Guest Dittehsr

Skjalm Hvide Hotel i Slangerup nogen der kender det?

7 indlæg i dette emne

Hej, Jeg ville bare høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer med Skjalm Hvide Hotel i Slangerup? Har lige fået prisliste og div. oplysninger derfra og det ser meget lovende ud, men har så hørt at det er lidt slidt...

Vi skal ud og se det på et tidspunkt, men ville lige høre om der er nogen der kender stedet?!? Om det er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif eller -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun kørt forbi det, Vi kiggede selv lidt på det, men syntes at udefra i hvert fald, så det lidt slidt ud. Vi endte med at holde festen på restaurant Fjordens Perle på Jyllinge havn, den kan jeg varmt anbefale! Den ligger ca 15-20 min kørsel fra det andet hotel, der er dog ikke overnatning, men så kan man findre andre løsninger. Det gjorde vi.

Håber I finder et godt sted.

post-14037-1169810264.jpg

post-14037-1169810273.jpg

0

Del dette indlæg

Vi var ude og kigge på det. Vi har kun hørt gode ting. Altså udefra ligner det l... efter min mening. Men servicen skulle være rigtig god, maden helt kanon og værelserne (hvis i skal have overnattende gæster) er efter sigende rigtig pæne og rene.

De har det der slot, og det skulle være rigtigt lækkert - men vil bare lige gøre opmærksom på at der ikke er ultra meget plads til bord og gæster.

Vi kiggede som sagt på et, men slottet var ikke ledigt den lørdag. De har en stor... hvad hedder det... sal, rum, lokale som vi ikke faldt for. Men du kender det, når man først har set sig "sur" på en lille ting, kan man ikke se ud over det. De er utrolige søde. Alt kunne (da vi snakkede med dem) lade sig gøre. De var fair ved første møde omkring priser og fri bar kontra betaling pr. drink... sådan nogel små dejlige ting.

Som sagt - "rygterne" (kusine og mand, venner, kollegaer) siger det er godt. Specielt havde min kusines mand været YDERST tilfreds med maden.

Tag ud og kig på det, hvis du spørger mig.

Håber det kan bruges.

Kh

Stine

0

Del dette indlæg

Hej, Jeg ville bare høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer med Skjalm Hvide Hotel i Slangerup? Har lige fået prisliste og div. oplysninger derfra og det ser meget lovende ud, men har så hørt at det er lidt slidt...

Vi skal ud og se det på et tidspunkt, men ville lige høre om der er nogen der kender stedet?!? Om det er -HAHA- eller -HAHA-

Hej jeg er ny her på siden.

Faldt lige over din besked , vi skal holde bryllup på fjordens perle d 24.02.07og det virker rigtig lovende, ville lige spørge til dine erfaringer med det.

med venlig hilsen vibse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun kørt forbi det, Vi kiggede selv lidt på det, men syntes at udefra i hvert fald, så det lidt slidt ud. Vi endte med at holde festen på restaurant Fjordens Perle på Jyllinge havn, den kan jeg varmt anbefale! Den ligger ca 15-20 min kørsel fra det andet hotel, der er dog ikke overnatning, men så kan man findre andre løsninger. Det gjorde vi.

Håber I finder et godt sted.

fik vist sat min besked forkert, skal lige finde ud af det her , er som sagt ny på siden, men synes at det er rigtig hyggeligt at kunne følge lidt med i andres erfaringer.

k.h vibse

0

Del dette indlæg

Vi skal holde bryllup på skjalm hvide hotel.

Vi har været ude og se det og "slottet" som vi skal holde brylluppet på er bare sååå dejligt og skønt.. og suiten vi skal sove i.. Det hele ser helt vidunderligt ud og de er kanon søde. Vi glæder os rigtig meget.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Det kan I også kun gøre. Vi har spillet både på selve slottet og ovre på hotellet og begge steder er tip top. Det er muligt at det kan virke lidt slidt men spørgsmålet er så om man syntes at et feststed som er tip top i stand, hvor det hele ser nyt ud er at foretrække. I mine øjne kommer det nemt til at virke sterilt.

Fordelen ved "slottet" er at I har det hele for jer selv og at I kan feste igennem til I ikke gider mere. Ovre på hotellet er der vist nok sluttidspkt på kl. 3 hvor man så skal betale ekstra, men mig bekendt er det ikke megastore beløb man skal op med i modsætning til nogle af feststederne i indre København.

Jeg har selv spillet bryllupsfester på selve slottet til kl. 4 og 5 om morgenen uden nogen som helst sure miner o.l. fra personalet på Skjalm Hvide. Det kan faktisk læse om i vores gæstebog på hjemmesiden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer