Guest Hemmeligt!!!

Vil gerne høre jeres mening....

64 indlæg i dette emne

Hej alle!

Ja jeg er lidt lusket pga en nysgerrig forlovet, så jeg har redigeret lidt i billederne af frygt for at han skulle se mig i måske KJOLEN!!! inden vores bryllup til sommer.

Men vil jo meget gerne høre Jeres meninger om de forskellige kjoler jeg har været i indtil videre - synes det er MEGET svært at bestemme sig, så HJÆLP!

post-23541-1165262085.jpg nr. 1

post-23541-1165262093.jpg nr. 2

post-23541-1165262103.jpg nr. 3

post-23541-1165262114.jpg nr. 4

Redigeret af Hemmeligt!!!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En nysgerrig forlovet, jamen dog, det må han jo ikke, det kan du bare sige fra mig, det hjælper helt sikkert :blush:

Jeg synes nr. 1 er rigtig flot, og en smule anderledes, den smyger sig rigtig flot om dig :biggrin:

Men nr. 4 er også rigtig flot :balloons:

Så jeg var ikke helt så hjælpsom som jeg gerne ville have været, men de to kjoler er utrolig smukke på hver deres måde :blush:

Hvor har du prøvet kjoler henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt vild med stilen på nummer 3. Det er nok den, der er mest min stil. Men nummer 1 er helt klart den, der sidder bedst - ud fra billederne :balloons:

Glæder mig til at høre, hvad du vælger....

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må også sige, at jeg synes at nr. 4 er fantastisk til din krop!! Dernæst kommer nr. 2 - to meget forskellige kjoler, så det er jo sådan lidt efter temperament...meeeen, når man nu har sådan en krop, ville det jo være en skam at pakke den ind.. :) .så jeg stemmer på nr. 4!

:balloons::biggrin::blush::blush:

0

Del dette indlæg

Nu plejer jeg at være ret skeptisk, men hold da op hvor sidder nr. 4 godt på dig!!!!!!!! Der skal ellers meget til før jeg bare roser derud af, men stoffet er utrolig smukt, romantisk og dens facon er helt rigtig til dig og gøre din krop ser meget meget elegant og smuk ud....

Jeg synes den er vildt flot... :biggrin::blush::blush:

De andre gøre ikke rigtig noget for din figur som sådan..denne, den slår dem... :bask:

Mvh Nanna :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg må også sige, at jeg synes at nr. 4 er fantastisk til din krop!! Dernæst kommer nr. 2 - to meget forskellige kjoler, så det er jo sådan lidt efter temperament...meeeen, når man nu har sådan en krop, ville det jo være en skam at pakke den ind.. :blink: .så jeg stemmer på nr. 4!

:balloons::biggrin::blush::blush:

Enig!

:) , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAmen hopper da lige på vognen og siger min ærlige mening...

Synes ikke der var nogen hvor jeg bare tænkte WAUW... Det var da lige indtil jeg så nummer 4.. Der tænkte jeg bare... WAUWWAUWWAUW hvem der dog bare havde den der figur... Den er jo bare som støbt til ding krop *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

:balloons:

Jeg kan kun være enig - NR. 4.

Hold fast en figur du får, og så er jeg jo også vild med havfruesnittet (læs: min kjole har også havfruesnit :biggrin:)

Du går ikke gal i byen med den kjole - WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen Solsikken :butterfly:

Redigeret af Solsikken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer