AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Brudekjoleprøvning

Så var jeg i Nicolais og Jesper Høvring og prøve kjoler!

Man måtte ikke tage billeder så det er sniger-billeder, der er blevet taget :)

Jeg prøvede denne Pronovias Portico (en 2012-model)

Havde ALDRIG troet det ville være noget for mig for er ærlig talt ikke ret vild med at man hægter stoffet op på marengsmåden men det var faktisk skide flot.. Den jeg prøvede var en tand mørkere end model-billedet og de finde broderier med perler på toppen så vintage ud... Det var en STOR kjole (og desværre ikke i silke og det trak ned) men super flot og med kant...

Pronovias-2012-Ball-Gowns-PORTICO.jpg

post-13167-0-07678500-1309376224.jpg

post-13167-0-30653200-1309376288.jpg

0

Del dette indlæg

Jesper Høvring

Så gik turen videre til Jesper Høvring...

Jeg kan kun sige at kjolerne ER alle pengene værd; WOW!!

Prøvede også en kjole i helblonde som var ALT for yndigt til mig og en løsere selskabskjole med perler som var for lidt brudekjoleagtig..

post-13167-0-17695400-1309376664.jpg

post-13167-0-87004100-1309376680.jpg

post-13167-0-38432700-1309376711.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede denne og i hvid med korsage (billede fra Jesper lægger det lige ind igen.. NØJ den er fin) Toppen er criss/cross af det blødeste tyl der er flettet... Den koster også 30.000 kr men jeg er godt nok lun på den..

11.jpg

post-13167-0-02457900-1309419792.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaaarj, jeg bor LIGE ved Jesper Høvring og går TIT forbi og savler :thumbsupsmileyanim: Hvis jeg havde vidst, at der var en fellow-bride herindefra, ville jeg da have forsøgt at glo ind ad ruden :cheerleader3:

Jesper Høvring-kjoler er møgdyre, men hold nu fast hvor man også bare lige svinger sig op på et helt andet niveau med sådan én hva?

Synes du er smuk i dem alle - du har en flot figur til brudekjoler :biggrin:

Redigeret af MarieA
0

Del dette indlæg

Haha ja! Det må du gøre næste gang :cheerleader3:

Det forstår jeg godt. Nu har jeg ikke selv været derinde, da jeg får syet min kjole hos en anden designer, men hele butikslokalet er jo også bare lækkert. Og så at blive betjent af herren selv - det er jo også en del af prisen, kan man sige :) Man skal jo nok se det på en helhedsoplevelse...

0

Del dette indlæg

Wauv hvor er du heldig at have prøvet kjoler hos Jesper Høvring :cheerleader3: Det er min store drøm at komme i en Høvring kjole en dag - den mand kan da bare sit kram!

Udfra billederne er jeg i sær vild med den første Høvring kjole - den ser fuldstændig fab ud! :loveboard: Men kjolen med overdelen af tyl og blomsterne forneden er da også helt fantastisk :cheerleader3: :cheerleader3:

Har du besluttet dig for at købe en af dem eller skal du ud og prøve flere?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer