sara-rasmussen

Mandens tøj???

10 indlæg i dette emne

Jeg har muligvis droppet ideen om en stor brudekjole, men vil i stedet have en enkel kjole, som er meget mere mig...

Min kæreste har fundet et jakkesæt i brun hør, som han er helt vild med... Er det helt forkert til et bryllup i september??

Hvis han vælger det, hvad skal han så bruge under? Silke vest og Kravat? Slips? Hjælp mig tøser...

Vi er ikke til det helt vilde, men det er et bryllup, og det skal være i orden!!!

Redigeret af sara-rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan han da sagtens have på - med en lækker skjorte og som du selv siger en silke vest vil det da bare være så flot

min skal have sandfarvet jakkesæt på, med creme farvet skjorte - så regner han med at skulle have brune sko på

ved det bliver super flot

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener bare kan han have Hør sæt på til silke vest og kravat, eller skal hani stedet vælge et slips??

Og dur Hør til september bryllup?+

...Hør er da sådan meget høst-agtigt, ikke? :-) Hør er jo faktisk en plante, som høstes og laves til tekstil og høst = september :-) Er den for langt ude? Brun er iøvrigt også en efterårsfarve....

Hør passer fint sammen med silke, som jo også er et rigtigt natur-materiale, synes jeg. Se for eksempel sammensætningen her - også et groft og et fint materiale sat sammen (ved godt at det er et "pige-outfit", men...):

http://www.hansenhojmark.dk/selskabskjoler...kabskjoler4.htm

Der er der noget fedt ved at sætte grove og fine materialer sammen - for at bryde stilen lidt og så det ikke bliver alt for feminint og "pyntet", synes jeg. Og der er hør jo ideélt - et rigtigt mandemateriale! :-)

Nå, det var så min meget personlige mening - men det illustrerer vel også at det jo meget er op til én selv, hvad man kan li...

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg mener bare kan han have Hør sæt på til silke vest og kravat, eller skal hani stedet vælge et slips??

Og dur Hør til september bryllup?+

...Hør er da sådan meget høst-agtigt, ikke? :-) Hør er jo faktisk en plante, som høstes og laves til tekstil og høst = september :-) Er den for langt ude? Brun er iøvrigt også en efterårsfarve....

Hør passer fint sammen med silke, som jo også er et rigtigt natur-materiale, synes jeg. Se for eksempel sammensætningen her - også et groft og et fint materiale sat sammen (ved godt at det er et "pige-outfit", men...):

http://www.hansenhojmark.dk/selskabskjoler...kabskjoler4.htm

Der er der noget fedt ved at sætte grove og fine materialer sammen - for at bryde stilen lidt og så det ikke bliver alt for feminint og "pyntet", synes jeg. Og der er hør jo ideélt - et rigtigt mandemateriale! :-)

Nå, det var så min meget personlige mening - men det illustrerer vel også at det jo meget er op til én selv, hvad man kan li...

Knus

Det var lige det jeg ville høre... Super :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har været til et bryllup hvor gommens tøj var af hør. Og her kommer så min lille advarsel...Hans tøj var fuldstændigt krøllet allerede efter vielsen...men jeg synes det var pænt da vi kom!!! Jeg er ked af at ødelægge den gode idé – hvis jeg gør det...Jeg synes bare, du skal vide, hvad I KAN risikere!!! Men håber selvfølgelig det bedste for jer!!! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til et bryllup hvor gommens tøj var af hør. Og her kommer så min lille advarsel...Hans tøj var fuldstændigt krøllet allerede efter vielsen...men jeg synes det var pænt da vi kom!!! Jeg er ked af at ødelægge den gode idé – hvis jeg gør det...Jeg synes bare, du skal vide, hvad I KAN risikere!!! Men håber selvfølgelig det bedste for jer!!! :thumbsupsmileyanim:

Den havde jeg ikke lige luret... Jeg/ vi tænker lige over det, men tak for advarslen...

Tænker bare, krøller alt tøj ikke, hvis man sætter sig på folder??

0

Del dette indlæg

Tænkte lige det samme..har haft tøj i hør før og lige så snart jeg har siddet ned en gang...ja så har det været totalt krøllet!! :rolleyes: Der ville "alm." tøj være helt anderledes..selvfølgelig vil det krølle på et tidspunkt, men slet ikke lige så meget...og man vil ikke se det på samme måde..

Er dog ret overrasket over det billede af et sæt tøj med silke til...ser faktisk hamrende flot ud...fed kontrast!

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer