millapigen84

Camilla og Davids bryllup d. 25. aug. 2007

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Camilla

Hvorfor søren har jeg slet ikke set din tråd før...

Tak for din hilsen i min tråd! :cheerleader3:

Hvor er det dog sjovt at du også er gravid... Så kan vi følges op ad kirkegulvet med tykke maver!!! :thumbsupsmileyanim:

Mange gange tillykke med det... Det blir bare alletiders oplevelse hva!

Til det med pletblødning, så kan jeg sige at det gjorde jeg osse i sidste uge. Det var der jeg skulle have haft min mens og det er kroppen der ikke helt har fundet ud af at den er gravid endnu!

Så bare rolig :cheerleader3:

Hedder du det samme på babyklar??? Dér hedder jeg Hønse84, hvis vi nu skulle støde på hinanden... Eller det må vi jo egentlig.. Du har jo osse termin i december eller???

Pøj pøj med det hele!

:cheerleader3: og :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Jay, nu fik jeg set en lille spunk blinke med hjertet på skærmen (og har også fået billede med hjem - man kan SLET ikk se hvad det forestiller GG) Den var 9 mm lang og det betyder at min foreløbige termin er d. 21. november.. vildt syret. Men er bare rigtig glad nu, og håber bare den holder godt fast i de næste mange måneder, også selvom jeg kommer til at ligne hvalen Valborg i kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ævv... Har brug for trøst! Kender I det når ens nærmeste veninde pludselig er totalt sur på én uden at man selv synes man har gjort noget? Tror det har noget med baby at gøre, men ved det ikke helt... det er bare supertræls at føle at nogen virkelig er vred uden at vide hvad det er man har gjort! Suk, og hun skal både være gavekoordinator og toastmaster til brylluppet PLUS vi skal skrive en stor opgave sammen nu her, så det er bare virkelig dårlig timing.. :denmarkflag:

Nå, skulle bare lige have luft, sorry :denmarkflag:

KH mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ævv... Har brug for trøst! Kender I det når ens nærmeste veninde pludselig er totalt sur på én uden at man selv synes man har gjort noget? Tror det har noget med baby at gøre, men ved det ikke helt... det er bare supertræls at føle at nogen virkelig er vred uden at vide hvad det er man har gjort! Suk, og hun skal både være gavekoordinator og toastmaster til brylluppet PLUS vi skal skrive en stor opgave sammen nu her, så det er bare virkelig dårlig timing.. :denmarkflag:

Nå, skulle bare lige have luft, sorry :denmarkflag:

KH mig

SUK ja! Min veninde gjorde det samme, da hun fandt ud af, at jeg skulle giftes. Kæmpe kram! Det er bare en fase, de skal lige have tid til at vænne sig til tanken, og så bliver de glade igen: Der er i hvert fald slet ikke noget med min veninde nu :-)

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Camilla!!!

Stort tillykke med den lille i maven - en novemberbaby :denmarkflag: Sådan en har jeg :denmarkflag: Og hun er bare skøn...(selvfølgelige mors lille prinsesse :blush: )

Din kjole er smuk, er der ikke chance for at den kan lægges ud, så maven kan være i den ??

Ellers må det absolut være muligt, at komme af med den..

Tillykke med både baby og :pokey:

Og jeres indbydelser, er virkelig smukke.. Fed idé med billedet af kjolen.. :bestwishes:

Med hensyn til din veninde, kan jeg kun sige, snak med hende.. Måske det bunder i en misforståelse...

:toot: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IH så ville man lige besvare med det samme hvor søde I tøser er, og så har jeg bare ikke kunnet komme ind på forummet i flere timer!

Men kæmpe :denmarkflag: til jer, tak for svarene!

Nu fik jeg da ud af veninden, at hun synes jeg er vildt anstrengende at være sammen med for tiden, fordi hun kun synes jeg snakker om babybekymringer og hun synes jeg er vildt deprimerende at høre på fordi jeg nærmest regner med at der vil gå noget galt. Det er nu ikke sådan jeg selv har opfattet det, synes det er meget normalt at vente med at gå helt amok med at købe børnetøj osv til man er lidt længere henne? Men hun er vist inderst inde bare trist over at hendes kæreste ikke vil hverken giftes eller have børn, så jeg prøver at give hende en pause nu og lade være med at snakke om børn eller bryllup (selvom det er svært når det fylder så meget i knolden!!) GODT der findes BK og den anden BK ;)

Mange knus fra mig

Og til jkj: TAK for de rosende ord, jeg skal faktisk ned i morgen og høre byens syerske om hun kan trylle med kjolen, sy en kile i eller noget, for vil så gerne have den på - krydser fingre!

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

Hvor er det godt at høre du fik snakket med veninden... Men helt ærlig så er det da hende der har et problem.... Hvis ikke engang ens veninde kan lægge øre til to af ens største begivenheder i ens liv...helt ærlig hvem skulle man så gå til????

Din løsning om at give hende noget tid er vist meget godt i jeres situation.....syntes bare ikke hun kan være bekendt at blive sur/fornærmet..

Jeg vil hvertfald ønske dig Tillykke med både Bryllup men så sandelig også med den lille ny..... der er altså ikke noget mere fantastisk end at blive MOR..

Også får du også lige det du bad om....

:bestwishes::bearhug::toot::blush::pokey:-HAHA-

:denmarkflag: fra Belinda

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

Hvor er det godt at høre du fik snakket med veninden... Men helt ærlig så er det da hende der har et problem.... Hvis ikke engang ens veninde kan lægge øre til to af ens største begivenheder i ens liv...helt ærlig hvem skulle man så gå til????

Din løsning om at give hende noget tid er vist meget godt i jeres situation.....syntes bare ikke hun kan være bekendt at blive sur/fornærmet..

Jeg vil hvertfald ønske dig Tillykke med både Bryllup men så sandelig også med den lille ny..... der er altså ikke noget mere fantastisk end at blive MOR..

Også får du også lige det du bad om....

:bestwishes::bearhug::toot::blush::pokey:-HAHA-

:denmarkflag: fra Belinda

TAAARK hvor er du sød..

Jeg overvejer altså også kraftigt om vi kan blive ved med at være venner, hun har også i mange andre sammenhænge skuffet mig meget desværre og har heldigvis masser af andre søde veninder.. men jeg prøver at holde fred det næste stykke tid, da vi skal skrive den åndssvage eksamensopgave sammen og derfor er tvunget til at være sammen flere gange om ugen -HAHA- bagefter kunne jeg godt forestille mig at det nok løb lidt ud i sandet, for det er ikke fedt at have en veninde som man kun kan være sammen med om visse ting og ikke om andre sys jeg.. Og hvis hun alligevel synes jeg er så anstrengende gider jeg heller ikke prøve helt vildt på at få venskabet til at fungere..

Glæææder mig bare så meget til at blive mor for den lille spunk at jeg har lyst til at råbe det til hele byen GG

Knus

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camilla..... Så råb du skal være mor......... Det er nemlig fedt ..

Syntes du lyder meget afklaret omkring din veninde, og ja der skal altså være plads til lidt af hvert i sådan et venindeforhold...

Sender dig alverdens støtte herfra.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

IH så ville man lige besvare med det samme hvor søde I tøser er, og så har jeg bare ikke kunnet komme ind på forummet i flere timer!

Men kæmpe :denmarkflag: til jer, tak for svarene!

Nu fik jeg da ud af veninden, at hun synes jeg er vildt anstrengende at være sammen med for tiden, fordi hun kun synes jeg snakker om babybekymringer og hun synes jeg er vildt deprimerende at høre på fordi jeg nærmest regner med at der vil gå noget galt. Det er nu ikke sådan jeg selv har opfattet det, synes det er meget normalt at vente med at gå helt amok med at købe børnetøj osv til man er lidt længere henne? Men hun er vist inderst inde bare trist over at hendes kæreste ikke vil hverken giftes eller have børn, så jeg prøver at give hende en pause nu og lade være med at snakke om børn eller bryllup (selvom det er svært når det fylder så meget i knolden!!) GODT der findes BK og den anden BK ;)

Mange knus fra mig

Og til jkj: TAK for de rosende ord, jeg skal faktisk ned i morgen og høre byens syerske om hun kan trylle med kjolen, sy en kile i eller noget, for vil så gerne have den på - krydser fingre!

Rigtig godt du fik snakket ud med hende. Stort tillykke herfra med graviditeten. Det skal nok gå godt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må hellere komme igang med den store lykønskningsrunde, så jeg (forhåbentlig) når hele vejen rundt til lørdagens vordende brude ;)

:thumbsupsmileyanim::blush::thumbsupsmileyanim::blush::thumbsupsmileyanim::)

:) STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET PÅ LØRDAG ()()

Jeg håber I får en dejlig dag - lige som I drømmer om.

Glæder mig til at se billeder og læse om jeres JA

:):blush::biggrin::cheerleader3::blush::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer