AnnaPerenna

Mineral foundation

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet den, men min veninde, som er make-up artist, sværger til det...

Det er umiddelbart hende, som skal ordne min make-up på dagen, og da vi snakkede om det, sagde hun, at vi skulle bruge mineral pudder, fordi det holder hele dagen og ikke ser 'sminket' ud....

Jeg ville da tage ind i Matas eller Magasin og prøve varerne af, hvis jeg var dig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW tak for tippet - købte Youngbloods, det er jo genialt! Virkelig drøjt og giver en flot finish uden at have en maske på! - KØB det!

Anna

Jamen så må vi andre jo også ud og shoppe. -HAHA-

Hvor meget koster sådanne en sag????

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Mie

0

Del dette indlæg

Hej ! Jeg skal forsøge at besvare...

Det Youngblood Mineral pudder jeg har købt er en foundation i sig selv, og jeg bruger intet over.. Den giver et rigtig flot finish, og med en stor blød børste er det virkelig nemt at få på.. Ellers bruger jeg min Touché Eclát fra YSL hvis jeg har et rødt område.. Jeg har købt det på trendsales, en har vist solgt det fra ny (ved ikke om hun stadig gør det) - det er ret dyrt

http://shop.hellethorup.dk/product_info.ph...6c64b2fd3fb234b - kan ikke linke det - hun sælger det til 315 kr! Det er virkelig drøjt, så man bruger det ikke bare med det samme! -HAHA-

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, men der er jo en million farver... Er der nogen der kender en rigtig menneske-butik i København, hvor de sælger det?

Og når vi nu er ved det, er der så nogen der bruger rice setting powder? Det har jeg også hørt godt om...

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Jeg aner ikke om måske Magasin skulle have en stand?

Anna

Jo, Magasin på Kgs. Nytorv har en Helle Thorup Stand, hvor de sælger Youngblood makeup. Desværre var der ikke så meget at vælge imellem (kun de meget mørke farver), da de går og venter på at få varer hjem.

Men måske i næste uge, sagde damen. Så må jeg jo bare komme igen. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke Magasin har fået flere farver hjem nu? Jeg synes da det så ud som om de har et ok udvalg dernede. Skal ned og bestille tid til en "prøvemakeup" så jeg kan prøve produktet inden jeg køber mig fattig i det :loveboard:

0

Del dette indlæg

Arj, :bask: til mig for ikke at have skrevet herinde!

Jeg har fået købt en mineral foundation. Men er desværre slet ikke så begejstret nu. Prøvede den da jeg var dernede, og synes jeg så ret "make-uppet" ud da jeg fik det på. Men regnede med at det bare var fordi det lå oven på min dag-gamle makeup.

Men nej, de gange jeg har prøvet det efterfølgende (på nyrenset hud) har resultatet været det samme - og jeg kommer også til at "skinne", selvom jeg også brugte rice setting powder, som netop skulle afhjælpe dette. :loveboard:

Så jeg er altså ikke en fan... Er gået tilbage til Mac's flydende foundation - den virker på mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen vi har jo også meget forskellig hud.. hvordan er den der MAC?

Anna

Super lækker. Det er en almindelig flydende foundation, og jeg bruger den sammen med deres "Blot Powder", som er en matterende pudder - det giver det bedste resultat på mig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer