Louise1981

Min forlovede vil selv...

8 indlæg i dette emne

Min kæreste har lige meddelt mig, at når han ikke må se min kjole før den store dag, så må jeg heller ikke se hans tøj. Så det vil han selv stå for, og det er også fair nok, men vores lille søn skal være brudesvend og skal ligne sin far mht tøj, så min kæreste skal jo så også ud og finde tøj til ham. Men så ved jeg jo slet ikke hvordan min søn kommer til at se ud på vores bryllupsdag og det er jeg da lidt ked af :respekt: Og tør jeg nu lægge så stort et valg i min kærestes hænder? ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, det lyder spændende. På den GODE måde.

Selvfølgelig kan han, din kommende mand, klare opgaven. Hav tiltro til ham, og glæd dig til den overraselse på dagen.

Og det lyder jo faktisk meget fair, at hvis han ikke må se din, så må du heller ikke se hans... :bearhug:

MHT. sønnens tøj kan du bede ham alliere sig med en god ven - inde, så hemmeligheden kan holdes intakt. Og stadig have lidt kotrol med hvad der sker.

:respekt:

0

Del dette indlæg

Hey....ss

Hvor gammel er din søn??

Vores søn er 1½ år og til ham købte vi ikke det vilde tøj.. en skjorte, slips og et par cowboybukser.

jeg så først min mands tøj i kirken. og det syntes jeg var en rar følelse... han havde samme indstilling som din forlovedet har..... og det syntes jeg er fair nok... Hvis din søn er ældre og skal matse fars tøj kan jeg godt forstå dig. men tro mig du vil ikke fortryde..... tænk på den følelse du får når du ser dem....smiler

0

Del dette indlæg

Tak for jeres input!

Min sivgerinde har idag insisteret på at tage med min kæreste ud og finde tøj, så det giver mig en vis ro, især med hensyn til min søns tøj :respekt: Det eneste krav jeg har er, at de skal have creme skjorter på, for min kjole er creme.

Min søn vil være godt 1½ år til vores bryllup, men det betyder meget for min kæreste at de matcher hinanden og det tror jeg også bliver vildt sødt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg synes, at det er flot, at han selv vil stå for tøjindkøb. Det er jeg ikke sikker på, at min forlovede vil. hvis du vil være sikker på at i kommer til at passe sammen, så kunne det måske være en god idé, at give dem en farveprøve med af dit kjolestof. Det kan de sikkert hjælpe med, i den butik hvor du har købt kjolen.

Held og lykke med at finde ud af det hele!

De bedste hilsner fra Anne

:respekt:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg synes det er rigtig positivt, at din forlovede selv vil ud og finde sit tøj til brylluppet.

Det samme sagde min min mand, da han skulle ud og finde tøj. Han måtte ikke være med til at bestemme og kigge på mit, så derfor måtte jeg heller ikke være med til at finde tøj til ham. Han tog sin gode kammerat med og de havde en rigtig lækker mandetur ud af det. Tror også han nød, at der var noget mandene kunne have sammen - ligesom min veninde og jeg havde mit kjolekøb sammen.

Og jeg skulle lige hilse at sige, at min mand så hamrende godt ud på vores bryllupsdag - i kjole og hvidt!

:loveshower:

0

Del dette indlæg

Synes det er fair nok, at din kommende mand selv vil finde sit tøj - oplevede selv det samme. Vi havde en gensidig aftale om ikke at se hinandens tøj før den store dag.

Det var lidt nervepirrende og meget spændende at vente på at se ham. Hører nok med i control-freak gruppen, men valgte at stole blindt på ham.

Det kom jeg heller ikke til at fortryde! Han overraskede mig rigtig positivt - han var i kjole og hvidt, og var SÅ flot. Tror jeg tudede mere end ham :bearhug:

Så mit råd er: Slip tøjlerne og stol på hans dømmekraft. Han skal nok finde noget flot til sig selv og sønnen. Så har du jo også en overraskelse at gå og glæde dig til.

0

Del dette indlæg

Helt ærligt! Hvorfor i alverden vil din kommende ikke kunne finde ud af at købe sit eget tøj? Det er altså ikke normalt at konen skal med ud og købe hans tøj. Og hva så hvis du ikke kan lide det sønnen kommer i?? So what! Det kan manden og de har sikkert hygget sig med det. Min mand havde min bror og min far med, en rigtig herretur. De var ude og shoppe tøj. Inde og få en god middag og et par øl. Og jeg var flintrende ligeglad med hvad tøj min mand valgte bare han selv ku li det. Og han var sgu lækker da jeg så ham.

Lad dog manden selv bestemme.

Rolig nu! Tror vidst du har taget mit indlæg lidt ildere op end det er skrevet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer