AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, det gik pænt dårligt kan vi vist godt konkludere, hehe ...... jeg havde troet der ville komme et tillægsmandat oppe i jeres storkreds, men åbenbart ik - så selveste Helge Adam Møller må pakke sammen nu ....damn .... snak om nedsmeltning big time. Blir spændende at følge, hvad der sker nu .... for ingen tvivl om, at nogen ting skal laves om. Altså Lene Espersen skandalen er helt klart det, der har gjort, at I er så langt nede .... men Lars Barfoed kan bare ik sælge nogen billetter - tror han kommer til at ryge igennem samme mølle nu, som Søvndal, Lykketoft osv for at gøre ham mere interessant.

Som jeg ser problemet er, at Barfoed ikke appelerer til jeres kernevælgere. Konservative vælgere er de liberale i byerne - det er ikke dem der kommer fra landet, de hører til Venstre - og Lars Barfoed ligner mere en venstre-mand end en konservativ. Brian Mikkelsen ville imo ha været bedre, da han repræsenterer jeres type vælgere bedre.

Anyway .... nu har du jo masser af tid til BK igen .... sikke fantastisk thumbsupsmileyanim.gif

Hvordan fordelte de personlige stemmer sig forresten deroppe ? Fik du givet Helge Adam eller Tove Videbæk smæk ? :) hehe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh bryllupsting - en drejning.. Jeg tror vi prøver at bestille domkirken i Viborg - den anden kirke bliver for lille med de mange forventede glo-bryllupsgæster, uhh jeg håber ikke vi er for sent ude!

0

Del dette indlæg

Årh den er super fin

Jeg er MEGET i tvivl med det hårgejl... Det ene øjeblik er jeg HELT sikkert på sløret med blondekant, det næste skal det være birdcage og et andet igen klassisk tyl-slør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende om der er plads i domkirken. Det er jo en fantastisk smuk (lidt stor) kirke. Min moster blev viet der for nogle år siden, og vi sad bare oppe foran, så det fungerer rigtig fint, selvom vi kun var omkring 100 gæster :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhh teløk med kirken!!! cheerleader3.gifog ja ... op på hesten igen :) Helge Adam og Tive Videbæk må sgu da også snart stoppe, haha.... så du kan få deres pladser :P Nu blir det spændende at se hvor længe Barfoed holder, hvis han ikke får trukket jer op over 5% :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Både Tove og Helge stopper - det er de udmeldinger jeg har pt. Men der skal godt nok ske noget helt vildt hvis det her skal vende!!!

Tag den grønne fane ud af skabet og marcher igennem Københavns og Århus' gader og start med at prædike konservative mærkesager :D En enlig kvindes kamp mod uretfærdigheden! thumbsupsmileyanim.gif

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well - nu skal du jo til landsmøde i næste weekend thumbsupsmileyanim.gif (ved det, fordi jeg har lovet at køre nogen aviser derop til Herning lørdag morgen, hehe) - så må vi se hvor meget brok, der kommer :D Jeg studerede faktisk engang sammen med een, der var medlem af de konservative og arb for partiet også .... hun hedder Pernille Sølje :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe tak tøser, jeg skylder snart en ORDENTLIG update, det er jeg godt klar over...

Mht kjolen - det ligger stadig hvor vi slap - jeg er faktisk begyndt at gå tilbage til at den skal være som den - mest fordi jeg har set nogle hæslige billeder af Enzoani Farlow-kjolen på rigtig brude hvor bryllupsbillederne er en ulden tot uden man kan se detaljerne i skørtet og jeg godt vil have et mere rent/slanks udtryk?

Mht. den nye kirke kræver det også et andet receptionssted. Har en veninde hvis far har med 2 museer at gøre i byen så håååååber man må låne dem.. Enten Brænderigården eller Skovgaardsmusset (begge i gåafstand fra kirken). Alternativt vil jeg høre min anden gode ven som arbejder på Viborg Teater om vi evt. kan låne det. Her tænker jeg noget ala 'underholdning' mens vi får taget billeder, f.eks. min gode ven på klaver, min anden gode veninde som er uddannet violinist på konservatoriet til at spille et stykke og evt. andet.. What you think?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer