AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,679 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er også helt pjattet med Vera Wang. Det var faktisk med hendes kjoler jeg startede.

Det er de eneste kjoler jeg kan kigge på nu efter brylluppet og tænke: Aaaaaahrr... skulle jeg hellere have haft sådan en?

Og jeg er vild med min kjole!

Jeg skal altså have en en dag. Synes White ser fantastisk ud -og overkommelige priser!

Jeg prøvede tre forskellige typer buketter til kjolen. Jeg synes den skulle have noget enkelt, ikke blomst-agtigt, fordi der er roser på. Der med ikke sagt at det ikke kan fungere med blomster!

Jeg prøvede:

-artiskokker

-kålhoveder

-sukkulenter (som jeg endte med)

-brudeslør

Brudesløret havde jeg faktisk ret høje forventninger til, men jeg synes, det var den af de fire muligheder, der fungerede dårligst.

Kålhovederne (grøn med lidt rosa) var SUPER fine -især, hvis jeg ville have lidt farve.

Men du kan jo gøre som jeg og købe et par med af de muligheder du tænker, og så se dem med kjolen :)

Der er også det aspekt, at min kjole ikke var hvid... Og det gør HELT SIKKERT, at det hvide brudeslør ikke fungerede optimalt.

Til oppyntning synes jeg brudeskør er genialt! Og fede inspirationsbilleder folk har smidt.

Her kan du lige se (og som altid... tager intet ansvar for ansigtsudtryk til kjoleprøvninger :lol: ):

IMG_0985.jpg

IMG_0987.jpg

IMG_0988_komp.jpg

0

Del dette indlæg

Åh gud hvor er den kjole lækker, ELSKER den måde roserne falder på bagtil.. Du har ikke skørt under vel?

Hvorfor fravalget du Carrie-udskæringen?

1000 tak for dit buketspam! GENIALT!

Jeg overvejer en scepterbuket med rokoko-top hvis man kan kalde det, det - hvor toppen er brudeslør, hvide ærteblomster, ranunkler og fresier...hmm?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg sgu bestilt en Vera Wang kjole!! Den kommer til februar i butikken i USA og så skal den naturligvis sendes til Danmark så måske engang i marts næste år... WEEE!! Bestilte den i charcoal grey i size 8 - så må jeg få den lagt ind! Weeee!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gud, er det så basic at lave de fine bogstaver?? Det MÅ prøves.. Vi kommer vist de samme steder - har også savlet over de lækre julekugler med brudeslør i - mååms! Er BESTEMT ikke træt af SPAM, keep it coming!

Mit problem pt er af finde nogle høje vaser (over 1 meter) eller noget andet som fod til de store dekorationer til bordene, what to do?

0

Del dette indlæg

92-9602as.jpg

(Shit det var stort :o )

Kan købes ved Ellos for 99kr stykket - find dem her.. De er 35 cm høje..

71400741L.jpg

Kan købes i Ilva for 249kr stykket.. De er 70 cm høje.. FInd dem her..

Ej - se lige den her:

71500391L.jpg

Koster 149kr stykket i Ilva - se den her.. (Den er så kun 35cm) DEN er sød! :heart: Og så med brudeslør oppe i toppen! :wink:

GLWD636-2T.jpg

Har fundet dem her... De er lige godt en meter høje - koster 45 dollars men ANER ikke om de sender til DK.. Synes ikke jeg kan finde det nogen steder... :blink:

Altså.. Sådan nogle 1 meter høje (det er oz MEGET højt :o ) glasvaser er ikke liiige sådan at støve op.,.

Nu slynger jeg bare lige en ide ud - feel free to knock it down - men kunne man ikke måske lave noget smukt ud af IKEAs billige lille cylindervase?

Den er her:

tajt-vase__25065_PE109822_S4.jpg

Den koster 14kr - og kan findes her.. Jeg tænker - den er godt nok kun 23 cm høj, men den kunne jo stå oven på noget... Hvad, ved jeg så ik lige endnu.. :lol: Men.. Det kan være det kommer til mig i en drøm.. Haha..

Og nå ja - så så jeg lige dem her:

Toronto-Niagara-Hamilton-cheap-budget-Wedding-Decor-Planning-Babys-Breath-wreath-monogram.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ohhhh... Snebolde... :heart:

IMG_2631-460x306.jpg

pomander1.jpg

pomanders_collage.jpg?w=400&h=283

Måske man selv kan lave dem?? :)

Uh uh uh - cute:

Baby%27s+Breath+-+Tin+Can.jpg

Og nu tænker du nok: "Skal hun aldrig i seng? Skrider hun aldrig ud af min tråd? HAR hun flere billeder med brudeslør??" - svaret er Ja, jaja :wink: og SELVFØLGELIG!

carvedinitials5.jpg

Nuuurh.. Se hvordan du laver dem her..

Hov - eller hvad med en anderledes version af vaserne??

babys-breath2-1024x695.jpg

0

Del dette indlæg

Årh I er da de sødeste, fede fede billeder..

Jeg tænker bare at de skulle op i en vis højde for ikke at tage udsyn for gæsterne + der er jo12-16 meter til loftet så dekorationerne skal næsten fylde noget?

De er bare DYRE de vaser - alternativt kan det være min mand skal bygge et-eller-andet træsøjle og så med en tallerken foroven hvor oasis med brudeslør kan stå..

Ih den fra Ilva er vildt sød! Dem fra Ikea kunne godt stå under den store hoveddekoration sammen med alle de små fyrfadsglas jeg har fået samlet sammen (små antik-udseende glas på fod til små lys, alm. votive holders med blonde-kant etc.). Tænkte tænke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: I do my best! :wink:

Mht. højden, så har jeg haft samme tanker, at det skal være højt højere højest - fordi jeg har siddet til fester hvor der har været sådan en åndsvag dusk midt på bordet så folk ikke kunne se en skid! :lol: Men jeg tror måske 1 meter er lige rigeligt? :o Måske halvdelen kunne gøre det.. Og ja, det blir bare ret hurtigt dyrt hvis man skal bruge 1500-2000 kr på VASER bare! :blink: Men tror da ideen med noget træ nederst og så noget ovenpå - kunne være god!? :) Det kunne gøre det hele lidt "rustikt" hvilket brudeslør og alt det romantiske vintage præg jo også er med til.. Eller hvad med noget ala det her:

0A598B30.jpg

Nu er det godt nok cupcakes der er på - men det kunne jo ligeså godt være søde små vintage vaser med brudeslør! :wink:

Ellers kan du måske selv lave nogle høje nogle? Se her..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer