Jessie-Mary

Bryllupsbilleder

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har set bryllupsbilleder taget ude midt på gaden i flere tråde... Men nu har jeg sæføli glemt hvor... :thumbsupsmileyanim:

Er der nogen, der kan hjælpe med at finde dem?

Jessica

Jeg kan ikke huske hvilken tråd jeg har taget dem fra, men her er nogen.

post-22115-1173646070.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte billeder Louise... det må jeg sige... var du der??? - det må have været en stor oplevelse... nå men igen - Vildt flotte billeder!

Jeps, det er mig i den fine lyserøde kjole længst til venstre på det sidste billede :thumbsupsmileyanim: Kjolen var forfærdelig, men det var en stor oplevelse at være brudepige til et rigtigt canadisk (læs: ret amerikansk) bryllup :cheerleader3:

Der ligger flere billeder her...

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Ja Hey hvor godt... det er nogle meget stemningsfyldte billeder... med sjæl og varme i... godt taget af fotografen!!! Jeg kan altså ikke helt se at det er dig... har du tabt dig meget??? eller???

knus Mette!

Jeg har tabt mig - men aner ikke hvor meget... Det skal også lige siges, at den dersens kjole var helt forfærdelig... Den er syet af gommens mor efter mål, som jeg har taget og sendt på mail. Da jeg så kom derover, passede kjole slet ikke - der var 50% vue til bh'en og ja, den sad bare slet ikke tilnærmelsesvis som den skulle. Vi fik den reddet lidt, men jeg viste vist bh det meste af aftenen :thumbsupsmileyanim: Ikke desto mindre havde jeg det så sjovt, at jeg faktisk næsten glemte den elendige kjole og bare nød festen :cheerleader3:

Øhm - jeg taler om den lyse lyserødekjole med fuchsiafarvet 'bælte'... Altså det er mig, der er pigen længst til venstre :loveboard:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer