AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Den første fra Jesper med ballonskørtet er alt for yndigt til mig, jeg er ikke en prinsesse og har intet ønske om at være det :)

Jeg hælder til rose-kjolen... Det var en FANTASTISK oplevelse at være hos ham og man er jo FORKÆLET i hans kjoler! Jeg havde lyst til at købe dem alle! Jeg ved bare ikke om rose-kjolen er FOR ikonisk? (og med en pris på 30.000 kr skal jeg være sikker)

Jeg skal prøve nogle flere kjoler - bestiller engang til jul regner jeg med!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er næsten samme type kjole, bare ned stort skørt - nærmest rundskåret

Den, hende fra Vild med Dans havde?

Nej den havde han ikke hjemme, han havde en anden hvor der var roser på hele kjolen og med stropper men det var et showpiece (gennemsigtig) og str. 32 sååå :( Prøvede ikke andre med roser (jov den i sort men ellers ikke)

0

Del dette indlæg

Nej den havde han ikke hjemme, han havde en anden hvor der var roser på hele kjolen og med stropper men det var et showpiece (gennemsigtig) og str. 32 sååå :( Prøvede ikke andre med roser (jov den i sort men ellers ikke)

Uuuuuh! Showpiecet er jo den smukkeste, smukkeste. Den har jeg et billede af i min tråd, det var nemlig den, jeg forelskede mig TOTALT i -og den, der er udgangspunktet for min kjole.

Kan godt forstå du ville hos Jesper. Jeg er helt solgt i ham. Dejlige, dejlige og dygtige mand! cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Uuuuuh! Showpiecet er jo den smukkeste, smukkeste. Den har jeg et billede af i min tråd, det var nemlig den, jeg forelskede mig TOTALT i -og den, der er udgangspunktet for min kjole.

Kan godt forstå du ville hos Jesper. Jeg er helt solgt i ham. Dejlige, dejlige og dygtige mand! cheerleader3.gif

Ja den er SÅÅ flot, får du syet hos ham eller?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lidt pudsigt - har jo sendt den udfordring til østen at få lavet en rosekjole - lidt inspireret af høvring, lidt af mig selv og lidt af en anden en jeg har set. Den tager dobbelt så lang tid som de andre kjoler og den koster næsten det dobbelte - så håber de gør det godt (bliver spændene at se - den burde komme snart)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Det er lidt pudsigt - har jo sendt den udfordring til østen at få lavet en rosekjole - lidt inspireret af høvring, lidt af mig selv og lidt af en anden en jeg har set. Den tager dobbelt så lang tid som de andre kjoler og den koster næsten det dobbelte - så håber de gør det godt (bliver spændene at se - den burde komme snart)

Uhh det bliver spændende at se!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg frygter det nu lidt - altså at det er for stor en mundfuld at få forklaret og de fanger det jeg mener :)

Hvordan adskillerne den sig fra Jesper H?

Toppen er mere enkel - et koncept jeg godt kan lide. Også lidt på størrelsen af blomsterne. Den er også med snøre i ryggen. Har bedt om at få den rundskåret, hvilket er MEGET stof. Den er jo så heller ikke i silke. Men nu må jeg se hvad der kommer ind ad døren :)

0

Del dette indlæg

Jeg frygter det nu lidt - altså at det er for stor en mundfuld at få forklaret og de fanger det jeg mener :)

Toppen er mere enkel - et koncept jeg godt kan lide. Også lidt på størrelsen af blomsterne. Den er også med snøre i ryggen. Har bedt om at få den rundskåret, hvilket er MEGET stof. Den er jo så heller ikke i silke. Men nu må jeg se hvad der kommer ind ad døren :)

Hvordan adskillerne den sig fra Jesper H?

Årh det lyder super spændende!

0

Del dette indlæg

Jeg har helt ondt i maven af at tænke på den kjole, fååårk det er mange penge!

Er det for mange penge for en kjole man har set på 2 brude før en? Han siger han har solgt en håndfuld af den kjole og ikke mere end det..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer