AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,679 indlæg i dette emne

Så har jeg en lille opgave til dig igen. Jeg har en fornemmelse af at du godt kan lide det :cheerleader3:

Inspiration til brudebukketter med hvide callaer, så min kæreste ikke kommer hjem med en mørkerød buket. Det ville bare ikke være fedt;-)))

Så kan du finde sådan nogle? Så er du søøøøøød!

¨Jeg har på et tidspunkt lavet med tråd kun med calla blomster :loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg en lille opgave til dig igen. Jeg har en fornemmelse af at du godt kan lide det :cheerleader3:

Inspiration til brudebukketter med hvide callaer, så min kæreste ikke kommer hjem med en mørkerød buket. Det ville bare ikke være fedt;-)))

Denne?

Postet billede

0

Del dette indlæg

Denne?

Postet billede

wow denne her er bare rigtig flot. Den har jeg gemt til lidt inspiration :loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Niks nu har jeg undersøgt. Din tråd var med orkideer, ikke callaer....

For øvrigt sjovt så negative folk var omkring din tråd om moderne bryllup....

Håber du fant den, Og ja, jeg tror der er meget forskellige meninger om hvad der er traditionelt og hvad der er moderne :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Niks nu har jeg undersøgt. Din tråd var med orkideer, ikke callaer....

For øvrigt sjovt så negative folk var omkring din tråd om moderne bryllup....

Håber du fant den, Og ja, jeg tror der er meget forskellige meninger om hvad der er traditionelt og hvad der er moderne :cheerleader3:

Tror jeg også ;-) Jeg synes i hvert fald at du er modernem og at jeg er moderne ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):loveboard:Først TILLYKKE med, at du er blevet SuperBrud! Fortjent, Anna! :griner:-:)

:shooter::thumbsupsmileyanim: OG mange 1000 tak for den søde tråd, du har oprettet. Det var søde ord, Anna! Sådan noget varmer! :thumbsupsmileyanim::heart:

Hej Anita,

tak skal du have - ja, det er var dejligt at blive spurgt om at blive superbruger! :angry:

Det var så lidt Anita, du er jo dronningen så det skal du da have at vide, det er så dejligt at du gider være så aktiv og bidrage med så meget godt! :)

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih altså! Tillykke Anna. Men hvem skulle det dog ellers også have været+ Du er da den bedste til jobbet!

Taaak Katja, det er jeg glad for!! :) Nu skal jeg bare lige lære det hele at kende!

Klarer du snildt! Kan du så også få hele sitet til at gå ned hvis du vil?:-D

0

Del dette indlæg

Iiiih altså! Tillykke Anna. Men hvem skulle det dog ellers også have været+ Du er da den bedste til jobbet!

Taaak Katja, det er jeg glad for!! :) Nu skal jeg bare lige lære det hele at kende!

Ja, det kan jeg lige se for mig...Ups..anna skulle lige prøve noget :) :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kan jeg lige se for mig...Ups..anna skulle lige prøve noget :):thumbsupsmileyanim:
HEY; det skal prøves!!! :)
0

Del dette indlæg

Ja, det kan jeg lige se for mig...Ups..anna skulle lige prøve noget :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Det blev en kort men gloværdig karriere som superbruger! :)

0

Del dette indlæg

Ja, det kan jeg lige se for mig...Ups..anna skulle lige prøve noget :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Det blev en kort men gloværdig karriere som superbruger! :)

:loveboard:-HAHA-:griner:--HAHA-:shooter:-HAHA- Ja det kunne vræe godt. Og så blev Anna :ban:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er jeg tilbage.. var på arbejde hele dagen, og så ude og spise med min gruppe, vi vandt det RamKins projekt, og fik en biograf billet så spiste mexikansk og så "NEXT" med Nicolas Cage!

Idag skal vi til det famøse bryllup så rapporterer self. tilbage!

Anna

0

Del dette indlæg

SÅ er jeg tilbage.. var på arbejde hele dagen, og så ude og spise med min gruppe, vi vandt det RamKins projekt, og fik en biograf billet så spiste mexikansk og så "NEXT" med Nicolas Cage!

Anna

Hvem skal giftes???

0

Del dette indlæg

Anna

Hvem skal giftes???

Ja det slog egentlig også mig. Jeg går ud fra at det er det bryllup hvor vi sankkede om kjole til, men kan slet ikke huske hvem det egentlig var.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer