Camillab

NYSGERRIG

9 indlæg i dette emne

Sad og søgte den anden dag på kjoler og fandt dette billede, men glemte at se hvem der var personen bag og jeg er da helt vild med den kjole - den er virkelig SÅ lækker..

jeg er jo godt nok gift, men ork man kan sidde maaaaange timer her alligevel og ville da gerne se flere billeder fra det her bryllup.. :thumbsupsmileyanim:

post-3403-1173266390.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan se at jeg spillede på Fyn den 7/8 2004 men det ligner ikke nogen jeg har set før :thumbsupsmileyanim:

Åh for pokker. Det er jo ikke en undertekst til billedet men camilla b's signatur.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg kan faktisk ikke huske hvor på Fyn jeg spillede. Mener det var i et forsamlingshus men jeg er 99% sikker på at det ikke var til Camillas bryllup. Så ville jeg formentlig kunne kende hende. Faktisk har jeg netop imponeret overbossen i forbindelse med en henvendelse fra en kunde som ville have musik til konfirmation her til maj. Vi spillede også konfirmation for dem i 2003 og jeg kunne huske præcist hvor det var, og jeg kunne også huske at han (faderen) umiddelbart efter ville booke os til en firmafest ude på Bakken, som så bare aldrig blev til noget. Derimod tror jeg ikke jeg kan gøre det samme i 2010 vedrørende de jobs jeg spiller i år. Fordi det er overbossen der har administrationen og kontakten til kunderne. Men hvem ved.

Men tilbage til billedet. Jeg tror man skal have fat i nogle af de gamle brugere. Der er stadigvæk enkelte tilbage og nogle kigger også i ny og næ. Lige pludselig en dag er der måske en der siger: Jep - Thats it.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DET ER JO MIG!!!!!!!!!!!!!!

Og tak for det :) Jeg nåede aldrig at lave en tråd, da vi både planlagde bryllup og byggede hus (Brylluppet skulle holdes hjemme, så vi var under rimelig meget tidspres) så jeg har faktisk været mest aktiv efter brylluppet :cheerleader3:

Jeg skal se om jeg ikke kan smide et par billeder mere ind i aften.

Knus

Dyveke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer