Guest poppel

er kl. 10 for tidligt til hår og makeup ??

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Halløjsa

Jeg skal selv giftes kl. 15 og til frisør kl. 9.45.

Regner med at være hjemme igen kl. 11.45 og så skulle der være god tid til resten

Frisøren skal kun sætte mit hår, det tager ca. 1-1½ time og så kommer der en hjem til mig og lægger makeup.

Der skal også være til tid at nysse rundt og glæde sig :cheerleader3::):denmarkflag:

Redigeret af Michael/Hanna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt frisør kl. 9 og skal også giftes kl. 15. Det var nu mere fordi jeg ville have præcis den frisør, og hun kunne kun kl. 9. Makeup har jeg ikke bestilt endnu, så det ved jeg ikke hvornår det bliver, men umiddelbart vil jeg sige at det er mere problematisk med makeup så tidlig end frisør. I hvert fald for mig, der er så klodset, så tror jeg ikke jeg ville turde spise efter makeup.

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt frisør kl. 9 og skal også giftes kl. 15. Det var nu mere fordi jeg ville have præcis den frisør, og hun kunne kun kl. 9. Makeup har jeg ikke bestilt endnu, så det ved jeg ikke hvornår det bliver, men umiddelbart vil jeg sige at det er mere problematisk med makeup så tidlig end frisør. I hvert fald for mig, der er så klodset, så tror jeg ikke jeg ville turde spise efter makeup.

Er nok også mest makeup'en jeg er mest nervøs for, har dog mulighed for at droppe den og få Forloverens kæreste til at lave den ( hun er kostmetolog. ) Så tror jeg vil høre hende af hvad hun siger med hensyn til tid og holdbarhed.

0

Del dette indlæg

Ja man skal huske at nyde dagen, må nok tage sig selv i at stresse lidt flere gange, men vi må prøve at slappe af :)

Lyder som en super idé at far passer den lille - så i kan hygge jer lidt.

Hvornår skal du giftes?

Jeg skal den 26 maj

Vi skal giftes den 8 sept. 2007 så er der lidt tid til endnu. Går dog hjemme fortiden så forsøger på at få styr på de fleste ting inden job kalder igen..

Med hensyn til stress, tror jeg hurtigt man glemmer når du/vi står i det. Så må man bare sige jeg gjorde det så godt jeg kunne og tage den derfra. Der vil nok altid være noget der ku ha været bedre el. mangler.

0

Del dette indlæg

Tror det kommer lidt an på hvor meget du skal ha laveet og hvor langt hår du har..For det blev jeg spurgt om da jeg bestilte tid..Men jeg skal til prøve opsætning her d. 22 og så må vi se om hun ændre på tidspunktet d.7 april. For som det er nu,så har jeg tid kl 11 og vi skal også giftes kl 15

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm altså jeg skal giftes 12.30 (kirken ligge lige ved) og har bestilt hjemme hår og makeup til kl 9. Frisøren/makeup-artisten sagde det plejer at tage 2timer hverken mere el mindre. og så regner jeg da med at have god tid stadig... Regner ikke med at skulle andet end have kjole på bagefter...

Er det naivt at tro det er passende (og ikke mere stressende end dagen i seig selv er ;) ) ?

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg syntes kl.10 lyder sent :biggrin:

Jeg sad hos frisøren kl.8.30 og ca kl.11.00 var jeg ude af døren igen ( både med make-up & hår )

Jeg havde Vivi ( min chef/veninde ) med hele dagen og kl.12.00 var vi hos mine forældre i Bramming

og kl.13.30 kørte min mor + Vivi og hendes mand til Esbjerg ( ca 25km)

Min far og jeg blev hentet kl.13.55 og kl.14.30 blev vi viet

Jeg syntes tiden var tilpas,men jeg kunne godt have brugt mere tid..

Mellem kl.12-13.30 fik vi frokost og mig i kjolen + lagt pudder på en tattovering som skulle dækkes..

Jeg ville personligt vælge at få en tid tidligere hos frisøren.. men det afhænger selvfølgelig også af

hvor langt du har fra a til b ( frisør og kirke )

:) Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nok også mest makeup'en jeg er mest nervøs for, har dog mulighed for at droppe den og få Forloverens kæreste til at lave den ( hun er kostmetolog. ) Så tror jeg vil høre hende af hvad hun siger med hensyn til tid og holdbarhed.

Til min venindes bryllup sidste sommer var jeg og en anden fælles veninde inde og få sat hår og lagt makeup sammen med hende :biggrin: Vi ankom til frisøren/kostmetologen kl. 8:30 og vi var alle 3 færdige kl. 12 ca. Det gav os god tid til at få proppet bare en lille smugle mad ned i min veninde der skulle giftes... (hun var nok lidt nervøs :) ) Det var rart at have god tid efter frisøren, så kunne hun nå at slappe lidt af ;)

Hvis makeuppen bliver lagt ordenligt kan den snild holde hele dagen ;) Vi gik alle 3 sent i seng, og makeuppen var bare perfekt HELE aftenen, også selv om vi dansede meget og det var meget varmt ! (slutningen af Juli)

Jeg skal have samme frisør og kostmetolog til mit bryllup til sommer ;) Glæder mig vildt! hun er knald dygtig !

0

Del dette indlæg

Altså nu bliver jeg da helt nervøs... :) Bliver jeg totalt stresset når hende som skal ordne hår og makeup kommer hjem til mig kl 9 og vielsen (lirken er under 5min væk) er kl 12.30?

Hende som skal orden det sagde det tog omk. 2 timer. Det eneste jeg regner med at skulle den morgen/formiddag er bad, morgenmad, hår/makeup og så kjolen på.... Er det totalt urealistisk når nu kl 10 måske er for sent til en vielst kl 15...

Hjælp...

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

åh nej åh nej nu bliver jeg altså lidt stresset!!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Jeg skal til frisør kl. 9.30, og hun siger det tager til 11.30. Så skal jeg hjem og lægge make-up selv, og kjolen skal på.... Jeg skal være i kirken 13.30 - mon jeg kan nå det!!!!??????

Pyha jeg tror det bliver lidt presset, heldigvis tager min kommende mand sig af vores 1 årige datter, klæder hende på sammen med hans forældre, så jeg ved der er styr på det også ;)

Jeg er sådan én som skal have ALT planlagt!

Knus Laila

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er for tidligt. Tror det er meget fin tid. Men også an på hvor langt du skal kører for at komme til kirken. Vi har nemlig 20 min kørsel. og jeg har frisør kl. 10.00 og skulle ikke have det tidligere eller senere. Det er med makeup også. Så ja, og vielsen skal være 15.30. så tror det hele kommer til at passe ganske godt samme!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg blev gift den 2. september sidste år skulle vi også vies kl 15... Jeg havde så en frisør der kørte hjem til mig og hun var der kl 10... så var der lige som tid til at hun kunne blive forsinket eller ting kunne gå galt uden at nogen blev stresset... Det hele gik dog efter planen og var færdig omkring kl 12... Så var der tid til at spise lidt og slappe af inden jeg blev nød til at hundse med min mor *GG* for hun glemte helt tiden...

Så tror kl 10 er rimeligt, så er der plads til at ting går galt uden at hele dagen ender is tres og bruden (dig) bryder sammen *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer