wisbech

Kirstine's planlægningstråd - 9. Juni 2007

493 indlæg i dette emne

Annonce ♥

-HAHA-Hej!!

Sikke da en dejlig polter - lige i min ånd.. :griner:-

Din kjole er jo bare smuk og din mor, bli'r altså også enormt smuk.. :shooter:

Som andre har skrevet, hvor er det fedt, at hun også gi'r den gas..

Farven på hendes kjole, er jeg vild med..

-HAHA- Jeanet

Tusind tak. -HAHA-

Det var bare et herrefedt polter. Det lyder måske lidt tamt, men selve oplevelsen og dagen var bare så kanon super godt!!!! :super::lol:

Vi hyggede og grinede hele dagen. :smolf: :smolf:

0

Del dette indlæg

:griner:-:super: WAUW søde Kirstine :lol::shooter:

Du ser bare så smuk ud i din kjole - den er skøn!

Og sikke en flot kjole din mor har fundet sig - I bliver da uimodståelige -HAHA-

Det lyder som om at I havde en rigtig dejlig, god og hyggelig polter - begge to. Det er bare så skønt at venner og veninder planlægger sådan en dag for en. Det varmer så godt.

Og nu nærmer tiden sig da også med hastige skridt for jer - de sidste par uger er hurtig væk, bare spørg mig -HAHA-

Nyd den sidste tid - skal du have fri op til dagen?

:lol:

Solsikken -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW siger jeg bare Kirstine - sikke en smuk mor du har. Den er godt nok flot den kjole til hende!! :griner:- HUn ser rigtig skøn ud.

Og du - jamen der er ikke et øje tørt. Du blir den smukkeste brud i den kjole. Kan godt forstå du elsker den. Den sidder bare vildt flot på dig. :super:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Jeg må lige istemme i koret: WOW!! For det første er du virkeligt smuk i din kjole!! Den sidder SÅÅÅ godt på dig, og den er meget romantisk:)! Og din mor!! Uh..lallaa....hun er virkeligt elegant i festkjolen...hende kan du godt være mere end bekendt at have med i by...:super:!! :griner:-

Og nu er der jo heller ikke så længe til den store dag!! Det er så underligt, at vi snart kan tælle dagene på 2 hænder:)!!

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag: WAUW søde Kirstine :heart::heart:

Du ser bare så smuk ud i din kjole - den er skøn!

Og sikke en flot kjole din mor har fundet sig - I bliver da uimodståelige :)

Det lyder som om at I havde en rigtig dejlig, god og hyggelig polter - begge to. Det er bare så skønt at venner og veninder planlægger sådan en dag for en. Det varmer så godt.

Og nu nærmer tiden sig da også med hastige skridt for jer - de sidste par uger er hurtig væk, bare spørg mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Nyd den sidste tid - skal du have fri op til dagen?

:blink:

Solsikken :heart:

Du er bare så sød..... TAK ven. -HAHA-

Ja 2 dage tilbage hva? Uha tide flyver. :o

0

Del dette indlæg

WOW siger jeg bare Kirstine - sikke en smuk mor du har. Den er godt nok flot den kjole til hende!! :thumbsupsmileyanim: HUn ser rigtig skøn ud.

Og du - jamen der er ikke et øje tørt. Du blir den smukkeste brud i den kjole. Kan godt forstå du elsker den. Den sidder bare vildt flot på dig. :heart:

Kram

Melanie

:denmarkflag::heart:

Nøøjjj Søde der er også kun 86 dage tilbage for dig - ihh hvor går det bare stærkt!!!!

- Og tak for roserne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må lige istemme i koret: WOW!! For det første er du virkeligt smuk i din kjole!! Den sidder SÅÅÅ godt på dig, og den er meget romantisk:)! Og din mor!! Uh..lallaa....hun er virkeligt elegant i festkjolen...hende kan du godt være mere end bekendt at have med i by...:)!! :thumbsupsmileyanim:

Og nu er der jo heller ikke så længe til den store dag!! Det er så underligt, at vi snart kan tælle dagene på 2 hænder:)!!

Ja ved du da hvad!?! :heart: Ihh... kan næsten ikke forstå at det er ved at være tid allerede! :denmarkflag:

Tak for roserne... og i lige måde må man sige WAU.... :heart::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til sådan nogle boksershorts med tekst, men det er jo en smagssag. Når det så er sagt, så er jeg mest til nr. 3 af de 3 ;) Synes de to andre bliver "lidt for meget" hvis du forstår hvad jeg mener.... tænker mere på, at der jo også er (formoder jeg) "ældre mennesker" til stede når din gemal trækker bukserne ned og viser mås :denmarkflag:

I øvrigt - hvor er både du og din mor flotte i jeres kjoler :thumbsupsmileyanim: Det bliver bare helt perfekt på den store dag

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er hun så i selve kjolen til festen. Den er bare FULD af nåle i siderne....

WOW!!!!! For en fantastisk kjole!! Og den er da bare perfekt til din mor!!! :thumbsupsmileyanim: Ih, hvor jeg synes, det er dejligt, når gæsterne gør noget ud af deres påklædning. :denmarkflag:

Og din kjole er også bare smuk!!

:heart:

Maja

0

Del dette indlæg

:loveboard:SÅ ER DER KUN 14 DAGE TILBAGE!!!! :loveboard:

uhadada... nu er det ved at være tæt på! :loveboard:

Har været krea hele dagen.

Har fået lavet salmehæfte - som nu bare skal kopieres

Har fået klippet og skåret alle engangskamera skabelonerne ud - nu skal de bare sættes på

Og sidst men ikke mindst, bordkortene er HELT og aldeles færdige! :thumbsupsmileyanim::lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer