Guest Fru P.

Anja og Brians bryllup 14. juli....

205 indlæg i dette emne

Det er bare fantastisk smukke billeder fra jeres bryllup! Du er super smuk, kjolen klæder dig eminent godt og I stråler simpelthen begge to... Jeg sidder med en lille klump i halsen bare af at se billeder - det er hårdt at være følsom i det her forum!

Og jeg har vist aldrig fået sagt rigtig tillykke med bryllupet :oops:

Nååårh, hvor er du sød!!! Du skal ha et kram :oops::) :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg har først nu fået set hele din tråd igennem sikke fint det hele ser ud. og hjertelig tillykke med dagen du ser bare så dejlig ud.

jeg er lige nød til at spørge kom lisbeth? eller blev hun forhindret i at komme?

hilsen sanni fra Haarby

Hej Sanni fra Haarby :loveflag:

Tak skal du have. Vi havde en helt fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Jo, jo Lisbeth dukkede skam op. Hun fulgtes med en vi har gået på højskole med (min værelseskammerat), som ser en del til hende og som derfor udmærket kender til Lisbeths "aflysninger i sidste øjeblik". Og hun havde garanteret mig for, at hun nok skulle sørge for hun kom :bearhug: Det var skam helt hyggeligt at se hende igen :biggrin:

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et billede af os to, hvor vi står i Sahara og ser solopgangen.

Vi stod op kl 5 om morgenen og red ud på kamelryg. Det var SÅ sjovt!!! :loveflag:

Der var en beduin, der gik rundt og solgte de dersens tørklæder vi har på hovedet. Sådan et var vi jo nødt til at eje... :thumbsupsmileyanim:

post-23556-1187337949.jpg

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer