AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kunne man måske købe noget plastrør i et byggemarked, sætte dem på en fod for at gøre det stabilt, vikle det ind i tyl og sætte en eller anden top på som oasis kan stå på til selve brudesløret??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se du kigger med yousofine - hvorfor var det du valgte carrie-udskæringen fra? Prøvede du den med samme top som din men med de flade store roser?

Sorry jeg spammer dig :)

Du spammer ik! :) Elsker at tale om den kjole.

Det blev bare lidt for meget :) Det var en anden "type" kjole.

Er på mobil -så kort svar ;)

0

Del dette indlæg

Ja jeg har brugt de sidste to timer på at gå frem og tilbage mellem din kjole og hende med de store roser.. TÆNKE TÆNKE.... Syntes bare dine roser falder SÅ smukt og tungt fordi de er mere tætte i det hvor de 'står' mere når de bliver lidt større og flade... Det er filme svært! Glæder mig godt nok til det første møde hvor vi kan finde ud af hvad vi gør!

0

Del dette indlæg

Ohh... GOD ide.. Det tror jeg da sagtens det kunne fungere - og endda se RET fedt ud.. :)

Ved ikke lige hvad man skulle bruge som fod - noget som man ikke kunne se, eller noget som ville passe ind.. Hmm...

Og så bare masser af tyl.. Hvad med en enkel lyskæde under tyllet? Snoet hele vejen op? :o Jeg ser muligheder..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Første besøg hos Jesper Høvring

Han forstod 100% mine bekymringer - vi fik taget mål og jeg skal komme igen til december...

Udgangspunktet er med Carrie udskæringer, flere læg / kiler i skørtet så roserne falder tungere end på den jeg prøvede - men stadig organza fremfor chiffon!

Skoene passede perfekt til i farven!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så får i lidt billeder.. Det er hans prøvemodel og altså for stor til mig men det giver en ide :)

post-13167-0-73727300-1320701002.jpg

Vi laver flere læg i skørtet så det bliver tungere ala dette:

48.jpg

Toppen ala denne:

ma5b791.jpg?w=200&h=300

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Åhhh.... :a1221: Den er SÅ smuk på dig den kjole.. Uanset om den så ikke er den rigtige størrelse eller noget - du er SÅ vidunderligt smuk og fantastisk i den kjole.. Og kjolen i sig selv er jo noget nør fantastisk.. Der er så meget snak om hvad den koster (mig selv inkl.) men hvis jeg så ligeså godt ud som dig i den kjole - så havde jeg købt den på stedet.. Penge er sq bare penge - minderne, følelsen indeni, oplevelsen, billederne og opnåelsen af: "Jeg er ikke perfekt - men IDAG - der ER jeg" - den kan man ikke sætte en pris på!

Og når så jeg er færdig med de mange rosende (haha.. get it?? Ahh okay - den var corny :sm: ) ord - så tænkte jeg straks:

Ranunculus+Bouquet.jpg

hj65re.jpg

ball_of_sweet_pink_ranunculus_with_a_green_hydrangea_collar.jpg

white-wedding-bouqet-with-bling.jpg

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Hold da fast en smuk kjole :loveflag: Den er fantastisk smuk. Jeg tror toppen fra Carries kjole, vil se super godt ud dertil. Du bliver super smuk på din dag (Overvejer om man skulle snige sig ind til domkirken og lurer kjolen IRL :lol: )

Og Domkirken er SÅ smuk, den er bare alt for stor til at jeg vil giftes deri, det er jo en halv marathon inden man når op til alteret. Hvor vil i have gæsterne placeret? Skal de alle sidde oppe ved alteret?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer