Guest Josefin

tema sort

931 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores lysestager:

post-22121-1177253285.jpg

post-22121-1177253323.jpg

De kostede 20 kr. stykket i Gorillaen på Gammel kongevej (sådan en ti-kroners butik) De kan også fåes i Ikea (det nederste billede), men der koster de 39 kr. stykket :respekt:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores lysestager:

De kostede 20 kr. stykket i Gorillaen på Gammel kongevej (sådan en ti-kroners butik) De kan også fåes i Ikea (det nederste billede), men der koster de 39 kr. stykket :respekt:

Hey, den er også min :respekt:

Har dog købt den i Ikea - den ligger vist et par sider tilbage i denne tråd...

0

Del dette indlæg

Vores lysestager:

Ja, jeg så den godt :respekt: Går bare og glæder mig lidt over at jeg har fået dem til den halve pris :cheerleader3: Var ellers lige ved at købe dem i Ikea, men så så jeg dem tilfældigt i den anden butik... Kan det ikke godt gå med hvide duge, sorte lysestager, hvide lys og røde roser?

0

Del dette indlæg

Vores lysestager:

Ja, jeg så den godt :respekt: Går bare og glæder mig lidt over at jeg har fået dem til den halve pris :cheerleader3: Var ellers lige ved at købe dem i Ikea, men så så jeg dem tilfældigt i den anden butik... Kan det ikke godt gå med hvide duge, sorte lysestager, hvide lys og røde roser?

Jeg er utrolig glad for min. :cheerleader3: Den er tit tændt med fyrfadslys i på gulvet.

Jo, det synes jeg, godt kan gå med hvide duge mv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer