Den_grønne_brud

Farvede sko til hvid kjole ??

38 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

det kan du da sagtens !!

Jeg har personligt købt et par røde sko med broderede blomster på ...

Hvis I så kan matchefarven med nogle bånd i buketten eller på bordet eller i din gemals slips .. så ville det jo være perfekt.

Flot kjole :bearhug:

Tak for komlipmenten til kjolen :griner:-

Jeg tænker på at få brune og råhvide perler i håret og lidt brunt i buketten (råhvid gerbera, som er brun i midten eller nogle grene måske). Perlerne kunne måske også gå igen i buketten? Jeg har set flere buketter herinde med en perletråd i - det ser flot ud, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Tjooohhh... Det kan du vel godt.. Kan ikk helt finde ud af om jeg synes det er en skam at de er så mørke for de vil jo tage meget af blikket når kjolen er lys.. Men pænt er det da..

Jeg har selvfølgelig også tænkt på, om de er for mørke.

Hvor meget ser man egentlig skoene? Nu har min kjole jo ikke skørt, så den strutter ikke så meget, men den sidder heller ikke tæt om benene.

Jeg havde også et par sølvgrå sko med ud til systuen, men de virkede alt for kolde til kjolen (jeg er selv meget lys, så jeg skal passe på med de kolde farver, sagde de derude). Den varme kobberfarve var meget bedre - men er de alt for mørke?

Jeg har brug for Jeres råd og meninger :bearhug:

0

Del dette indlæg

For noget tid siden så jeg et engelsk program, hvor en flok designere skulle skabe en brud - og hun fik multifarvede sko på - det var ret tjekket. Men det afhænger jo selvfølgelig af kjoletypen, hvilken type man selv er, hvad man gerne vil udstråle mv. Men man sikrer sig da at man kan bruge skoene igen uden at skulle farve dem :thumbsupsmileyanim:

Kender en, der købete nogle super fede lyserøde slangeskindssandaler med bindebånd som brudesko - ret tjekket og det faldt bestemt ikke ved siden af. Og hvis man alligevel skal ofre mange penge på sko, kan det jo ligeså godt være på et par sko, som man også bliver glad for bagefter.

Har selv overvejet, at mit "blå" måske skal være lyseblå sko - har bare ikke fundet nogen, der siger WOW

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes den bronze er flot! ;) god ide med perlerne og det med buketten... Nu ved jeg jo ikke hvor langt I er, men at vælge hvid, bronze og måske lyserød som farver ville da være SÅÅ flot! Se her

Hej Anna

Tak for de pæne ord om min styling-idé!

Vi har valgt vissen grøn, hvid og sølv til bord-farverne (hvide duge og servietter, da det er det, der er at vælge i mellem på feststedet :balloon: , grønne lys (hvis jeg kan finde nogen -HAHA- ))

Invitationerne ser således ud:

post-22441-1171096830.jpg

Sølv er valgt fordi, vi gerne vil have sølvringe.

Jeg har også tænkt på at få det hele til at matche - mig og bordene mm. - men så har jeg også tænkt, om jeg har lyst til at sidde og ligne bordet.... :bearhug:

Da min kjole jo alligevel ikke er helt hvid som dugene, har jeg tænkt, at hvis jeg er "gennemført", og borde med pynt er "gennemført", så er det fint for mig.

(sikke meget jeg har tænkt, hva? - puha jeg er da også helt træt :thumbsupsmileyanim: )

Men jeg er stadig meget i tvivl omkring de brune sko.... Jeg har ledt efter et par mere traditionelle, men har ikke kunnet finde nogen. Nu prøver jeg bare med de brune på mandag til tilretningen, og hvis jeg ikke vil have dem alligevel, må jeg ud og lede efter nogle lyse sko med samme hælhøjde.

Hilsner fra

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:HURRAAAAA :boohoo:

De brune/kobberfarvede/bronzefarvede eller-hvad-de-nu-er sko passer rigtig flot til min kjole!!!!

Jeg prøvede det sammen idag til tilretningen og lige så snart, jeg havde taget dem på, kunne jeg bare se, at det var helt rigtigt. Det er vildt fedt, ikke at skulle ud og lede efter andre sko!!

Her er skoene lige igen, til dem der ikke ved, hvad jeg taler om:

post-22441-1171295940.jpg

Og kjolen:

post-22441-1171295948.jpg

Hilsen

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg var ude og købe kjole for noget tid siden og meget mod hvad jeg havde forventet faldt jeg for en elfenbensfarvet. Nu overvejer jeg så at købe farvede sko ( fx petrol ) og så matche farven i buketten og gommens slips ?? Er jeg helt galt på den eller kunne det være lidt smart ??

:boohoo:

altså jeg har jo sorte sko til min hvide kjole :cheerleader3: go for it...siger jeg bare.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså jeg har jo sorte sko til min hvide kjole :cheerleader3: go for it...siger jeg bare.

Du er bare så VERA WANG :boohoo: Pt. har de fleste af hendes kjoler et sort bånd eller en anden sort detalje, og det er ret lækkert.... så hvorfor ikke sorte sko?? tjek http://www.verawang.com/

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg siger da bare go for it...!

Jeg ville have haft blå sko på, til at starte med, men det var bare for svært at finde. (fordi man jo skal bære noget blåt)

Så nu bliver det guld sko i stedet, som jeg kan se der er mange andre der også har fundet på...

0

Del dette indlæg

Jeg er en af de mange der har købt sko i GULD mit lille issue er bare at jeg endnu ikke har købt/lavet kjolen... men så må skoene jo bare bestemme :thumbsupsmileyanim: ... farvede sko er for gode... og bryder også lidt det der pladder romantik...(undskyld til jer der skal have hvide/creme/elfenbens farvede sko på, men jeg synes de er lidt kedelige...)

Smil fra Mette :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er en af de mange der har købt sko i GULD mit lille issue er bare at jeg endnu ikke har købt/lavet kjolen... men så må skoene jo bare bestemme :thumbsupsmileyanim: ... farvede sko er for gode... og bryder også lidt det der pladder romantik...(undskyld til jer der skal have hvide/creme/elfenbens farvede sko på, men jeg synes de er lidt kedelige...)

Smil fra Mette :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa.

jeg er rigtig glad for alle de gode svar jeg har fået herinde.

løsningen skal I da næsten også have at vide :

det bliver røde broderede spidse pumps, og gommen kommer til at hvae rødt slips på , røde od elfenbensfarvede bordkort og røde roser på bordet. Af gode grunde kan jeg jo ikke sige noget om min buket .. hehe. jeg fandt en fantastisk rød taske i "silke" men sølvkæde som rem .. helt perfekt .. vores ringe er nemlig hvidguld.

og som noget gammelt fandt jeg en sølvring med en rød glassten . den første ring jeg fik som barn, så den får jeg udvidet lidt..

noget lånt der har jeg lånt et underskørt...

noget blåt .. den piner mig stadig .. det bliver nok det sædvanligestrømpebånd.. *suk* :thumbsupsmileyanim:

nogen andre gode ideer til det ?? jeg hade overvejet at sy et OB ( et fodboldhold ;) ) logo på indersiden af skørtet ( blåt og hvidt) men nogle fra vores omgangskreds gjorde det samme til deres sidste sommer så ???

eller blå neglelak på tæerne ??

hvad synes I ?

nu er der kun 20 dage til den store dag *gisp*

hilsen

den nu røde brud.. hehe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer