Guest seadancer

Min skønne mor....

14 indlæg i dette emne

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Min mor har lige købt kjole til brylluppet, for den nette sum af 600kr fandt vi denne skønhed :cheerleader3:

Er hun ikke fin? (Den skal lige rettes til, men det kan i nok godt abstahere fra :cheerleader3:)

Er så stolt af at hun vælger den kjole hun gerne vil ha på og blæser på om folk mener at store piger ikke kan han sådan en fin sag på :huh:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så stolt af at hun vælger den kjole hun gerne vil ha på og blæser på om folk mener at store piger ikke kan han sådan en fin sag på :cheerleader3:

Hejsa!

Hvorfor skulle hun dog ikke kunne have sådan en fin kjole på?! Jeg synes, hun set fantastisk fin ud i den, og hun kommer til at ligne en million til dit bryllup :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Hej søde Seadancer! :cheerleader3:

Hvor er din mor skøn i den kjole. Jeg er heeeeelt vild med farven! Din mor ligner en million. :cheerleader3: Og ved du, hvad der specielt gør mig glad? At du er så glad for din mor. Det varmer en (anden) mors hjerte! :huh::pokey::oops: Og det gør din mor 1000 gange smukkere... :thumbsupsmileyanim:

Er selv en stor pige og er ved at få grå hår over, hvad jeg skal tage på, så nu er jeg blevet inspireret - TAK for det. ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Åh tak hvor er i søde :cheerleader3:

Synes også bare hun ser brand godt ud.....og det er vigtigt både for mig og min mor. Grunden til jeg skrev at hun blæste på hvad andre sagde, var at da familie medlemmer hørte hun ville have en flot lang kjole var et par stykker lidt meget flabede og sagde "nå skal det nu også være nødvendigt" og måske et par kommentarer om størrelse.

Det lykkedes os endelig at få hende overtalt til at gøre det hun havde lyst til, det er jo kun een gang at hendes datter skal giftes.

Men synes hun er dejlig i den kjole, og bare et lille tip hvis i mangler en kjole....søg mod ebay i tyskland. Vi købte den der(ny) for 600kr inkl fragt og det hele :cheerleader3:

Knus

Seadancer

0

Del dette indlæg

Hejsa!!!

Jeg er Seadancers mor og mange tusind tak for de pæne kommentar I er kommet med. Det varmer meget og det fortæller at jeg har valgt rigtigt. Det har altid været min drøm, at have sådan en flot kjole på, men der har altid været nogen som ville ødelægge den drøm, men heldigvis holdt min datter og svigersøn på , at jeg skulle selvfølgelig have sådan en flot kjole på til deres bryllup. Kan I have en rigtig god påske og endnu engang mange tak. Hilsen Mumsemor.

Redigeret af Mumsemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mumsemor og Seadancer

SMUKT! Hvor er det dog bar dejligt at se, at du (mor) blæser på andres meninger og tager det på du har lyst til. Og hvor er den flot til dig den kjole. Godt Seadancer og svigersøn bakkede dig op om dine drømme og dit kjolevalg.

Jeg har aldrig hørt noget så fjollet som at "store piger ikke kan bære lange kjoler". Hvad er det dog for noget nonsens. Der er i så fald mange tynde, der heller ikke kan bære lange kjoler, for når alt kommer til alt er det jo bare et spørgsmål om at kjolen skal være i den rette form og tilpasset den enkelte, der skal bære den. Sikke da nogle dumme personer, der har forsøgt at tale dig fra din drøm om lang kjole. Er glad for at du holdt ved drømmen og fik fat på den flotte kjole, som gør de dumme kommentarer til skamme.

MEN.... Pas nu på at du ikke kommer til at overstråle bruden :lol:

God påske.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hejsa..

Ja hun ser da bare dejlig ud, og hvor klæder den farve hende godt. Og billig syntes jeg nu også at den var.. hvor finder man så lækre kojer til billige priser? har selv en mor der gerne vil være rigtig fin til vores bryllup..Men hun har også lidt svært ved det da hun også har lidt ekstra sul på sidebenene smiler... Er der nogen der kender et godt sted på fyn, med flotte kjoler til billige penge..

knus junibrud :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mumsemor..

Du har fundet en fantastisk flot kjole og når den bliver rettet til bliver den endnu mere fantastisk.. Farven er perfekt til dig.. Og hvis det har været din drøm at have en flot lang kjole på til din datters bryllup så er det din drøm du skal følge, lad være med at lytte til hvad andre mennesker kommer med af fjollede og onde kommentarer.. Det vigtigste er at din adtter er stolt af dig, og det er hun tydeligvis

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej søde Seadancer! :cheerleader3:

Hvor er din mor skøn i den kjole. Jeg er heeeeelt vild med farven! Din mor ligner en million. :cheerleader3: Og ved du, hvad der specielt gør mig glad? At du er så glad for din mor. Det varmer en (anden) mors hjerte! :cheerleader3:-HAHA-:td: Og det gør din mor 1000 gange smukkere... :thumbsupsmileyanim:

Er selv en stor pige og er ved at få grå hår over, hvad jeg skal tage på, så nu er jeg blevet inspireret - TAK for det. :toot:

Fuldstændig enig med Lejla... og jeg er os' vild med farven!!

:smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer