AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 posts in this topic

Det kunne jo være en fab brunchkjole..

Det er PRÆCIS. det jeg tænker! Jeg tror nemlig jeg vil have den i grå og så kan den være brunch kjole og evt back up hvis der sker noget med den rigtige brudekjole på dagen :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Arhh den er fin den Vera Wang der ..... er også helt skudt ..... eneste ting, jeg måske ikke bryder mig så meget om .... de 2 roser bagpå.... ehm.... lol ..... ligner 2 gigantiske røvballer :griner:- .... men puha, ville vist også gerne selv eje den alligevel, selvom jeg ville få en bagdel på størrelse med en ladeport :oops:

0

http://www.ebay.com/...#ht_11508wt_952 - med et par korte leggins, et bælte med en rose istedet for en sløjfe - og så en lille bolero? :)

Eller måske en "ballon model"?:

$(KGrHqQOKokE4uqyuN1WBOTrry2Shw~~48_3.JPG

http://www.ebay.com/...#ht_6204wt_1185

Uhh den er fin TAK!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh et ser fint ud af den sammenhæng der ..... men i alle andre "normale" sammenhænge er det altså bare grimt! sry! haha ..... jeg kan simpelthen ikke brudeslør ..... undtagen på det øverste billede!! Der ser det super godt ud! :)

Altså de der blomsterkranse halløjsaer .... syns måske det er lidt for old-school til at matche dit look ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg er ved at forespørge på priser på brudeslør pt - ellers må svigermor igang med at planet haven til, fnis!!

Ja, pilgrims buket var såååå fin! Syntes det florlette udtryk er ret fint..

Ahh nu er det jo discount-udgaven af en Vera Wang kjole - er meget spændt på kvaliteten af den må jeg indrøme..

uhh døråbninger.... faktisk er der jo denne dør, der godt kunne bruge en kæde...

Hov fandt lige fin billedspam af lokalet..

post-13167-0-19994100-1318837941.jpg

post-13167-0-52320400-1318837946.jpg

post-13167-0-59201800-1318837954.jpg

post-13167-0-47397000-1318837974.jpg

0