missy1977

Kan man have guld eller sølvsko???

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Missy

Jeg ved godt, at man tidligere altid havde hvide sko på til kjolen. Men du kan altså sagtens have enten sølv eller guldsko på. Det kommer selvfølgelig an på kjolen, hvad der klær den bedst. Er der f.eks. lidt gyldent i den, ser det fantastisk ud med guldsko og det samme hvis der er sølvbroderier, så ser det altså ret godt ud med sølvsko til.

Jeg har lige selv købt guldsko til min kjole, og det giver den bare lidt ekstra i forhold til et par hvide sko. Og det er jo også godt at man kan bruge skoene igen bagefter. Det er nok de færreste som vil bruge et par hvide sko.

Gør som du vil og lyt ikke til din mor på det her punkt

/Monatiti :thumbsupsmileyanim:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan have lige præcis de sko på som du vil, som de andre også siger.....

JEg havde selv begge dele på til mit bryllup.. De hvis med lidt hæl havde jeg på i kirken og lige så snart jeg kom tilr eceptionen og resten af aftenen, så skiftede jeg til nogle flade guld sko... og de var super smukke til, gjorde absolut ingen ting... Mange af gæsterne synes faktisk at de var pænere end de hvide *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Halløjsa.......*S*

Du kan have lige det på DU vil ha' på - det er din måde at sætte præg på din dag...*S*

Jeg vil fx enormt gerne have støvler på, da jeg er støvlepige, bare drøn svært at finde nogen til det formål, men jeg gir' ikke op :( (skal så også giftes i oktober)

Men gør som DU føler for...*SS*

Held & lykke med det

Frkfalk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa - jeg skal også have guldsko på.

Havde egentligt håbet at finde et par røde sko til at matche min lækre taske, men det har vist sig at være en umulig opgave, så jeg endte med de guldfarvede.. (de er også mere anvendelige bagefter, end et par hvide - syntes jeg :( )

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal have guld sko på, har fundet et par rigtige lækre sko fra "Gabor", de støtter godt og er til at have på en hel dag. Du skal gøre som DU vil og har lyst til på DIN store dag ;o)

Havde det også sådan at jeg heller ville bruge lidt ekstra, og så kan man bruge dem efter bryllupet bagefter.

Sussi

0

Del dette indlæg

Jeg skal have sølvsko på, for det er det der passer bedst til min kjole. Den er nemlig så kridhvid at jeg kun kunne finde plastiksko der varsamme farve og det er jo ikke så fedt. Jeg har også en veninde der skal giftes i en gylden kjole og hun skal have guldsko på for det er også det der passer bedst til kjolen. Så faktum er at man skal have det på man selv syntes passer bedst!!!

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Selvfølgelig kan du have guld- eller sølvsko på til festen!

Jeg tog billeder til nogle bekendtes bryllup, hvor bruden havde guldsandaler på til vielsen. Egentlig ville hun helst have korte støvler på (vi snakker november måned) men gommen, syntes det blev for voldsomt til kjolen, så de indgik et kompromis. Hun tog sandaler på i kirken, og støvlerne senere. Har forsøgt at finde et par billeder, hvor hun hiver op i kjolen, så du kan se, hvordan guld ser ud til den hvide kjole.

sko.jpg

post-231-1175084806.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det skal du da helt selv bestemme. Det er efterhånden blevet så moderne med gulv eller sølvfarvede sko, så selvfølgelig skal du have det på til dit bryllup, hvis det er det du vil. Jeg synes ikke man kan lave fejl ved farvevalg, med mindre man tager sorte sko på selvfølgelig.

Meget vigtigere er det, om man nu tager nylonstrømper på, hvis man kan se tæerne - for det må man ikke!

0

Del dette indlæg

Det skal du da helt selv bestemme. Det er efterhånden blevet så moderne med gulv eller sølvfarvede sko, så selvfølgelig skal du have det på til dit bryllup, hvis det er det du vil. Jeg synes ikke man kan lave fejl ved farvevalg, med mindre man tager sorte sko på selvfølgelig.

Meget vigtigere er det, om man nu tager nylonstrømper på, hvis man kan se tæerne - for det må man ikke!

hvorfor må man ikke se tæerne ?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer