tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

Nu har jeg luret herinde på bryllupsklar et halvt års tid så nu må det være på tide med min (eller vores :biggrin: ) planlægningstråd!!

Først lidt til de nysgerrige:

Søren og jeg mødte hinanden første gang januar 2005.

hmmm... ja ik den mest romantiske måde for vi begyndte at snakke på dating.dk men det har vi jo nærmest glemt nu.

Snakkede sammen på messenger små to måneder og på vores første date var vi på en lækker tapas restaurant i KBH og bagefter på det kongelige i Stærekassen og se Figaros Bryllup som en komedie!

Det var en rigtig dejlig aften men jeg var vist liiige lidt forvirret i den periode så efter vi havde snakket et par gange til sagde jeg at jeg ikke lige kunne det med et forhold nu... :bask:

Det viste sig så at han samme dag havde sendt røde roser til mig... :blink: det var noget værre rod. nå men det endte med at vi kom til at snakke sammen igen og så tog jeg hjem til ham og kom aldrig rigtig hjem til min lejlighed igen.

I slutningen af august sidste år blev jeg gravid og d 10 dec (på min fødselsdag) friede Søren :loveshower:

Den 21 maj 2006 fødte jeg så vores smukke datter Sille som desværre efter 5 uger fik kolik men nu er vi ovre det og overskuddet til at planlægge bryllup begynder at dukke op igen. Juhuuu :respekt:

Her får i lige et par billeder så i kan se hvad vi for nogle :bearhug:

post-18412-1161979355.jpg

post-18412-1161979627.jpg

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen tillykke med brylluppet, det er jo dejligt at kunne følge lidt med :biggrin:

Min kæreste kom heller aldrig rigtig hjem igem og efter 2 måneder bestemte vi os bare for at han ligeså godt kunne flytte ind :respekt:

Synes du ser så bekendt ud, du har vel ikke tilfældigvis gået på Holmeagerskolen 10. klasse i Greve, hvis jeg må spørge?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå men vil allerede begynde min huskeliste: (har lånt fra "ghettognu", håber det er ok)

Grøn: Er ordnet

Orange: Næsten ordnet

Rød: Er OVERHOVEDET ikke ordnet.

OVERORDNET:

Dato: 11.08.07

Tidspunkt: 14.00

Sted: Humleorehus

Vielse: skal vies borgeligt, ved humleorehus

Antal gæster: 38+ 9 til reception

Budget: puha.... små 120.000 :respekt:

Fotograf: Betina

Overnatning: 7 dobbeltværelser på stedet + to lejligheder med ialt 14 pladser.

ADMINISTRATIVT:

Gæsteliste: 42 personer 8 reception

Indbydelser

Frimærker

Ønskeliste

Bordplan

Bordkort

Menukort: Mangler udprintning

VIELSE:

Brudebuket

Ægteskabserklæring

Ringe

Vielsessted

Vidner: lars og kim

Stole, pynt osv til stedet vi skal giftes

FESTEN:

Menu

Natmad:

Serveringsfolk

Rengøring

Toastmaster: kim

Bordpynt og blomster

Musik til vielsen:måske feffe

Musik til maden:Arnth skal spille

Vin, øl og vand

Kaffe+ likør

Sprut

Servietter, duge, stearinlys

Musik til festen: dj

Gæstebog: Mangler at blive skrevet forside

TINA:

Kjole: er købt og bestilt

Sko: er købt

Undertøj

Smykker

Noget nyt: Kjolen

Noget lånt: Ankelkæde

Noget blåt: Lommetørklæde + sten på negle

Noget gammelt: Lommetørklæde

Frisør:

Make up:

Negle:

Strømpebånd

Slør:

SØREN:

Jakkesæt:

Skjorte:

Slips:

Boxershorts:

Strømper:

Sko:

Frisør:

SILLE:

Kjole:

Tilbehør

Sko:

Morgengave:

Venter til 1 års bryllupsdag

EFTER BRYLLUPPET:

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Takkekort

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sara.

Tak for din hilsen og ja det kunne da godt være vi skulle planlægge det, så kunne vi måske slippe for nogle af bekymringerne når de når til den alder :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har selvfølgelig kigget på et HAV af brudekjoler og indtil videre er der en jeg er blevet MEEEGET lun på.

Den er fra Maggie Sottero men ved slet ik om lige den kan fås i DK overhovedet...

men derfor skal i jo ik snydes for et par billeder!

post-18412-1162030245.jpg

post-18412-1162030266.jpg

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

Hej med dig :bearhug:

Velkommen her på Bk. Håber du bliver glad for det! -HAHA-

VI SKLAL GIFTES SAMME DAG!!!

Det er dejligt der kommer flere man kan nyde sin nedtælling med hi hi.

Tillykke med jeres skønne datter. :respekt: Hun ser bare rigtig, sød ud :biggrin:

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning!

Mange kra fra mig til dig

:blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

:bearhug:Velkommen til! :biggrin:

Sikken er flot kjole. Prøv at ringe til House of Brides, de fører i hvert fald Maggie Sottero, det kan jo være at de kan skaffe den hjem, hvis de ikke lige har den. Jeg er også helt vild med hendes kjoler, jeg skal nok bare ikke have et kjole der sidder så stramt over bagdelen.... :blink: Men den er virkelig flot :respekt:

Humleorehus - hvor ligger det? Det ser hyggeligt ud, men jeg synes ikke at jeg stødte på det, da vi ledte efter steder. Ligger det i nærheden af Greve eller Roskilde?

0

Del dette indlæg

Til MTF.

Ja har tænkt på at ringe til house of brides men apropos "stram om bagdelen" fødte jeg d 21 maj så jeg skal nok liige "strammes" lidt op før jeg skal ud og prøve kjoler :bearhug:

Humleorehus ligger 8 km. syd for Borup, hvis det siger dig noget. Stedet er først for nyligt blevet lavet til selskabssted men han reklamerer ikke fordi han får masser af kunder via sin restaurant på Roskilde havn.

Vi havde først bestilt Sonnerupgaard, den gamle lade men så var vi for nyligt ude at se det igen (bestilte allerede i januar) og så var det bare overhovedet ikke det rigtige for os alligevel....

Så gik vi amok på google og bryllupsklar og fandt så Humleore og efter besøg var vi begge solgt :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tiny

1000 tak for din søde velkomsthilsen i min tråd - jeg har lige smidt et billede ind af restauranten på Helenekilde indefra på din opfordring :respekt:

Hvor er det sjovt, at I har valgt Humleorehus, det sted var vi også SÅ vilde med! Desværre kunne vi ikke være der allesammen (60 gæster). Men det er bare så fedt sted og en skøn beliggenhed.

Og suuuuper smuk kjole, wow wow wow. Jeg glæder mig til at følge dig herinde.

:bearhug: Bellehelene

0

Del dette indlæg

hej tiny,

velkommen til BK og tillykke med at i skal giftes -HAHA- + tak for din hilsen i min tråd! :balloon: glæder mig til at følge med i din planlægning og se hvad du finder på. -HAHA-

det er en superflot kjole du har fundet dig! mht fotograf så er et godt råd snart at booke. vi skal giftes efter jer (godt nok i århus), men den fotograf vi ønskede os er allerede booket!

god vind! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare et lækkert sted I har valgt, har aldrig hørt om det, men har lige anbefalet det til min far og hans kæreste, for de leder efter et sted at holde deres bryllup i juni :bearhug:

Hvilken kirke har I egentligt valgt???

0

Del dette indlæg

Tusind tak for hilsnerne tøser, dem havde jeg slet ikke set... ens planlægningstråd ender jo meget hurtigt på side 3 hvis ik man skriver på den hver dag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

marina: vi skal ikke giftes i kirke da ingen af os er troende men vi håber meget at kunne få en borgerlig vielse ude i skoven ved Humleore.... det er min store drøm... men pga kommunesammenlægning må vi desværre nok vente lidt med at få afklaring på det... men vi krydser fingre!!!!!!

Ellers har vi snakket meget bryllup herhjemme... selvfølgelig :balloons:

Tilsidst synes jeg det hele blev det dyreste vi valgte.... dyreste musik, dyreste fotograf osv...

og det er egentlig fjollet for mindre kan jo altså også gøre det :bearhug:

Så jeg er i mødregruppe med en der fotograferer i fritiden og tror jeg vil tage kontakt til hende for den løsning sparer vi nemt 5000 kr på og det er jo mange penge må man sige :blink:-HAHA-

Så har vi også snakket om at vælge band fra og istedet have en der spiller piano under middagen og så en dj efterfølgende!!!

og mååååske en til at synge under vielsen hvis vi kan finde det HELT rigtige..

Det sparer vi også et par tusinde på :blush:

nå men det var bare lige et par tanker fra mig :balloons::balloons:

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer