Guest Chickah

har manden set billede af jeres kjole?

42 indlæg i dette emne

Min kommende mand har set billeder af min.

Men min skal også syes, og jeg har valgt et skørt fra én kjole og en top fra en anden kjole, så han har måske også lidt svært ved at se den færdige kjole.

Men jeg går heller ikke så meget op i det, og noget helt andet er, at jeg er MEGET dårlig til at holde sådan noget hemmeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der jo ikke så meget at se endnu for mit vedkommende - for jeg er stadig ved at kredse mig ind på stilen.

Jeg har dog "tilfældigt" vist lidt billeder af kjoler, som jeg synes om, og det er faldet i god jord. Jeg kender godt hans smag i forvejen, men det er nu meget rart at være på bølgelængde :)

Jeg er heeeeeelt tosset med Pronovias slanke modeller i blonde...uhhhh :super:

Men prisen! **smiley med meget højt hår**

Men nej, han får ikke lov til at se den endelige kjole - hverken på modellen eller mig.

-Det vil han heller ikke.

0

Del dette indlæg

Jeg kunne ikke bestemme mig. Jeg havde 3 kjoler som jeg simpelthen ikke kunne vælge imellem. Den ene var "mit første håndsindtryk" og de andre var bare specielle og lige mig. Jeg tog et billede af dem hver og spurgte så min kommende mand hvad han ville vælge, han valgte den som var min favorit. Jeg blev overbevidst om at jeg skulle vælge den første. Det gjorde mig rolig og godt tilpas.

Jeg har været gift før, og dengang gik ALT efter reglerne og ægteskabet varede ikke længe (6 mdr. - og vi havde boet sammen i 6 år!!!). Derfor tror jeg simpelthen ikke på at der er noget man må og ikke må! Man skal gøre som man selv føler for og syntes er rigtigt. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har han... :denmarkflag:

Viste han billeder på nettet af alle de kjoler jeg havde prøvet, OGSÅ den det blev, men røbede selvfølgelig ikke noget!

Da han så den sagde han : Ej den er da OVERHOVEDET ikke dig, hvorfor prøvede du egentlig den??? Sagde at jeg syntes man skulle prøve noget forskelligt for at vide helt præcist hvad man vil have, så svarede han at han syntes den var SUPER FLOT men at jeg nok var til det mere enkle... Hehe... Han skulle bare vide... :denmarkflag:

:bestwishes: Eva

0

Del dette indlæg

Her hjemme os os er der ingen der tror på alle de der regler... Jeg skal godt nok have min syet, men skal da have Michael med ud den ene af gangene og prøve kjoler... Jeg kunne ikke forestille mig at han ikke måtte vide nogenlunde hvordan den kommer til at se ud... han husker den jo alligevel lige så lidt som jeg gør når dagen oprinder! (Jeg vil bare gerne have at vi er sammen om det at finde det helt rigtige til os begge!)

Han skal dog ikke se det færdige resultat! - det må vente til 10.maj '08

- Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Her hjemme os os er der ingen der tror på alle de der regler... Jeg skal godt nok have min syet, men skal da have Michael med ud den ene af gangene og prøve kjoler... Jeg kunne ikke forestille mig at han ikke måtte vide nogenlunde hvordan den kommer til at se ud... han husker den jo alligevel lige så lidt som jeg gør når dagen oprinder! (Jeg vil bare gerne have at vi er sammen om det at finde det helt rigtige til os begge!)

- Mette

Arrhhhh Mette din Sissy!!! :bearhug::heart:

Han kender dig sku da og du ham. ;)...post-22767-1176987037.gifmon ikke du ved hvad han kan li´ uden at han får kigget med over skulderen?!?! :heart::heart::heart:post-22767-1176986980.gif

Knus herfra, NannaFjorbak :heart::pokey:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Mette

Arrhhhh Mette din Sissy!!! :bearhug::heart:

Han kender dig sku da og du ham. ;) post-22767-1176986980.gif...mon ikke du ved hvad han kan li´ uden at han får kigget med over skulderen?!?! :heart::heart::heart:

post-22767-1176987037.gif

Knus herfra, NannaFjorbak :heart::thanks:

:pokey::super::kiss: jo det kan der være noget om.... :heart:-HAHA--HAHA- Du er en sveske at du bare siger din ærlige mening... Jeg er vild med dig quinde!

0

Del dette indlæg

RIGHT BACK AT YA KIDDO!!!!!!

:heart::bearhug::heart: :smolf: :kiss::super: ;)

Men seriøst...i mine tanker (ikke nødvendigvis andres også) føler jeg at man snyder lidt sig selv for den der oplevelse ved at have en lille/stor indsigt i hvad den anden skal have på...det er da fedt når det er en stor overraskelse..og så længe at partneren kender en rimelig godt (som I jo gør), så kan man da ikke gå helt galt i byen, vel?! Og han skal da stå derop og være helt vildt spændt...altså man må jo udnytte den der pinsel hvor man kan, ik`?!

:heart::pokey:

post-22767-1176987756.gif

Desuden laver han sku en Frederik :heart::heart: uanset hvad du har på, for din udstråling siger mere end tusinde ord.... :thanks:

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Mario har heller ikke set min kjole. Jeg har dog et billede liggende af kjolen på min computer, men ikke med mig i...og han ved, at han ikke må kigge i mine dokumentmapper.

Han har dog set mit diadem, mine sko og mit undertøj - har købt bh'en for længe siden. Jeg ved endnu ikke, hvad trusser det bliver.

Til gengæld har jeg set ham i sit tøj, men det er mere, fordi han ville have, at jeg godkendte det :rolleyes:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Jeg kan også svare JA....

Gemalen ikke kun set billeder, han har også set kjolen, der hænger i vores klædeskab. :rolleyes:

Jeg havde egentlig besluttet at han ikke skulle se den, men ombestemte mig.... når nu resten af vores bryllup bryder alle traditioner hvorfor så ikke på det her område også?Vi er dog blevet enige om at han ikke ser den på mig før på selve dagen, men ellers må han kigge ind i klædeskabet og beundre den lige så meget han har lyst til.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Marianne

0

Del dette indlæg

Jeg skal godt nok først giftes den 10. Maj 2008 og har derfor ikke købt min brudekjole endnu. Men min kæreste skal INTET vide eller se inden!! Elsker at overraske ham og ønsker at slå benene væk under ham, der er ingen tvivl her hos mig. - Desuden tror jeg på, at det betyder uheld... ;) Men tror helt sikkert at jeg vil have lyst til at dele min glæde med ham. :bearhug:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte på om man måtte vise manden billede af sin kjole, ved godt at han selvfølgelig ikke skal se en selv i den... men syntes lige jeg har fundet den perfekte kjole og har egentlig lyst til at dele den med verden og min kommende mand :bearhug::blush:

Jeg skal godt nok først giftes den 10. Maj 2008 og har derfor ikke købt min brudekjole endnu. Men min kæreste skal INTET vide eller se inden!! Elsker at overraske ham og ønsker at slå benene væk under ham, der er ingen tvivl her hos mig. - Desuden tror jeg på, at det betyder uheld... Men tror helt sikkert at jeg vil have lyst til at dele min glæde med ham.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer