Futti1977

Bryllupsforberedelser

3 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Jeg har VIRKELIG brug for hjælp. Nu er det efterhånden snart 2 år siden manden friede, men vi er aldrig nået til at blive gift -MEN NU VIL JEG ALTSÅ!!

Jeg har derfor tænkt mig at overraske ham valentines dag med en udfyldt ægteskabsblanket.. så kan han sgi ikke krybe udenom.

Men mit hoved kværner, for hvordan dælen skal vi holde brylluppet og nu har jeg brug for ideer. Vi ønsker ikke et traditionelt bryllup med suppe, steg og is og dans og hele molevitten. Jeg er faktisk også mest stemt for en borgerlig vielse. Kan bare ikke se mig selv i en stor hvid kjole på vej op til alteret.

Jeg har også overvejet at droppe festen og holde en reception i stedet og så invitere en hel masse - familie, venner, naboer, kolleger osv. Det kunne bare være så hyggeligt - og det er netop det jeg ønsker. En hyggelig dag hvor alle morer sig.

Er der nogen der ligger inde med ideer til sådan en dag? - bare tøm hjernen og skriv dem ned.

:balloons: Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser

Jeg har VIRKELIG brug for hjælp. Nu er det efterhånden snart 2 år siden manden friede, men vi er aldrig nået til at blive gift -MEN NU VIL JEG ALTSÅ!!

Jeg har derfor tænkt mig at overraske ham valentines dag med en udfyldt ægteskabsblanket.. så kan han sgi ikke krybe udenom.

Men mit hoved kværner, for hvordan dælen skal vi holde brylluppet og nu har jeg brug for ideer. Vi ønsker ikke et traditionelt bryllup med suppe, steg og is og dans og hele molevitten. Jeg er faktisk også mest stemt for en borgerlig vielse. Kan bare ikke se mig selv i en stor hvid kjole på vej op til alteret.

Jeg har også overvejet at droppe festen og holde en reception i stedet og så invitere en hel masse - familie, venner, naboer, kolleger osv. Det kunne bare være så hyggeligt - og det er netop det jeg ønsker. En hyggelig dag hvor alle morer sig.

Er der nogen der ligger inde med ideer til sådan en dag? - bare tøm hjernen og skriv dem ned.

:balloons: Lene

Jamen, tillykke da ! Det lyder som et superinitiativ, bare husk, at han også skal skrive under :bask:

Mht. koncept ved jeg ikke om jeg kan hjælpe dig, andet ved at sige, at jeg/vi havde det på samme måde efter min gemal friede til mig. Kunne heller ikke forestille mig det store hvide bryllup og tænkte hele tiden i alternativer. Vi overvejede en diskret vielse en torsag eller sådan noget uden at markere det og så i stedet holde et brag af en fest senere (vi havde også lige en rund fødselsdag og nyt hus i vente). Men en veninde truede med bål og brand, hvis hun ikke måtte holde polterabend :bearhug:

Men efterhånden som man snakker :baa: :baa: om muligheder, synes jeg det bliver lidt nemmere.

Vi er endt med alt det, jeg ikke havde forestillet mig og lige nu glæder jeg mig rigtig meget ! Måske skal I bare give jer tid til at overveje, hvad jeres koncept skal være. Der er ikke noget der er rigtigt/forkert i sådan en proces.

Håber I finder ud af det !

kh Louise

0

Del dette indlæg

Vi skal på Frederiksberg rådhuset, derefter reception i nærheden og middag i Zoologisk Have :bearhug:

Men ellers har jeg hørt om følgende lidt mindre traditionelt:

- vielse på rådhuset med efterfølgende reception på ølbar

- vielse med efterfølgende brunch på Langelinie

- vielse nytårsaften med fest i Tivoli (hvordan det kunne lade sig gøre aner jeg ikke, men jeg kender en som skulle til det bryllup!)

Og så er der en her på BK der sluttede aften af med DAD koncert :biggrin:

Tænk over hvad I har lyst til:

- budget

- engagement i planlægningen (nogle bryllupper kræver mere planlægning end andre)

- stil

- stemning

- antal gæster

:balloons: Meget Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer