Guest 345

Ideer til polterarbend

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi hentede hende på arbejdet (hun ku ikke få fri, det havde vi undersøgt...ik lige den dag vi ku polte) Ellers skulle vi have mødtes hjemme hos dem med gutterne og startet dagen derfra - en tradition som alle er glade for. Det giver sådan en festlig men også hyggelig stemning! :super: Derefter ville vi have taget ud i gerlev idrætspark og leget en masse gamle lege med dem, inden vi skulle skilles.....men sådan blev det desværre ikke...

Vi havde også overvejet at gå ud og shoppe med personen, men tog i stedet for ud og dyrkede yoga (som endte med salsa i stedet :thumbsupsmileyanim: ) og så skulle vi have lidt frugt/drikke og derefter ud og lave håndsmykker i et par timer i en lille butik. Det var hun SÅ glad for, vi ramte total plet der.... :cheerleader3: selvom jeg synes det var r..sygt og alle de der små dimser :kiss: :bask: :sm: men hun var glad :huh:

Så ud og spise på hendes yndlingsrestaurant (kineser buffet) og mødes til slut med gutterne på vores stam diskotek (altså det er der vi altid går i byen, NÅR vi går i byen....sker ret sjældent! -HAHA- )

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det afhænger jo af hvad hun er for en type og hvad hun er til. Dette har jeg lavet til forskellige polterabender med stor succes:

• Champagnebrunch
  • Stuntman bl.a med ildspåsættelse af brud som også blev skudt ;)
  • Bruden serverede frokost fra pølsevogn
  • Militær terrænbane med instruktion fra to soldater ;)
  • Øl smagning på resaturanten
  • Sejlede i et gammelt træskib med instruktør. Spiste lækker mad på skibet og der var havkajakker og speedbåd med "banan" efter samt masteklatring. Bagefter tog vi ind på en ø (spejderhytter) hvor vi byggede et stort læ-telt og bagte snobrød om aftenen
  • nøgentegning (croquis) - enten med brud/gom som model eller hvor deltagerne tegner
  • Thésalon med English Tea Party
  • Stylist fra modemagasin guider bruden i nye retninger og giver gode råd. Evt. med udgangspunkt i bruden eget tøj, sem er fragtet med
  • Sommerhus hvor alle overnatter
  • Funkdanse undervisningm salsa eller anden danseundervisning
  • Konditorlære - bruden bagte diverse kransekager
  • Surfundervisning
  • Sangundervisning med efterfølgende indspilning af sang og video (i et rigtigt lydstudie - ikke de der steder hvor det masseproduceres og brudene står i kø - det resultat blev nemlig ikke godt!)
  • Ridebanespringning
  • Alle gæster har en lille ting med til bruden. Hun skal gætte hvem gaven kommer fra og hvilken historie den repræsenterer - man får mange hyggelige og sjove historier og bruden får en masse småting, som er hyggelige
  • Skattejagt i en skov
  • Pottemager, hvor vi lavede keramik til bruden
  • Bruden skulle smede sin egen slagtekniv
  • Glaspusteri, hvor bruden pustede et par rigtig finde glasvaser

Håber der var lidt i blandt du kunne bruge ;)

0

Del dette indlæg

Hold da op Anja... sikke mange gode ideer du har der... der er da nok at finde inspiration i ihvertfald!

Har selv været til at give min søster en køretime i lastbil...picnic i Dyrehaven... helkropsmasage hos en kæmpe stor og meget mørk...neger(eller hvad må jeg kalde ham???) og så motorcykel tur gennem København og slutteligt god mad på restaurant og en fed bytur!

- Mette

0

Del dette indlæg

Jeg faldt lige over dem her: Event Factory De har nogle ret sjove koncepter.

- Mie

Ja, Event Factory har rigtig mange sjove koncepter. Desværre synes jeg bare de er blevet for populære, så man får lidt en fornemmelse af en fabrik hvor tingene kører på samlebånd. Vi var herinde og indspille et nummer og lave en musikvideo med min veninde, og resultatet blev ikke så godt. Vi sad og ventede i forrummet med en masse andre og efterfølgende sad en masse andre også i kø....

Min kæreste har dog været derinde og sumobryde, og det var helt vildt morsomt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer