AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Til min smag er det for meget "over the top" med en bridal hat, men det er jo helt an på, hvad man er til... :wink: Det kan jo komme til at se vildt smukt ud, når det er stylet rigtigt... Tror jeg hade fundet på noget simpelt, men uendeligt smukt, til den kjole, hvis det var mig... :a1221:

Og :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: den kjole er bare for smuk og skøn og den bliver endnu smukkere med de detaljer du vil ha på den!

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes kjolen er over the moon smuk :heart: og bridal top hat; den køber jeg :wink:

Lige på de billeder her , er den store fedest :thumbsupsmileyanim: Gad vide Jesper Høvring osse kunne lave sådan een? Så kunne du måske få en ekstra rose eller to til hårpynt. Bridal top hat m rose til dagen og bare rosen på clip til aften??? :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej Anna, vil det ikke være synd med en hat til den smukke smukke kjole? Jeg er ikke en fan, men jeg har også de samme tanker som Shedevil

Og hvordan er du da allerede blevet så slank, efter Carl Johannes? For den opskrift vil jeg da meget gerne have :biggrin:

Redigeret af Trumpf
0

Del dette indlæg

jeg synes kjolen er rigtig flot og bridal hat har lidt kant. Kunne være en go kontrast til den fine kjole. Men selv om man, som jeg, klapper vildt i hænderne over en så fed idé, så er det nok osse nu man skal "føle" efter m maven om det er det du lige mangler, eller om der stadig er lidt mere prinsesse indeni. Når jeg tænker på dit 20er inspirerede bryllup, så er spørgsmålet nok om du skulle kigge lidt ekstra på slør fra perioden?? kan Lena ikke poste et billede af hendes seneste kreation til dig? Det var vist sådan en fætter :heart:

knus Sanne :heart:

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker har Anna kigget på cap veils... Nu er kjolen jo på en eller anden måde ret moderne, så ved ikke om sådan en vintage agtig pynt vil være god til - det skal i hvert fald være med et moderne/stilrent twist.

Hvad jeg ville vælge?!! Nok at lægge fokus på frisuren (go big) og så et gulvlangt helt enkelt og blødt slør. Ikke noget andet. Skulle man have en lækker fascinator måtte den komme på dagen efter ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for billedspam, det elsker vi jo! og ikke mindst kommentarer på kjolen, jeg eeeelsker den også..

Uh jamen jeg tror bare det er amning, der har gjort at jeg har tabt mig.. Er desværre lige det tyndeste pt men håber at gøre bod på det! Vil godt have bare en smule bryster igen!

Jeg er til skæg hårpynt og har mange fascinators og lignende - jeg er ikke bange for outfits, der stikker ud, tårnhøje hæle - da jeg var 8 mdr henne tog jeg til fest i helt stram sort kjole og en KÆMPE rød sløfje-bælte på maven i satin og røde paliet-heels :)

Jeg ved heller ikke helt om Juliet Cap holder til - har fundet denne og syntes den er lidt fin men jeg er ikke overbevist.. http://www.etsy.com/listing/81627562/miss-es-variation-headpiece

er også lidt forelsket i dette men den er dyyyr

http://www.etsy.com/listing/78921096/jasmin-freshwater-pearlscrystals-leaves

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor bliver du gudesmuk!! Du bliver simpelthen ikke til at få øjnene fra....det kan man allerede se nu :) Eeeeelsker den kjole og især med de ekstra lag - det var min drømmekjole, men måtte desværre erkende at budgettet ikke var til det :td::) Hattene synes jeg er fantastiske! Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt de vil passe til kjolen for den er jo et kunststykke i sig selv og så er det måske flottest med noget mere enkelt? Tror at jeg bliver nødt til at se det sammen for at kunne vurdere det....men idéen er superfed og jeg elsker jo også når det er anderledes :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor bliver du gudesmuk!! Du bliver simpelthen ikke til at få øjnene fra....det kan man allerede se nu :) Eeeeelsker den kjole og især med de ekstra lag - det var min drømmekjole, men måtte desværre erkende at budgettet ikke var til det :td::) Hattene synes jeg er fantastiske! Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt de vil passe til kjolen for den er jo et kunststykke i sig selv og så er det måske flottest med noget mere enkelt? Tror at jeg bliver nødt til at se det sammen for at kunne vurdere det....men idéen er superfed og jeg elsker jo også når det er anderledes :thumbsupsmileyanim:

Ihhh altså hvor er du sød.. Er nu også temmelig vild med din og din stil!

Må næsten have diverse hårpynt med ind til Jesper og prøve det hele sammen!

0

Del dette indlæg

Bare lige en tanke - når man nu smider 30000 efter en kjole, så vil det da være trist ikke at fuldende looket. Så koster det rigtige hårsmykke 2500,- er det da ikke procentvis så meget ekstra. Det jeg vil frem til er nok, at det vil være en ret tosset ting at spare på når du nu alligevel er gået all-in

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer