv....

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes d. 7. juli og sender invitationer ud i December.

I dem har vi sat SU datoen til d. 7 april, dvs. gæsterne har 4 mdr til at svare, og vi har så 3 mdr til at færdiggøre det sidste.

MEN, vi har også begge eksamner + 1 barnedåb + 2x konfirmation + 3x 50års fødselsdag i foråret, så vi får nok at se til :blush:

:) Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

vi sender invitationerne ud når jeg er færdig med at lave dem.... satser kraftigt på at de er færdige sidst i nov. så har vi svar frist 1. april 07.

ved godt det er lang tid i forvejen, men så har vi også go´ tid til de sidste forberredelser

0

Del dette indlæg

Bred enighed, nej ikke ligefrem :respekt:

Et eller andet sted, vil jeg jo gerne have dem ud tidligst muligt, men samtidigt skall det jo heller ikke være for tidlig... Og jeg som troede at det at skulle giftes bare handlede om en stor kjole og slør ;)

Tror nu de bliver sendt ud i marts-april med su i juni, og så må resten tages under eventuelt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer