cea

lucca bride

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JA DA!!!!!

Det har jeg - købte min kjole hos Lucca Bride ... God service og søde medarbejdere. Du kan roligt glæde dig.

*kram*

Mette

Hejsa, ved du om man skal have nogle højhælede sko med til prøvningen?

0

Del dette indlæg

Yeah jeg skal også giftes i en Lucca kjole - den samme model som Karina (bertelsentobe mener jeg hun hedder) også har købt.

Denne her:

post-24869-1174657703.jpg

Jeg kender ikke butikken i Sindal da jeg købte min i København, men mit indtryk er at det er en super butik som har mine varmeste anbefalinger da det var det sted jeg fik den absolut BEDSTE service!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde de også i København (altså sko) - i min størrelse og alting. Og skørt og jeg ved ikke hvor mange slør.

De er fantastiske (synes jeg)

:boohoo::cheerleader3::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Gitte

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det dejligt at høre så mange anbefalinger, det er jeg rigtig glad for. Jeg skal derop i morgen tidlig så mine veninder der skal med kommer helt fra vestjylland, kommer tidligt, og så vil vi begive os til Sindal. Mand hvor jeg glæder mig og håber de har en kjole lige til mig.

Forresten jer der har købt deroppe, var det det første sted i var henne at prøve kjoler?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik helt tilfældigt forbi deres butik inde i København og så den kjole jeg endte med at købe på en dukke i vinduet og drømte om at kunne krybe i sådan en sag (når man har fået to unger er en stropløs brudekjole nok ikke lige det man tror man ender op med).

Nå men jeg fik tid - og kom i den. Og nogle andre - men det var virkelig bare kjolen. Var også et andet sted efterfølgende, men service osv var virkelig ringe når man lige var blevet forkælet andetsteds. Og så er kjolen jo bare ... WAUV :boohoo:

Så ja - for mig var det det første sted jeg prøvede kjole, at jeg endte med at købe.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det dejligt at høre så mange anbefalinger, det er jeg rigtig glad for. Jeg skal derop i morgen tidlig så mine veninder der skal med kommer helt fra vestjylland, kommer tidligt, og så vil vi begive os til Sindal. Mand hvor jeg glæder mig og håber de har en kjole lige til mig.

Forresten jer der har købt deroppe, var det det første sted i var henne at prøve kjoler?

nej det var det andet sted jeg var. Andet og sidste....

Husk BILLEDER!!!!!!! :boohoo::cheerleader3::thanks:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jamen jeg har da også været forbi i Kbh. og fik SUPER god betjening. Men til gengæld havde de kun én kjole jeg kunne lide... nemlig den i andre også har fundet frem til... Den sad perfekt... Jeg synes dog at prisen var lidt pebret, så jeg kiggede videre andre sted, og fandt så endelig en lignende kjole hos House og Brides - Gigi 4 (uden stropper), som tidligere hed Gigi 11. Detaljerne er bare gyldne i stedet for sølv, hvilket kun er et plus for mig.... og prisen på udsalg.... ca 4500 plus betalign for et gavekort på 1470, alt i alt ca. 6000. Hvilket vist nok er "halv pris".

Bare et lille indspark... ingen tvivl om at kjolen fra Lucca er SUPER flot!!!

He he... manden min og jeg så den faktisk på deres stand til en bryllupsmesse her i vinter... og jeg spurgte selvfølgelig om hvad han syntes.... "Er det dén????" udbrød han med julelys i øjnene??? og så "løb" han væk, da jeg begyndte at tale med damen i standen.... Han var simpelthen bange for, at han nu havde set min kjole... he he.... men nej, jeg beroligede ham med at det IKKE er den, men at hvis han kunne lide den, så ville han også synes om mig på dagen.... DEJLIGT at vide....

Held og lykke til alle, der endnu ikek har fundet KJKOLEN!!! Nyd det nu... for selvom det er svært at vælge, så er det en fantastisk tid....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været afsted, og jeg syntes at det gik rigtig godt, og jeg fik faktisk også købt min kjole. prøcis den samme som er blevet vist i denne tråd, prøvede 2 andre, men da jeg fik den her på, vidste jeg med det samme at det var den...

Så jeg vil gerne sige tak for alle kommentarene herinde, de hjalp mig rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Så har jeg været afsted, og jeg syntes at det gik rigtig godt, og jeg fik faktisk også købt min kjole. prøcis den samme som er blevet vist i denne tråd, prøvede 2 andre, men da jeg fik den her på, vidste jeg med det samme at det var den...

Så jeg vil gerne sige tak for alle kommentarene herinde, de hjalp mig rigtig godt.

Så har du fået samme kjole som mig..... :boohoo::cheerleader3::thanks:

Har du ikke billeder?

0

Del dette indlæg

Har du ikke billeder?

Nu er mine billeder taget nedenfra og jeg er en stor pige så jeg ser ikke lige så godt ud på billederne, men når jeg engang får lagt billederne ind på min puter så skal jeg nok lige smide et herinde.

0

Del dette indlæg

Har du ikke billeder?

Nu er mine billeder taget nedenfra og jeg er en stor pige så jeg ser ikke lige så godt ud på billederne, men når jeg engang får lagt billederne ind på min puter så skal jeg nok lige smide et herinde.

Jeg er heller ikke selv den mindste i flokken (str. 48/50!!!!!), men synes selv jeg ligner en hel million i kjolen, og mine billeder er taget lige på...

post-21177-1174775355.jpg

Undskyld ansigtsudtrykket! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har du fået samme kjole som mig..... :cheerleader3::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Har du ikke billeder?

Jeg er heller ikke selv den mindste i flokken (str. 48/50!!!!!), men synes selv jeg ligner en hel million i kjolen, og mine billeder er taget lige på...

Undskyld ansigtsudtrykket! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Wow kjolen sidder bare perfekt på dig :boohoo:

Normalt er jeg også den størrelse men jeg tror at jeg fik den lidt større da den ikke passede om livet, men længre opppe var den for stor, men jeg kunne sagtens danne mig et godt indtryk.

0

Del dette indlæg

Jeg synes Karina ser herrelækker ud i vores kjole - og det er jeg sikker på du også gør :boohoo:

Lidt fantastisk egentlig at den samme kjole får to så forskellige tøser som Karina og mig til at se så lækre ud med 5 størrelser til forskel eller sådan noget (min er en str 38). Jeg er bare endnu mere glad for den nu.

- Gitte

0

Del dette indlæg

hej

Den er bare smadder flot.

må man spørge hvor den er fra, og hvad prisen er på denne virkelig skønne kjole. :boohoo::cheerleader3:

jeg er også en af de lidt større piger, så det er virkeligt skønt at se at vi store piger kan ligne en million, på den største dag i livet.... :thanks:

Har rent faktisk også planer om at skulle i lucca bride i sindal..

>Knus Dorte

0

Del dette indlæg

hej

Den er bare smadder flot.

må man spørge hvor den er fra, og hvad prisen er på denne virkelig skønne kjole. :boohoo::cheerleader3:

jeg er også en af de lidt større piger, så det er virkeligt skønt at se at vi store piger kan ligne en million, på den største dag i livet.... :thanks:

Har rent faktisk også planer om at skulle i lucca bride i sindal..

>Knus Dorte

Kender godt følelsen af tvivlen om ens kjole, når man er af større udgave....

Kjolen kostede 9500,- men der fik jeg 10% fordi jeg havde set dem på bryllupsmessen, derefter fik jeg skørt, og et fantastisk flot slør. Alt sammen fik jeg til den nette sum af 10.500,-

Men netop fordi den sidder som den sidder, var det hele køreturen og pengene værd...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo: jamen må da også sige at i ser vildt skønne ud i KJOLEN :cheerleader3::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

og som du siger sidder den perfekt og er drømmen så er det pengene værd http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Knus

Dorte

0

Del dette indlæg

Så fik jeg læsset billederne over på min computer, undskylder vinkelen, den gør at jeg ser meget større ud synes jeg.

Den er altså virkelig flot til dig.... Jeg troede ikke det skulle lykkes mig at få "prinsesse-drømmen", men vores kjole her, den gør bare noget.

Den bryllupsdag kan bare ikke komme hurtig nok...

0

Del dette indlæg

Så har du fået samme kjole som mig..... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Har du ikke billeder?

Undskyld ansigtsudtrykket! :bearhug:

Du ligner edder bank me en million. Og det er jeg glad for. Er selv en str. 46 (Håber på at blive mindre), og jeg troede jeg ville komme til at ligne en marengsfigur, men dit billede har kun gjort at jeg glæder mig nu. Tak for det.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer