Zandra1977

Brudehår

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Tror det er meget forskelligt fra salon til salon. Jeg kender til nogle saloner, hvor jeg bor, som har gjort det, men ved ikke, om det var en særlig aftale (vennetjenste).

Min kommer hjem til mig, men hun er heller ikke en "rigtig" frisør med en frisørsalon. Hun er stylist og makeup artist med egen forretning. Hun bor et pænt stykke fra mig, og jeg skal giftes tidl. på dagen, så jeg ville få stress, hvis jeg skulle ligge og køre til hende.

Mit råd til dig er, ring og forhør dig ved din frisør eller andre...

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Melanie: Jeg kan se, at du i en anden tråd har anbefalet én en frisør fra Flottenheimer i Kolding? Ved du hvor langt hun kører? Det var jo lidt smart, hvis man kunne finde en, som kunne ordne det hele :thumbsupsmileyanim:

- Henriette -

Har sendt dig en PM..

0

Del dette indlæg

Melanie: Jeg kan se, at du i en anden tråd har anbefalet én en frisør fra Flottenheimer i Kolding? Ved du hvor langt hun kører? Det var jo lidt smart, hvis man kunne finde en, som kunne ordne det hele :thumbsupsmileyanim:

- Henriette -

Har sendt dig en PM..

Hej Melanie,

kunne du sende mig en PM også?? Jeg skal giftes i Jelling og ville også gerne have en frisør / makeup artist hjem til mig. Jeg har forespurgt www.so-me.dk. Men jeg har fået en pris på 2100,- (de 1300,- som står på deres hjemmeside er uden moms og uden kørsel), og det synes jeg faktisk er en smule dyrt. Så måske jeg kunne bruge din kontakt i Kolding - eller måske vedkommende, som kommer hjem til dig? Så vidt jeg kan se, så kommer du fra Vejle?

Hilsen Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se at det er en meget gammel tråd, men jeg søger også en frisør og makeupartist, der kan komme hen til mig i sønderjylland. Er det muligt at få nummeret på hende i kolding?

Tusind tak

Anne, der skal giftes 6. august og er ved at få lidt stress over at frisør ikke er på plads... :(

0

Del dette indlæg

Jeg kan se at det er en meget gammel tråd, men jeg søger også en frisør og makeupartist, der kan komme hen til mig i sønderjylland. Er det muligt at få nummeret på hende i kolding?

Tusind tak

Anne, der skal giftes 6. august og er ved at få lidt stress over at frisør ikke er på plads... :(

Jeg prøvede at kontakte den mobile frisør (du kan evt google hende), men hun besvarede aldrig mine opkald, så ved ikke om hun har lukket eller jeg bare var uheldig.. Men hun kører ihvertfald ud, og til rimelige priser ifølge hjemmesiden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for hurtigt svar!! ; ) - Jeg vil prøve at ringe til hende!!

Jeg kan se, at vi skal giftes samme dag!! Spændende!!!!

Krydser fingre for hun tager den.. Hvis du søger i bryllupsberetningerne var det vist en brud sidste år der fik sat hår af hende.. Ih det er super spændende, er jo lige om lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer