Sign in to follow this  
Followers 0
Louise1981

Bitte små poser

8 posts in this topic

Jeg er ved at lave frøposer, og vil gerne have frø til Brudeslør i. Men frøene er bitte små og ligner små birges (staveplade!!!). Så jeg tænkte om man kunne putte dem i en lille pose og så i frøposen. Jeg forestiller de der poser man kan få i forskellige størrelser, hvor der er en rille foroven man kan trykke sammen så den lukkes. Forstår I hvad jeg mener? Ved I hvor man kan købe dem henne?

0

Annonce ♥

Jeg er ved at lave frøposer, og vil gerne have frø til Brudeslør i. Men frøene er bitte små og ligner små birges (staveplade!!!). Så jeg tænkte om man kunne putte dem i en lille pose og så i frøposen. Jeg forestiller de der poser man kan få i forskellige størrelser, hvor der er en rille foroven man kan trykke sammen så den lukkes. Forstår I hvad jeg mener? Ved I hvor man kan købe dem henne?

Hej Louise! :cheerleader3:

Jeg ved ikke, hvor du køber dem, men hvis du har mod på det, er der her nogle nemme, du selv kan lave. :cheerleader3: De er ikke så vanskelige... og så kan du sætte dit personlige præg på dem... :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Lajla!

Tusind tak for hælpen! Men det er de frøposer jeg er ved at lave. Jeg mangler bare nogle alm poser (bitte små cellofanposer) til at putte frø i før de kommer i frøposerne, for ellers tror jeg de ryger ud fordi frøene er så små.

0

Annonce ♥

Annonce ♥