Den_grønne_brud

Farvede sko til hvid kjole ??

38 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg var ude og købe kjole for noget tid siden og meget mod hvad jeg havde forventet faldt jeg for en elfenbensfarvet. Nu overvejer jeg så at købe farvede sko ( fx petrol ) og så matche farven i buketten og gommens slips ?? Er jeg helt galt på den eller kunne det være lidt smart ??

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja det er nok et godt spørgsmål.. Altså den farve jeg kender som "petrol" den er ret flot..

Umiddelbart ville jeg sige JA, det kan du godt.

Jeg tror rent faktisk, at det vil se hamrende godt ud.. Især hvis du finder nogle blomster som matcher og din kommende mands vest, slips, butterfly eller hvad han nu skal have på..

Men i sidste ende, så vælger du jo helt og aldeles selv hvad du skal have på.. Men måske du skal prøve og sætte farverne sammen først og se hvordan det går..

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Altsååå, det ville jo hjælpe hvis man måtte se kjolen... tihi! "

ja jeg forstår hvad du mener.. så her er et link :

http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1...33&vid=3463

Jeg rener do ikke med at skulle have slør på ...

overvejer en anden farve end petrol ..det bliver nok svært at finde blomster i den farve ..hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes også det kunne være super fedt hvis du får det hele til at passe sammen! Det kommer til at skabe en tydelig helhed for jer som par og det synes jeg er fedt.

Jeg har ikke selv fundet min kjole endnu :bearhug: men jeg har lige bestemt mig for at jeg vil have guldsandaler til :balloons: (lige lidt i omvendt rækkefølge)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv fundet min kjole endnu :blush: men jeg har lige bestemt mig for at jeg vil have guldsandaler til :balloons: (lige lidt i omvendt rækkefølge)

Jeg købte også skoene først :blush:

Jeg er ikke til spidse sko, og da jeg så de perfekte sko med runde snude i lys perlemor hos Bianco til 300kr. - ja så købte jeg dem på stedet ! (ej , det er faktisk ikke sandt, jeg drønede rundt til 2 andre Bianco butikker for at finde dem i min størrelse, ringede til hovedkontoret for at finde ud af hvor de havde dem tilbage i min størrelse, ringede til butikken og fik lagt dem til side og brugte en fredag aften på at køre til butikken og købe dem....).

Ja, og så måtte kjolen så bare passe til skoene (og Gommens tøj, læs om det i min bryllupsplanlægning)....

:biggrin: Snart Fru Aas

P.S. Ja selvfølgelig kan man have farvede sko på - kan godt lide når der er et twist....

0

Del dette indlæg

Hejsa!! Jeg må sige, at jeg er glad for alle jeres svar her... Jeg ville vildt gerne have en kjole med noget rødt på, havde faktisk fundet en som jeg var totalt vild med....men sagt på en pæn måde, så mente svigermor ikke liiiige at det var passende, og at hendes søn da i hvert fald ikke skulle have noget på med rødt i.. :biggrin: . Så sådan lidt for husfredens skyld, prøvede jeg videre, og heldigvis lykkedes det mig at finde en utrolig smuk kjole, som er hvid.... Men nu efter at have læst jeres var, vil jeg da købe mig et par røde sko... Det ville da garenteret se kanon flot ud, og jeg elsker rødt..

Så bare lige tusind tak, fordi i åbnede mine øjne for at man sagtens kan bruge sko som ikke er hvide.. :balloons:

0

Del dette indlæg

Wow...sidder her og bliver helt inspireret! Hvis man køber farvede sko, så er chancen for at man kommer til at gå med dem igen, også det større. Mmmmhhh...det ville se så flot ud med sko, der matcher buketter og den røde tråd generelt...:blush:

(Hvis jeg tør.. :balloons: ) Jeg er så s.....konform... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev lige nødt til at finde denne tråd frem igen.

Jeg står nemlig nu i den situation, at jeg har købt et par kobberfarvede sko til min lyse kjole....

Jeg har været ude på systuen og holde dem op til kjolen (altå ikke prøvet det sammen endnu - har først tilretningstid d. 12/2). Damen derude syntes godt, at jeg kunne sætte det sammen - skoene matcher mit ene par briller, som jeg så nok tager på, på dagen ;)

Jeg prøver lige at sætte billeder af kjolen (har kun uden mig i) og af skoene ind.

Hvad synes I?

post-22441-1167926116.jpg

post-22441-1167926150.jpg

0

Del dette indlæg

Hej.

det kan du da sagtens !!

Jeg har personligt købt et par røde sko med broderede blomster på ...

Hvis I så kan matchefarven med nogle bånd i buketten eller på bordet eller i din gemals slips .. så ville det jo være perfekt.

Flot kjole :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer