mjtrustrup

Lille Restrup hovedgård

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg tror desværre, at jeg må sige, at I er meget optimistiske, hvis I forventer at kunne booke jer ind på Lille Restrup så "kort tid" inden jeres bryllup...

Vi har selv haft reserveret en dato hos dem til september 2007, men har valgt et andet sted. Vi var vildt heldige med overhovedet at kunne reservere en dato i 2007 - og vi kontaktede dem allerede i august i år...Og der fik vi kun en dato, fordi de havde modtaget et afbud til en lørdag i september 2007. Så vidt jeg ved, er de allerede ved at være godt i gang med reservationerne i 2008... Men prøv da at giv dem et ring...

Vi valgte dem fra og valgte et andet sted, hvor vi følte os bedre tilpas med ejerne. Hvis du vil have det uddybet, er du velkommen til at sende mig en PM.

Mvh B

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg tror desværre, at jeg må sige, at I er meget optimistiske, hvis I forventer at kunne booke jer ind på Lille Restrup så "kort tid" inden jeres bryllup...

Vi har selv haft reserveret en dato hos dem til september 2007, men har valgt et andet sted. Vi var vildt heldige med overhovedet at kunne reservere en dato i 2007 - og vi kontaktede dem allerede i august i år...Og der fik vi kun en dato, fordi de havde modtaget et afbud til en lørdag i september 2007. Så vidt jeg ved, er de allerede ved at være godt i gang med reservationerne i 2008... Men prøv da at giv dem et ring...

Vi valgte dem fra og valgte et andet sted, hvor vi følte os bedre tilpas med ejerne. Hvis du vil have det uddybet, er du velkommen til at sende mig en PM.

Mvh B

Nu skal man huske på at selvom der bliver holdt mange bryllupsfester i juli så holdes der trods alt flere i august og september. Formentlig skyldes det at juli er en typisk feriemåned.

Vedr. Lille Restrup: Jeg kender ikke stedet, men når BB skriver at hun gerne uddyber det via PM så kommer det til at fremstå som dårlig kritik der ikke tåler dagens lys, og det ved jeg egentlig ikke lige om der er belæg for. BB har skrevet om sin oplevelse af stedet og drøftelserne med dem her på forum. Bortset fra det med kemien, så var det umiddelbart ikke noget som ville skræmme mig bort.

Det gik på at festsstedet tager 100 kr. pr. gæst for morgenmad ved overnatning, det samme for campingvogne og nogle andre prisrelaterede ting. Hvis det var mig ville jeg kigge på den samlede pris, og vurdere løsningen/feststedet ud fra det. Her må man vel sige at det taler festsstedets sag at de har oplyst priserne detaljeret, så man ved hvad man skal regne med, og der ikke kommer grimme overraskelser i form af ekstratillæg efterfølgende.

0

Del dette indlæg

Jeg har bestemt ikke nogen intention om at lave dårlig reklame for Lille Restrup. Jeg ville egentlig bare sige, at det er et meget eftertragtet sted, hvor rigtig mange gerne vil holde deres bryllup - og derfor er prisen nok også lidt derefter, ligesom andre eftertragtede steder.

Jeg har aldrig selv været til fest på stedet, men jeg har været ude at kigge på stedet, og som jeg også skrev i min sidste kommentar vedr. stedet, er det det smukkeste og mest romantiske sted, som man kan forestille sig at holde bryllup! Jeg har egentlig bare villet sige, at man, som man også skal mange andre steder, lige skal tjekke alle ekstra omkostnigerne, så man ikke får sig nogle overraskelser.

For at der ikke skal være misforståelser, vil jeg lige pointere, at vi har valgt et andet sted pga. at der passede kemien bedre. Og det mener jeg ikke er dårlig reklame - for vi er jo alle forskellige individer med forskellige meninger og kemi'er - og tak skæbne for det.

Jeg håber, I finder det helt perfekte sted at holde jeres bryllup.

Mvh. B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer