Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mus01

Syplanerne er skrottet!!!!

55 posts in this topic

Så sidder jeg helt tilfældigt her midt om natten og høvler rundt på ebay fordi jeg ikke kan sove.....

...... og der - lige der finder jeg den mest fantastiske kjole som jeg ellers kun troede fandtes i størrelse åleslank. Men næh, nej... det var sgu en størrelse 44!!!! :cheerleader3:

Nu har jeg købt en del materialer til at sy, og det løber op i ca. 1400 kr ialt så med mit jyske gen, så sidder jeg og vrider mig i en times tid indtil gemalen kommer ned og siger "SÅ TRYK DOG PÅ KNAPPEN, KVINDEMENNESKE!"

Og som sagt, så gjort..... og nu er kjolen MIN!!!! :bearhug: :carrot: :yeah:

Blondestoffet har kun kostet mig 150 kr, så op et vist sted med det. Datteren skal konfirmeres om 2 år og så skal der nok blive brug for thai-silken.

.... hvad? Kjolen????? Nåeh ja, den kommer her:

post-20634-1174101691.jpgpost-20634-1174101596.jpg

Det er en Pronovias model Turner. Den er ny fra forhandleren og jeg fik den til den rørende pris af 2000 DKK

:blush: fra Marianne

Edited by mus01
0

Annonce ♥

TILLYKKE MED DEN SMUKKE KJOLE!!!!

Den er utrolig flot! Godt du har manden til lige at presse dig lidt :cheerleader3:

-Lisette

0

Nøj, for en smuk kjole! Tillykke med den, og at du kan bære den ;)

HURRA! for mænd, der skubber på, når vi kvinder er for ubeslutsomme! :cheerleader3:

:bearhug:

Maja

0

Tak for de søde ord, piger! :cheerleader3:

Nøj, for en smuk kjole! Tillykke med den, og at du kan bære den ;)

Ja, det er jo så selvfølgelig lige det med at jeg ikke er en størrelse åleslank som modellen - så det er en chance at tage når man køber uden at prøve først.

Men jeg har faktisk tabt ret meget gennem de seneste år, og fortsætter. Så den kjole bliver min motivator for jeg nægter at skrue mig ned i den og ligne en snøret rullepølse på min bryllupsdag.

:bearhug: fra Marianne

Edited by mus01
0

Annonce ♥

Den er sgu heller intet mindre end fantatisk!

også til den pris - woaw!!

håber den snart kommer hjem til dig.....

0

Ååååååååååh søde Marianne

Den er jo ikke mindre en fantastisk... Er det ikke samme model som den skønne Gitte-majbrud havde på??? Jeg er sikker på at du vil blive fantastisk smuk i den... Altså altså.... Jamen jamen... Husk nu at få taget et billede når du får den hjem og får prøvet den på *SS*

Knuz Trine

0

WOW!!!! du bliver en lækker brud. Tillykke med det, og glæd dig til at du skal prøve den. Kommer den fra USA kan der komme told på, det er ikke alverdens penge, men bare så det ikke kommer som et chok!

Glæder mig til at se dig i KJOLEN!!

0

Den er jo ikke mindre en fantastisk... Er det ikke samme model som den skønne Gitte-majbrud havde på??? Jeg er sikker på at du vil blive fantastisk smuk i den... Altså altså.... Jamen jamen... Husk nu at få taget et billede når du får den hjem og får prøvet den på *SS*

Knuz Trine

HEYYYYYY SMUKKE TRINE! :hug::blush::bearhug:

Tusind tak for de søde ord.

Ja, er den ikke flot?

Jeg kunne simpelthen heller ikke modstå den auktion.

Jeg var også inde og lure i Gittes tråd. Jeg vil slet ikke kunne måle mig med hende, hun er Så ubeskrivelig smuk. Men bort set fra at boleroen er lidt anderledes, så er det vist stort set samme kjole og bliver jeg bare halvt så smuk, så er jeg glad og tilfreds.

Ungerne og jeg er lige kommet hjem fra svømmehallen og jeg klarede sgu 1500 m i en køre.... 15 gange rundt midt i DGI-byens bassin. :cheerleader3:

Så jeg knokler på løs at der ryger så mange kilo som muligt inden august, for jeg nægter at ligne en snøret rullepølse i den kjole. Det kunne da være fedt at være i den situation at jeg skulle have den syet ind, ikke? :hug:

Billerder skal nok komme sa snart den kommer hjem, så skal jeg lige have en fotograf, for DÉN her får Jørgen IKKE at se!

Stort :hug: fra Marianne

0

Annonce ♥

Knuz Trine

HEYYYYYY SMUKKE TRINE! :hug::blush::bearhug:

Ja, er den ikke flot?

Jeg var også inde og lure i Gittes tråd. Jeg vil slet ikke kunne måle mig med hende, hun er Så ubeskrivelig smuk. Men bort set fra at boleroen er lidt anderledes, så er det vist stort set samme kjole og bliver jeg bare halvt så smuk, så er jeg glad og tilfreds.

Ungerne og jeg er lige kommet hjem fra svømmehallen og jeg klarede sgu 1500 m i en køre.... 15 gange rundt midt i DGI-byens bassin. :cheerleader3:

Så jeg knokler på løs at der ryger så mange kilo som muligt inden august, for jeg nægter at ligne en snøret rullepølse i den kjole. Det kunne da være fedt at være i den situation at jeg skulle have den syet ind, ikke? :hug:

Billerder skal nok komme sa snart den kommer hjem, så skal jeg lige have en fotograf, for DÉN her får Jørgen IKKE at se!

flot med de 1500 meter *SS*

Vil ikke lyve og sige at du kan måle dig med gitte for hun er smuk, men det er du også.. I er bare så forskellige så det kan man ikke måle mod hinanden... I har hver jeres personlighed og indre skønhed og det er jo den jeg kender og ser *SS* Desuden er Gitte begyndt at blive lidt små tyk, men tror hun taber det igen... engang efter oktober :hug:

0

WOW!!!! du bliver en lækker brud. Tillykke med det, og glæd dig til at du skal prøve den. Kommer den fra USA kan der komme told på, det er ikke alverdens penge, men bare så det ikke kommer som et chok!

Glæder mig til at se dig i KJOLEN!!

Tak for de søde ord, Ida :blush:

Den kommer lige netop fra USA, så jeg har indregnet at der kommer omkring en lille 1000-krone seddel oven i max. Men jeg synes alligevel det er billigt for en sprit-ny Pronovias-kjole. Den ligger stadig i original emballagen....

Jeg er helt overstadig og glæder mig som en sindsyg til at kjolen kommer hjem så jeg kan prøve den. Jeg havde aldrig drømt om at jeg skulle være så heldig at skulle stå brud i så vidunderlig en kjole :bearhug:

Stort :cheerleader3: fra Marianne

Edited by mus01
0

Knuz Trine

HEYYYYYY SMUKKE TRINE! :o:blush::bearhug:

Ja, er den ikke flot?

flot med de 1500 meter *SS*

Vil ikke lyve og sige at du kan måle dig med gitte for hun er smuk, men det er du også.. I er bare så forskellige så det kan man ikke måle mod hinanden... I har hver jeres personlighed og indre skønhed og det er jo den jeg kender og ser *SS* Desuden er Gitte begyndt at blive lidt små tyk, men tror hun taber det igen... engang efter oktober :hug:

Du er nu en dejlig og hjertevarm pige, Trine.

Du har ret i at Gitte og jeg er meget forskellige, jeg er bare så betaget af hende fordi hun er så smuk og samtidig har den mest fantastiske udstråling.

Og ja, hun skal hurtigt få rendt de overflødige kilo af når den lille spire er kommet til verden

:hug: fra Marianne

0

Hold da maule en lækker kjole!!!!!!!!!!! Super fantastik og sikke en pris???????
0

Annonce ♥

Eeeeej Marianne hvor er det bare en smuk kjole du har fundet dig. Og så til den pris! Selvom det kommer told oveni er det stadig kanon billigt for kjolen. Glæader mig helt vildt til at se et billede af dig i den, når den engang havner hjemme hos dig

Stort tillykke herfra med den - og SUPER flot med de 1500 meter,, stærkt gået :cheerleader3:

0

Det var da skoent og en superpris for en Pronoviaskjole.

Et lille pip om stoerrelser - hvilken slags 44 er det?? En spansk 44 eller en dansk 44?? :bearhug:

Pronovias er jo et spansk firma og de spanske stoerrelser er noget pudsigt noget. Generelt en stoerrelse mindre end de danske :cheerleader3:

Men hvis det er tilfaeldet er det jo bare endnu et incitament til at komme videre med svoemningen :blush:

Det her er ikke for at skraemme dig, men jeg har set tilfaelde af braendte fingre af samme aarsag.

0

Tusind tak for de søde hilsner piger.....

@Anna: Det er en spansk str. 48 så den skulle matche en dansk str. 44. Jeg har fået målene på kjolen og det passer helt fint. Jeg er kun glad for det gode råd, for når man pludselig falder over drømmekjolen, kunne det være alt for let at glemme sådan en ret væsentlig detalje.

Jeg knokler på med svømningen for jo mere jeg taber, jo pænere vil den komme til at sidde på den store dag. :cheerleader3:

Stort :bearhug: til alle fra Marianne

0

Tusind tak for de søde hilsner piger.....

@Anna: Det er en spansk str. 48 så den skulle matche en dansk str. 44. Jeg har fået målene på kjolen og det passer helt fint. Jeg er kun glad for det gode råd, for når man pludselig falder over drømmekjolen, kunne det være alt for let at glemme sådan en ret væsentlig detalje.

Jeg knokler på med svømningen for jo mere jeg taber, jo pænere vil den komme til at sidde på den store dag. :cheerleader3:

Stort :bearhug: til alle fra Marianne

Aaaaaaah det var godt at hoere :blush: - De laver bare saadan nogle flotte kjoler. Min mor syede en kjole, der var "mere end inspireret" af en Pronoviaskjole - Isla, saa jeg har proevet et par stykker af dem.

Den glaeder jeg mig bare virkelig meget til at se paa dig :hug:

0

Annonce ♥

kære søde mus :cheerleader3:

hvor er det en flot kjole - jeg glæder mig så meget til at se dig i den........

Beatles

0

Hey du søde og dejlige Linda,

Jeg lover at der nok skal komme masser af billeder.

Lige nu sidder jeg bare som på nåle og kan slet ikke vente til den kommer hjem.

Jeg har i øvrigt lige været inde og lure på dine kjolebilleder, hold da op hvor jeg glæder mig til at se dig i den rigtige med din smukke mave! :cheerleader3:

Kæmpe :bearhug: fra Marianne

0

Jeg har i øvrigt lige været inde og lure på dine kjolebilleder, hold da op hvor jeg glæder mig til at se dig i den rigtige med din smukke mave! :bearhug:

Kæmpe :blush: fra Marianne

jeg glæder mig også rigtig meget til at vise den frem - jeg skal have fundet en tilretningsdato - og så skal der billeder med. Det kan jo være at dig og Kalland har lyst til at komme med til tilretning - hvis I har tid er I ihvertfald velkomne :cheerleader3:

beatles

0

Åhhhh, der er ikke noget jeg hellere vil!!! :blush:

Jeg er meget rørt og beæret over at du vil have mig med. Sikke en hyggelig dag der er lagt op til, det vil jeg glæde mig til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Åhhhh, der er ikke noget jeg hellere vil!!! :blush:

Jeg er meget rørt og beæret over at du vil have mig med. Sikke en hyggelig dag der er lagt op til, det vil jeg glæde mig til :cheerleader3:

Ja - synes også det kunne være en rigtig dejlig tøset ting at gøre - jeg bliver helt glad ved tanken om tøsefnidder og toiletpapir i laaaange baner.

uhhhh - hvornår kommer din kjole hjem - ved du noget om det????

Beatles

0

Det bliver bare en super hamrende hyggelig tøsse-fnidre dag!

Jeg glæder mig allerede.

Uha, der skulle gå en uges tid inden den er her..... ka' næææææææsten ikke vente. :blush::bearhug:

:cheerleader3: fra Marianne

0

Jeg har i øvrigt lige været inde og lure på dine kjolebilleder, hold da op hvor jeg glæder mig til at se dig i den rigtige med din smukke mave! :bearhug:

Kæmpe :blush: fra Marianne

jeg glæder mig også rigtig meget til at vise den frem - jeg skal have fundet en tilretningsdato - og så skal der billeder med. Det kan jo være at dig og Kalland har lyst til at komme med til tilretning - hvis I har tid er I ihvertfald velkomne :cheerleader3:

beatles

Hørte jeg lige nogen sige mit navn i forbindelse med at se en smuk brud i hendes kjole??? Det tror jeg nok jeg gjorde... Hvis du mener dit lille "frieri" så er svaret JAAAAAAAAA!!!! Og hvis Marianne er med kan der da ikke gå andet en "tenna" i den :hug:
0

Ja, mon ikke..... :bearhug:

Der skal sgu tudes seriøst igennem den dag, kan jeg godt love jer!!!!!

:cheerleader3: fra the Queen of Kleenex

0

ja det bliver dejligt - og yes Kalland, du hørte skam rigtigt. Det bliver en eller anden tirsdag eftermiddag - jeg skal nok skrive til jer, der er bare så mange aftaler jeg liiige skal have styr på :cheerleader3:

Beatles

0