mwm

Musik

5 indlæg i dette emne

Hjælp. Vi skal giftes til sommer i Silkeborg og vi skal have fundet frem til noget musik. Det vi helst vil have er en pianist under middagen og som så kan suppleres af nogle flere (2-3 stk) efter middagen der kan spille lidt af hvert (herunder selvfølgelig brudevalsen, når den tid kommer). Skulle du kende det helt rigtige, glæder vi os til at hører fra dig. Mvh. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Vi skal giftes i Århus og skal holde festen på Aarhus Teater, der har de et klaver vi kan låne - vi har hyret en musikkonservatorie studerende (tror jeg nok det er, det er en vi har arrangeret igennem stedet) til at spille under middagen.

Så du kunne jo forsøge at kontakte nogle studerende - det er helle ikke så dyrt.

- Hanna

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal holde festen i Kjellerup, og vi har fået fat i et band fra Århus. Der kommer en, som spiller under middagen, og så kommer der tre mere senere. Vi skal give 11.500 for det. Hvis du har lydt til at høre mere om det, kan du sende mig en PM.

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke helt, hvilken type musik I søger... Men her er et par forslag:

www.drengenes.dk (en trio fra Århus - 3 unge fyre)

Fame Duo - jeg kan ikke få deres hjemmeside til at virke, men de kan bookes ved www.jb-booking.dk (dette booking bureau har også mange andre musikere, som måske kan være interessante for jer)

www.bankrover.dk (duo - vi har fået dem anbefalet af et brudepar, som havde dem til at spille til deres bryllup)

www.thehitmen.dk (har set dem positivt omtalt, men kender dem ikke)

Ja det var et par ideer. Håber det evt kan bruges til noget.

Mvh Birgitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer