Guest SussyHansen

Gravid brud - Nogle kjoleideer?!

33 indlæg i dette emne

Vi har "lige" testet positiv hvilket betyder at jeg vil være lidt over 6 måneder henne på den store dag! :loveboard:

Jeg er nu meget glad for ikke at have købt en kjole endnu:o)

Er der nogle af jer der kender nogle gode steder som forhandler brudekjoler til gravide?

Mvh den gravide brud! :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gift sidste år i august. På det tidspunkt var jeg også ca 6 mdr henne med mine tvillinger. Jeg fik min kjole syet hos en skrædder, hvilket jeg var rigtig godt tilfreds med. Den blev lige som jeg havde forestillet mig, og jeg fik rigtig mange komplimenter. Jeg har absolut ikke fortrudt, at jeg var "gravid brud", så bare glæd dig. Det er bare endnu en ting at fejre.

Hvis du er interesseret, overvejer jeg evt. at sælge min kjole. Vil gerne maile nogle billeder til dig.

Anette (med 3 måneder gamle tvillinger)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: tillykke med den positive test. Jeg er også gået hen og blevet gravid og skal også giftes til sommer, hvor jeg ca. er 7 mån. henne. Jeg har kigget meget på nettet efter en kjole, men syntes mange af dem ligner telte. Jeg har derfor bestilt min ved en skrædder, som først laver den helt færdig 3 uger før bryllupet, så den passer helt perfekt.

Held og lykke med at finde en kjole. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VEd at der er en del steder der sælger til gravide kvinder... nu ved jeg jo ikke liiiiige hva størrelse du bruger normalt, men jeg har da købt en kjole til min store størerlse der egentlig er en gra kjole, men sad så smukt på mig at jeg måtte ha den... Min er købt hos Alexandra... Den gang lå den i helsingør, men den er vidst nok flyttet til hillerød nu... De havde nogle smukke kjoler til gravide brude... her er lige et bilelde af min... elelrs vil jeg råde dig til at ringe rundt og høre hvad de forskellige butikker har af tilbud...

Har vist den så du kan se hvor meget plads der er til maven... nu er det godt nok som slæb, men kan sagtens give sig foran...

I det hele taget skulle empire snitet være rigtig godt til gravide maver... du ved pasform omkring barmen og så med et smukt fald om maven *SS*

Tillykke med familie forøgelsen og held og lykke med kjole købet *SS*

Knuz Trine

post-16460-1172176536.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg er jo totalt forelsket i denne kjole til en gravid, og sætter den troligt ind hver gang der er et graviditets-brudekjole-spørgsmål....Den er bare for skøn.

post-1282-1172244158.jpg

Men har da faktisk også lige disse to billeder liggende:

post-1282-1172244228.jpg post-1282-1172244215.jpg

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jamen jeg er jo totalt forelsket i denne kjole til en gravid, og sætter den troligt ind hver gang der er et graviditets-brudekjole-spørgsmål....Den er bare for skøn."

Den kjole er fantastisk flot, tror jeg har set den een gang før hvor du har sat den ind og har forgæves ledt efter den lige siden... (Er selv gravid og bliver gift i 5. måned). Ved du hvor man kan købe den? Eller er det en skræddersyet kjole?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jamen jeg er jo totalt forelsket i denne kjole til en gravid, og sætter den troligt ind hver gang der er et graviditets-brudekjole-spørgsmål....Den er bare for skøn."

Den kjole er fantastisk flot, tror jeg har set den een gang før hvor du har sat den ind og har forgæves ledt efter den lige siden... (Er selv gravid og bliver gift i 5. måned). Ved du hvor man kan købe den? Eller er det en skræddersyet kjole?

Ja super-intelligente mig, har selvfølgelig ikke skrevet ned hvor jeg har fundet billedet henne - MEN mener at kunne huske at det faktisk er fra et mønsterkatalog over festkjoler til gravide, og som sådan slet ikke en brudekjole. Men synes jo sagtens den kan bruges som sådan, og det er jo nemt lige at runde skørtet bagtil og på den måde lave et slæb til også...

Men kan huske at jeg faktisk gemte den fordi jeg tænkte at den var nem at få en skrædder/syerske til at sy, i et hvilket som helst materiale og farve....tror faktisk ikke engang det ville koste en herregård, da mønstret er ret simpelt og det derved kommer mest an på priserne på materialer..

Venligst

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også altid været forelsket i den blondekjole til gravide. Synes den er noget af det yndigste! Efter jeg er blevet gravid, har jeg googlet lidt sider for at finde fedt graviditetstøj, og har fundet en amerikansk side, hvor de i hvert fald har en kjole der ligner:

Postet billede

WEB: nicolematernitywholesale.com

De har mange forskellige kjoler, så kig lidt omkring derinde :-) Jeg overvejer selv at købe denne, da vi skal til barnedåb om et par måneder:

Postet billede

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer