Guest BhnSinac

Solarie?

12 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne tøser! :bearhug:

Jeg kom til at tænke på noget, som jeg håber I kan hjælpe mig med... :(

Jeg er jo nærmest ligeså bleg som sne, og med mindre jeg er på ferie under sydens sol i mindst 14 dage i november næste år, hvilket er ret usandsynligt :) , så skal jeg nok ikke regne med at have en pæn kulør til vores bryllup...

Så er der nogen der har et godt råd om hvor meget og hvor ofte man skal tage i solarie, og hvor længe før man bør starte for ikke at give huden et totalt chok??

Betina (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Du kan overveje spraytan i stedet for, det skulle være nok med 2 gange med et par dages mellemrum i ugen op til brylluppet.

Du kan evt. læse og se billeder af det i Pernille25´s tråd.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er der nogen der har et godt råd om hvor meget og hvor ofte man skal tage i solarie, og hvor længe før man bør starte for ikke at give huden et totalt chok??

Jeg var også bleg som sne før vores bryllup, og ville bare gerne have sådan LIDT kulør, så jeg ikke gled i eet med kjolen.

Jeg startede med at gå i solariet to gange om ugen, og ikke på "fuld tid" - gik altså ud af solen før den var færdig. Og så øgede jeg "sol-tiden" stille og roligt, og sørgede for at jeg ikke var derinde mere end max to gange om ugen (nogle gange kun 1 gang).

En enkelt gang fik jeg alt for meget sol, men det røde blev taget med en ordentlig gang aftersun - det var det eneste som virkede.

Jeg fik jaget det værste af det hvide væk, men blev selvfølgelig ikke voldsomt brun. Men det passede lige til mig. Jeg tager stadigvæk af og til sol; mest fordi jeg NYYYYYDER at ligge i solen og blive gennemvarmet, mindre end for farvens skyld.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spraytan lyder som en god idé...det kan ikke smitte af på kjolen, vel?

Jo, det kan godt smitte af på tøjet. Min veninde var farvet alle de steder hvor hun havde svedt. Så det skal man lige være opmærksom på.

Jeg gjorde som Arno og gik i solarie to gange om ugen ca. (men ikke mere) i en måned op til brylluppet og jeg var meget brun (ikke unaturligt). Men startede også blidt ud. Kan du mærke, at det begynder og svige under solen, skal du gå ud før tid.

:bearhug: Linda

0

Del dette indlæg

Dejligt med lidt forskelligt input :(

Jeg tror altså jeg vælger at gå i solarie 2 gange om ugen. Det koster 10 kr. for 6 minutter i det fitnesscenter hvor jeg alligevel kommer 2 gange om ugen, så det passer jo fint. :bearhug:

De har godt nok også spray tan, men det tiltaler mig ikke rigtig, netop fordi jeg har hørt fra flere steder at det kan smitte af...

Betina (y)

0

Del dette indlæg

Det er nu også meget smukt - og moderne i disse tider med hvid porcelænshud! Tænk bare på Mary hvor flot hun var.

Jeg synes man skal passe på med ikke at blive for mørk. I så lys en kjole kan man hurtig komme til at ligne en californisk fitness-queen fra 80èrne.

Redigeret af Palermo Design
0

Del dette indlæg

Jeg synes man skal passe på med ikke at blive for mørk. I så lys en kjole kan man hurtig komme til at ligne en californisk fitness-queen fra 80èrne.

Skønt billed jeg fik på nethinden der (y) Men jeg kan kun give dig ret, der er så meget glød i de fleste kjoler, så det er ikke bare hvid i hvid, men tværtimod 2 lyse nuancer der står godt i kontrast.

Jeg er selv en af blegfisene, men ikke en eneste gang, når jeg har haft min kjole på, har jeg tænkt, at jeg altså skal få noget sol inden dagen.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er kun hvid, og hvis I kigger i min tråd hvor der er et billede af mig i kjolen, så tror jeg at I godt kan forstå hvorfor jeg gerne vil have bare lidt farve inden brylluppet... ;)

Men har ingen intentioner om at jeg skal komme til at ligne en hel mulat (eller californisk fitness queen *LOL*), det vil se helt forkert ud til mig!!! :(

Men jeg må indrømme at jeg er MEGET misundelig på den flotte glød mulatters hud har... (y)

Betina :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig så ville jeg begynde tidligt for at gøre det så mildt for huden som muligt!

Altså dvs. om sommeren får du jo automatisk noget farve fra den naturlige sol, så snart solens timer begynder at stilne af, begynder du at gå i solarie en gang i ugen eller hver 14 dag! På den måde opbygger du "Grundfarven" på den naturlige måde, og holder den blot ved lige ved hjælp af solarie!

Desuden er det godt mod vinterdepressioner! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig så ville jeg begynde tidligt for at gøre det så mildt for huden som muligt!

Altså dvs. om sommeren får du jo automatisk noget farve fra den naturlige sol, så snart solens timer begynder at stilne af, begynder du at gå i solarie en gang i ugen eller hver 14 dag! På den måde opbygger du "Grundfarven" på den naturlige måde, og holder den blot ved lige ved hjælp af solarie!

Desuden er det godt mod vinterdepressioner! :bearhug:

Jeg havde tænkt at starte om sommeren... Jeg har næsten ikke fået noget sol her i sommers selvom det jo ellers var oplagt med at den sol vi havde i forhold til normalen.

Hvis jeg endelig får lidt farve så holder den til gengæld ret godt, synes jeg da selv... En 3-4 mdr... Der var for nogle år siden hvor jeg var i Tyrkiet midt om sommeren og blev meget brun, der var det helt på den anden side af nytår før man ikke kunne se antydningen af solen længere... :blush:

Så jeg er fortrøstningsfuld... :balloons:

Betina :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer