Jessie-Mary

Jessica og Rasmus Guldfeldt

269 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja som Gitte skriver - det er altsammen så vældig bekendt. OG det gør mega ondt hver gang, selvom man nærmest forventer at de ter sig åndsvagt. Trist, sørgerligt og enormt uretfærdigt!

Men du kan altid regne med at få masser af kram herinde :thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard::loveflag::loveflag::iloveyou::iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hej hej

Øv, øv med din dumme familie - tro mig, sådan er vi også andre der har det sommetider!

Hos mig er det min far, der kan få mig helt ud i tovene og gøre mig SÅ ked af det - så meget at jeg har overvejet, at jeg ikke vil have ham til at føre mig op til brylluppet...

Håber du kan lægge det bag dig og glæde dig fuldt ud til din store dag - som jo er lige om lidt :)

Masser af positive tanker herfra :):):biggrin:

Mvh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Jessie

Et forsinket men ikke desto mindre velment trøstekram :) Håber I har fået talt ud i familien og at din søster har fået byttet sin mini-brudekjole :) Utroligt at din mor kan være så åndsfraværende... og fint at din søster på bare 15 år egentlig selv påpegede at hun nok ikke skulle komme i cremefarvet kjole :)

Sikke da noget. Jeg forundres gang på gang over de familiehistorier der fortælles herinde... det har godt nok fået mig til at åbne øjnene for hvor heldig jeg har har været med egen og svigerfamilien... det er godt lige at tænke på, når jeg med mine bagateller er ved at flippe... for mine historier er vand ved siden af dem, der berettes om herinde!

Dejligt at din far og hans kone viser stor interesse og hjælper jer med planlægningen.

Nu er det ved at være snart... er der meget tilbage på huskelisten, eller kan dagen bare komme an? :biggrin:

Glæder mig til at læse nyt fra din hånd.

Knus ANja

0

Del dette indlæg

Hejsa

Håber du har fået styr på familien. Jeg har lige læst om din søsters fødselsdag - og hvad der skete deromkring.... ØV hvor er de dumme! Mødre kan da bare sige og gøre de underligst ting!

Nok om det. Nu til de sjove.

DET ER I MORGEN!!! :cheerleader3: TILLYKKE på forhånd! :cheerleader3:

Jeg håber virkelig at i får en vidunderlig dag. Glem alt om familien (så vidt muligt) og nyd hinanden. Alle de bedste ønsker til jer om en god dag. :thumbsupsmileyanim:

Hanne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer