nusser

så er dagen slut

4 indlæg i dette emne

tænk at jeg sidder her, som en gift kone, hvor det det skønt. vi havde den bedste dag i går, det er det smukkeste jeg nogensinde har oplevet. de tanker der gik igennem mig, da jeg gik op ad gulvet. Jeg ville gerne hilse på alle gæsterne, men det kunne jeg bare ikke, det eneste jeg havde øje for var min dejlige mand. han tuede, jeg tuede, og det tror jeg også der vare flere andre der gjorde.

det var skide koldt at komme ud af kirken,men jeg gør gerne det sammen igen, hvis det kan gøre på sammen måde som i gør. Vi fik SÅ mange ris, knus og kram, af alle de mennesker der var kommet for at gøre vores dag god.

vi blev hentet i en veteran bus, og tænk alle vinkede til os da vi kørte igennem byen TIL OS. vi skulle til til stranden og ha taget billeder, og nej vi havde ike jakker på.

tilbage til festen, jeg tror jeg ved hvordan det er at være kongelig. Hold da op med bliz lys der blev taget.

Min Mand det må jeg godt skrive nu, holdte den smukkeste tale. Der var ikke et øje tørt, alle mine veninder måtte tørre øjene. der var også mange andre smukke ting for os.

Vi fik skide god mad, pigerne der serverede var bare dygtige. kokken havde tryllet osv osv.

efter brudevalsen skulle der klippes, jeg havde ikke slør på. Så alle mente at de skulle ha et stykke af Jespers strømp, Kanont.

vi var hjemme kl 03, med vores datter, der bare havde klaret det kanont under hele festen. Når bare mor kom et par gange og sagde hej til hende.

Den dag vil jeg gerne opleve igen, for det er først ved at gå op for mig nu at det var vores dag.

Vores dag som ingen kan tage fra os, men de mange der delte den med os, kan gælde sig over det.

til dem der ikke har prøvet det kan jeg bare sig glæd jer, til dem der har prøvet det, i er nok de eneste der ved hvordan jeg har det lige nu

mange knuz

en træt nusser med en frisk datter :o

p.s. Bordplanen gik op

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej FRU Nusser :o

Hvor dejligt at du har overskud til lige at kigge herind og fortælle om jeres store dag :specool:

Hjertelig tillykke endnu engang, godt at høre at alt gik som planlagt, jeg håber vi måske må få lov at se et par billeder på et tidspunkt.

Hav en god søndag :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer