BLS

Birgittes og Philips Bryllup 070707

39 indlæg i dette emne

Hej Allesammen

Da der i morgen er præcist 3 måneder til vi skal velsignes, er det på tide at lave en tråd.

I dag er invitationerne blevet sendt, så de forhåbentligt lander i folks postkasser i morgen. Der er taget billeder, som komme en af de nærmeste dage.

Hvad er på plads:

Brudekjole (Gigi nr. 30)

Brudesko

Skørt

Smykker

Brudepigekjole og diadem

Leje af telt og borde/stole

Service

Mad, Alsacebuffet fra Njors festservice

Vin (brudens forældre betaler)

Velkomstdrink (Verdi Spumante)

Bryllupskage (Bestilt tid hos Kagekompagniet, men endnu ikke besluttet indhold)

Besluttet men ikke udført:

Hjemmesyede stofservietter (stoffet er netop i vaskemaskinen 6/4 kl. 19.16)

Matrostøj til brudesvenden, har ikke kunnet finde noget, så må selv være kreativ.

Sjaler til brud og brudepige

Bordpynt, chokolade"sten", papirsblomster

Bordkort

Ikke besluttet:

Gommens påklædning, men jeg har set et pænt lysegråt jakkesæt i City2, som vi skal kigge på.

Denne liste vi lblive opdateret løbende.

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I have.

Kjolen er købt i House of Brides i Tåstrup tilbage i november måned. En lidt pudsig historie.

Jeg havde bestilt tid i HoB i Tåstrup for at prøve kjoler. Jeg havde fundet en hel masse billeder frem, af forskellige kjoler jeg kunne tænke mig, alle med ærmer, da min hud på overarmene ikke er pæn.

For at være helt sikker på at kunne finde det, var jeg også på deres hjemmeside og så hvordan forretning så ud udefra.

Da jeg kommer derind for jeg en, synes jeg lidt underlig modtagelse. Der kommer en dame og spørger om jeg vil "derind" og peger på en dør hvor der står salg eller noget i den stil. Jaah siger jeg, og straks siger hun at hun vil se om der er nogen, der kan betjene mig. Ret underligt syntes jeg, for jeg havde jo bestilt tid, ganske vist var jeg 10 minutter for tidligt på den, men alligevel......

Hun finder så Maria inde fra skræddderiet, som kommer og jeg viser hende billederne og fortæller at jeg vil have en kjole MED ærmer. æhh, øhhh det har vi altså ikke siger hun, og min undren bliver større. Jeg har set masser of billeder på deres hjemmeside af kjoler med ærmer, men da jeg bruger str. 54 i tøj, tænker jeg at jun måske ikke har nogen i min størrelse med ærmer.

Hun finder så nogle kjoler frem, som hun mener vil være gode til mig og et sommerbryllup. Som den første prøver jeg den Gigi kjole, som jeg også ender med at købe. Hun fortæller nemlig, at hvis vi finder en kjole samme dag, vil jeg få 25% kontatnrabat samt for 25% af prisen tilgodebevis til brug ved køb af udstyr, og så slog mit krejlergen til.

Da jeg sådan set havde besluttet mig for min kjole, efter at have prøvet 6 andre kjoler, spørger Maria, om jeg egentlig havde bestilt tid?!?!

Min undren er total, jaah siger, selvfølgelig, det skriver I jo selv at man skal........

Det viser sig, at jeg er kommet ind i deres tilbudsbutik!

Jeg er glad for min kjole, og kommer sikkert til at se pragtfuld ud, Maria gav en excellent og kompetent service og rådgivning, men hende den affærdigende kunne da godt have spurgt om det med tiden til at starte med, for jeg kommer af og til i tvivl om kjolen, og ville MEGET gerne have prøvet nogle kjoler med ærmer, så jeg havde ro i sjælen,

Her kommer første billede, et modelfoto af kjolen:

post-21372-1176363463.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepigekjolen er købt hos Valentin Brudekjoler i Borgergade, i København.

Et modelbillede af brudepigekjolen, som dog skal være lyseblå:

post-21372-1176364604.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Brudepigens diadem, købt hos camee-shop.dk

Ja jeg kunne ikke rigtigt betemme mig og købte så begge to. Da det så også SKAL bruges, får min søster det på.

post-21372-1177658040.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgitte

Tillykke med din planlægningstråd og jeres forestående velsignelse.. Du har rigtig meget på plads allerede, men med kun tre måneder tilbage er det jo kun godt.. *ss*

Din kjole ser smuk ud, jeg glæder mig til at se den på dig. Brudepigekjolen er også rigtig flot, mon ikke din søster glæder sig til at bære den på dagen. Begge diademer er utrolig flotte.

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak alle sammen. En opdatering af listen:

Hvad er på plads:

Brudekjole (Gigi nr. 30)

Brudesko

Skørt

Smykker

Brudepigekjole og diadem

Gommens tøj, gråt jakkesæt med smal hvid stribe, dertil smokingskjorte, vest og kravat. Skoene mangler stadigvæk.

Leje af telt og borde/stole

Service

Mad, Alsacebuffet fra Njors festservice

Vin (brudens forældre betaler)

Velkomstdrink (Verdi Spumante)

Bryllupskage (Bestilt tid hos Kagekompagniet, men endnu ikke besluttet indhold)

Besluttet men ikke udført:

Hjemmesyede stofservietter (Er klippet ud, sømmet, vasket igen og mangler nu at blive riet og syet helt færdig)

Matrostøj til brudesvenden, har ikke kunnet finde noget, så må selv være kreativ.

Sjaler til brud og brudepige

Bordpynt, chokolade"sten", papirsblomster

Bordkort

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver poltet 1. juli, lørdagen inden bryllupet. Min svigerinde ville helst have overrasket mig, men min søster, ved, at det bare ikke kan lade sig gøre. Min søn David, er MEGET mor-syg, og hvis jeg ikke skal være hjemme en dag, skal han forberedes på det i god tid i forvejen. Det ender nok med at hans far og onkel tager ham med en tur i Tivoli.

0

Del dette indlæg

Mulige bordopstillinger:

Vi har reserveret et telt, 6x9 m med gulv og 8 borde, der er 80x180 cm. Se venligst bort fra betegnelserne x- og y-akse, de indikerer kun siderne af teltet.

post-21372-1178571441.jpg

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu fået endnu et afbud :cheerleader3:

Min ældste veninde (altså hende jeg har kendt længst) og hendes mand kan desværre ikke komme, for de skal på sommerstævne, som de er med til at arrangere.

ØV! selv om vi taler/skriver sammen sjældent, er hun alligevel en god veninde, som jeg rigtigt gerne ville have haft med. Jeg var til hendes bryllup for en 10 år siden, og vi har altid sagt, at vi skulle med til hinandens bryllupper.

0

Del dette indlæg

Allerførst, stort TILLYKKE med det kommende bryllup.

Dernæst, det er vel nok trist at din veninde ikke kan komme.

Har hun slet ikke mulighed for f.eks. bare at komme i kirken eller komme senere til festen ????

Lægger bryllupskage I har valgt. Den er vel nok flot.

Held og lykke med det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgitte.

Det er godt nok et slot diadem du har. Jeg tænker på det første der er billede af.

Jeg tænkte på hvor du havde købt det, og hvor meget du har givet for det?

Hilsen Susanne

Hej Susanne

Begge diademer er købt hos camee-shop.dk, men jeg har også set dem hos ariella (norsk hjemmeside)

Hilsen Birgitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer