AnjaSL

Haute Couture kjoler

75 indlæg i dette emne

Jeg har siddet og labbet en masse engelske og italienske bryllupsmagasiner igennem, og der er virkelig mange imponerende kjoler. Jeg ville aldrig selv ende i en haute couture kjole - mest af alt fordi jeg nok - når alt kommer til alt - ikke har formatet til at bære dem :biggrin:

Men derfor kan de jo godt være smukke at se på og give inspiration til eget design mv.

Læg derfor gerne jeres haute couture bryllupskjole billeder herind og del dem med os andre. Det kan også være andre "lidt anderledes" fine brudekjoler, som ikke lige "ligner mængden"

Josefin - jeg forventer mig en del fine ting fra din side :heart:

OBS!!!

KRAV: Denne tråd er til de kjoler man synes er særprægede, specielle, anderledes mv..... MEN man skal kunne lide kjolen, finde den interessant, sjov eller andet.... her er ingen kjoler grimme og her nedgøres ingen kjoler uanset særpræg -HAHA-

Jeg begynder :loveboard:

post-20924-1172572460.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har siddet og labbet en masse engelske og italienske bryllupsmagasiner igennem, og der er virkelig mange imponerende kjoler. Jeg ville aldrig selv ende i en haute couture kjole - mest af alt fordi jeg nok - når alt kommer til alt - ikke har formatet til at bære dem :(

Men derfor kan de jo godt være smukke at se på og give inspiration til eget design mv.

Læg derfor gerne jeres haute couture bryllupskjole billeder herind og del dem med os andre. Det kan også være andre "lidt anderledes" fine brudekjoler, som ikke lige "ligner mængden"

Josefin - jeg forventer mig en del fine ting fra din side -HAHA-

OBS!!!

KRAV: Denne tråd er til de kjoler man synes er særprægede, specielle, anderledes mv..... MEN man skal kunne lide kjolen, finde den interessant, sjov eller andet.... her er ingen kjoler grimme og her nedgøres ingen kjoler uanset særpræg :bearhug:

Jeg begynder :loveboard:

post-20924-1172572460.jpg

Faktisk ret vild med blonderne på denne kjole... :heart::biggrin:-HAHA- Redigeret af wisbech
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer